XXL Nutrition

Forumgame: Weerwolf

Choose wisely son, choose wisely!

tumblr_lxhvorBlC11r3ovdbo1_400.gif

help

Om mijn eer hoog te houden beginnen zelfmoordneigingen hoog op te dringen

Als t iemand is die buiten schot gebleven is wel. In ieder geval is t slechte kamp allang bekend... Dat een paar burgers dat niet inzagen was jammer.

Lol dat jullie nog geloven dat ik aan de slechte kant sta.

Ik zat er in jouw geval erg naast. Maar jij hebt te weinig hints gegeven over je rol.

---------- Post toegevoegd Fri 20 Apr 2012 om 13:11 ----------

Ik denk dat jij de wolf bent

Lol dat jullie nog geloven dat ik aan de slechte kant sta.

Ik zat er in jouw geval erg naast. Maar jij hebt te weinig hints gegeven over je rol.

Hahaha :roflol:, jij moet wel in je eigen wereld leven.... Als jij de gek niet bent dan weet ik t ook niet meer :roflol:

ik denk eerder dat z1000 het k*tje is dat haar eigen vel wilt redden, daarom lijkt hij zo op een cultist.

Z1000 is sowieso niks goed voor dit spel, ik wil het spelletje nog wat langer spelen dus laten we ons schijnheilig meisje z1000 stemmen

Origineel is onschuldig..
Peerebaum ook..

Jezus!

Mijn afscheidspost : Doei :p

Had je graag nog een nachtje beschermd Remi, we hadden toch een gezellig nachtje samen? :D

Doe volgend potje wel weer mee, vond het wel leuk.
Ondanks dat ik slecht tegen me verlies kan, en niet begreep dat de 'goede' weggestemd werden...
Ofwel goed gespeeld door de 'slechte' en jammer dat de inactieve allemaal burgers zijn geweest.
En dat die 1,5 koeiekop die dan slechts alleen stemt dan met de cultisten mee stemt... tja... Jammer.
Volgende keer beter, en misschien zit ik dan wel in het cultisten kamp :)

Oke jongens ik ben voor 4 uur weg. Dus ik moet er vanuit gaan dat jullie mij beschermen ik ga zo op iemand stemmen ik hoop dat jullie mij volgen:D

Ik stem op Daniel20

Zekere stem..

Dit had ik wel goed in het begin:

Remi AFCA is dood – hij was heks

Terug
Naar boven