XXL Nutrition

Forumrecords voor de jeugd(-18) part 2

jullie 1rm's, op bench bijv. je loopt de gym binnen, ga je gelijk banken of pak je eerst wat andere oefeningen. Ik merk met t schema wat ik nu heb dat ik minder sterk ben met banken na een paar oefeningen. heo is da bij jullie

Bench press gewoon als eerste oefening doen als je 1RM wil testen. Maar uiteraard eerst opwarmen met enkele setjes van een lager gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt, maar ik ben ondertussen al weer wat sterker behalve bij bench, ben eens helemaal tot het uiterste gegaan, ik voelde mij goed en wou dus die 1RM nog eens proberen deze week. Doe nu trouwens al 2weken de schema's van henk visser en daar ga je hard op vooruit.
BP: 110 1x
SQ: 150 1x + broek helemaal kapot gescheurd :( Morgen dus nieuw halen
DL: 170 1x

Totaal: 430

Gefeliciteerd! Aangepast!

Deadlift: 165kg
Paused Bench Press: 87,5kg
aan 80.8kg

Edited. :thumbs:

Heb men deadlift opgenomen, en staat ookal op de pc, maar hoe load ik die up?
dank je ^^

Via een account op youtube of via tinypic

Deadlift altijd van je zijkant filmen. We willen namelijk zien hoe je rug bij de lift erbij staat. :)
En uiteraard of je knieen genoeg gebogen zijn etc. verder ziet je lift er gewoon goed uit maar is de techniek vanuit die hoek niet te beoordelen helaas.

Deadlift altijd van je zijkant filmen. We willen namelijk zien hoe je rug bij de lift erbij staat. :)
En uiteraard of je knieen genoeg gebogen zijn etc. verder ziet je lift er gewoon goed uit maar is de techniek vanuit die hoek niet te beoordelen helaas.
No lift dus?

leeftijd; 14jaar
lengte; 1.73cm
gewicht; 83kg

benchpress; 120kg
deadlift; doe ik niet ivm in de groei (rug)
squat; 155kg
dumbbell curl; 25kg

Gr

De posts van SePu kunnen nooit serieus genomen worden.

Maak er een filmpje van zou ik zeggen.

Terug
Naar boven