Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

Bezoekers in dit topic

volgens mij waren starter en ik de personen waardoor jij zo lang heel bleef.
hij zei dat je de wolf was, als afleiding. Alsof mensen dachten dat starter OOIT de waarheid zou spreken.

Nu gaan jullie er tegelijk uit als geliefden, mark mij words ;)
 
Er was wel 15x geroepen "kom we stemmen met zijn alle op daniel20"

Uiteindelijk; iedereen ging eruit, behalve ik.

maar care of ik er uit ga of niet, ik doe alleen mee om mijn postcounts te uppen. :D
 
Er was wel 15x geroepen "kom we stemmen met zijn alle op daniel20"

Uiteindelijk; iedereen ging eruit, behalve ik.

maar care of ik er uit ga of niet, ik doe alleen mee om mijn postcounts te uppen. :D

Ik ben je trouw gebleven hoor.
 
Ik kijk al uit naar de 2e ronde. Van mij mogen we vandaag beginnen :)
 
Ik volg het nog.
Ga hier weer actief posten als het terug begint. :D
 
Heb er ook wel zin in.
 
Er was wel 15x geroepen "kom we stemmen met zijn alle op daniel20"

Uiteindelijk; iedereen ging eruit, behalve ik.

maar care of ik er uit ga of niet, ik doe alleen mee om mijn postcounts te uppen. :D

Het was dankzij je broertje die Peer prijs had gegeven dat je er niet uitgegaan bent :)
 
Ben ik de enige die niet gelooft dat daniel en starter echt broers zijn?

trouwens vandaag begint het weer zegt me gevoel :)
 
zijn genoeg mannen hier op het forum die ons al samen hebben gespot. Maar ik ga je geen foto geven oid als je dat bedoeld.

ben underkoffer troll
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik ben een weekendje weg met mensen die ik in het echt ken :trollface: Maar wil graag meedoen het komende spelletje. Vanaf maandag kan ik vollen bak meedoen :)
 
Jij kent mensen buiten dbb? Geloof er niets van!
 
Ik ben een weekendje weg met mensen die ik in het echt ken :trollface: Maar wil graag meedoen het komende spelletje. Vanaf maandag kan ik vollen bak meedoen :)

Fijn weekend!

Eerste ronde maar op Suicide dan? :trollface:
 
Lol, als er tijdens het weekend niemand dood gaat 's nachts... dan weten jullie meteen wie het is ook :)
 
Lol, als er tijdens het weekend niemand dood gaat 's nachts... dan weten jullie meteen wie het is ook :)

Slimme tactiek, als er s'nachts wel iemand dood gaat zouden we jou kunnen uitsluiten omdat je geen PM gestuurd kan hebben.
Ik heb je door manneke! :p
 
Back
Naar boven