XXL Nutrition

Forumrecords voor de jeugd(-18) part 2

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie verschil in lettertyp grote in de eerste post :thumb: maar geen lijst nog? :clown:

Nee heb die nummer shit nog niet gedaan. Is dat nodig? :D
Want anders moet ik al die strepen weghalen en al die shit kopieëren. :p
Heb er in ieder geval nu niet zo'n zin in. :)

Aangepast, en nu kappen met zeiken! :)

17 jaar, 75 kg

BP: 87.5
SQ: 110
DL: 125

Alles 1RM

Totaal 322,5

15 jaar, 68 Kilo

Deadlift

107,5

Squat

87,5

Benchpress 52,5

1 x 55 Bench Press
Squat wil ik er niet in want dat is nu in de smith, lees mijn log for the reasons, wil dus ook niet bij totaal staan.
1 x 105 Deadlift (5 x 105)

Ik wil geen berekende dingen meer in de records, ik wil gewoon wat ik echt 'gedaan' heb.
Weeg 71 KG nu.

Misschien een idee om nu wel filmpjes van de eerste 3 (van elke leeftijd, dus niet op gewicht, op elk onderdeel) te posten? Ik ben best bereid om filmpjes te maken.

Edit; Misschien een idee om op wilks-formule (zo heet dat toch?) te berekenen.

Laatst bewerkt:
bodyweight: 64/65 KG

bp: 1 x 80 KG
dl: 1 x 130 KG
sq: 1 x 115 KG ( nog steeds niet top door knie maar wel waardig genoeg om te plaatsen )

17 jaar, 75 kg

BP: 87.5
SQ: 110
DL: 125

Alles 1RM

Totaal 322,5

15 jaar, 68 Kilo

Deadlift

107,5

Squat

87,5

Benchpress 52,5

bodyweight: 64/65 KG

bp: 1 x 80 KG
dl: 1 x 130 KG
sq: 1 x 115 KG ( nog steeds niet top door knie maar wel waardig genoeg om te plaatsen )

Ingevoerd, dat word dan 2 euro. :)

Wow het is je gelukt! KARMA! ;)

Sarcasme ftw. :)

1 x 55 Bench Press
Squat wil ik er niet in want dat is nu in de smith, lees mijn log for the reasons, wil dus ook niet bij totaal staan.
1 x 105 Deadlift (5 x 105)

Ik wil geen berekende dingen meer in de records, ik wil gewoon wat ik echt 'gedaan' heb.
Weeg 71 KG nu.

Misschien een idee om nu wel filmpjes van de eerste 3 (van elke leeftijd, dus niet op gewicht, op elk onderdeel) te posten? Ik ben best bereid om filmpjes te maken.

Edit; Misschien een idee om op wilks-formule (zo heet dat toch?) te berekenen.

Ik bereken niks, ik zet gewoon erbij wat gelift is. 8x100kg = 100 KG PR, ik ga niks berekenen, mensen moeten gewoon lekker maxen in plaats van dat bullshit. Period. ;)

Ik zet je er nog even niet bij dan totdat je een update geeft van je Squat, ik verwijder je momenteel wel even dan. ;)

17 jaar . 80kg
deadlift : 210kg
bench:95kg
squat:150 kg .

Zet me er dan gewoon in met 1 x 55 BP en 1 x 105 DL, en dan geen squat en geen totaal?

Ik zal morgen of overmorgen eens richting mijn max deadlift en max benchpress gaan en het even op film zetten. Squat doe ik maar niet omdat iets te link is (aangezien ik uit een incline bench squat).

Zet me er dan gewoon in met 1 x 55 BP en 1 x 105 DL, en dan geen squat en geen totaal?

Dat word dan een mislukte lijst. :p
Probeer te maxen met je Squat door uit de olympic bench je stang te pakken? :dunno:

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Ik zal morgen of overmorgen eens richting mijn max deadlift en max benchpress gaan en het even op film zetten. Squat doe ik maar niet omdat iets te link is (aangezien ik uit een incline bench squat).

Succes topper! :thumbs:

Dat word dan een mislukte lijst. :p
Probeer te maxen met je Squat door uit de olympic bench je stang te pakken? :dunno:

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Succes topper! :thumbs:

Ik squatte uit de bench press tot 5 x 80 en nu vind ik het niet veilig meer. Volgend jaar kan ik pas weer los squatten.

Terug
Naar boven