XXL Nutrition

Forumrecords voor de jeugd(-18) part 2

Nu aan het cutten maar heb zin om volgend jaar de lat omhoog te schoppen.

Mijn gewicht is verhoogd naar 81kg.

Ik sta er ook nog niet bij,
BP:82.5
SQ:135
DL:170

BW=82kg

Mijn gewicht mag je veranderen naar 85kg.

Ik heb vanochtend een paar 1 rep max pogingen gedaan. Het ging wat minder goed als ik gehoopt had maar toch weer nieuwe Pr's. Omdat ik wat ruimte tekort kwam op mijn camera had ik wat filmpjes verwijdert alleen heb ik bij de benchpress de verkeerde er af gehaald. Voor de benchpress heb ik nu alleen een filmpje waarbij ik fail op 62,5 kilo. De 60 heb ik wel gehaald.

benchpress 62,5 kilo

http://www.youtube.com/watch?v=gUAAf3irl1Y

deadlift 115 kilo

http://www.youtube.com/watch?v=N60-f-mudUU

Op en aanmerking over mijn techniek zijn altijd welkom

EDIT: Dus voor de duidelijkheid mijn benchpress is nu 60 kilo (62,5 was fail) en deadlift 115

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Sorry mensen, ik was op werk en dacht het te kunnen updaten daar maar ze hielden me in de gaten omdat de baas mij betrapte op msn. :o (was overigens de 5e x en de 2e x de baas die mij zag, haha :D)
Dus ik ga ze na me training van nu updaten. ;)

Allemaal added en edited. :thumbs:

totaal is 455 in plaats van 445 ;)

BP is nu 3x100 , en deadlift 2x150. Mrjah aangezien ik gisteren 18 ben geworden mag je me druit fl*kkeren :P

Deadlift naar 175 aub (A) Vandaag behaalt :)

Congrats Bea en DiZoR! Jullie zijn top bezig! :thumbs:

Zit niet vaak op forum maar dit lijkt me wel leuk om te poste..

Squat: 180kg benede parallel
Deadlift: 200kg 3reps
bankdruk: 120 kg

stats: 17 jaar, 1.90m 94kg met 9%

Denk dat dit wel genoeg zegt.

hol.jpg

hol.jpg
Denk dat dit wel genoeg zegt.

Na het nog een keer bekeken heb zie ik ook dat mijn rug niet echt recht meer is halverwege mijn lift. Tijdens de lift zelf voelde het als of mijn rug recht was. Ligt het er misschien aan dat ik als eerste met mijn benen omhoog beweeg tijdens de lift? Tijdens mijn gewone reps ben ik er wel zeker van dat mijn rug recht is maar omdat dit toch zwaarder is als dat ik normaal til is mijn techniek wat slordig.

Tips om dit de volgende keer te voorkomen?

Na het nog een keer bekeken heb zie ik ook dat mijn rug niet echt recht meer is halverwege mijn lift. Tijdens de lift zelf voelde het als of mijn rug recht was. Ligt het er misschien aan dat ik als eerste met mijn benen omhoog beweeg tijdens de lift? Tijdens mijn gewone reps ben ik er wel zeker van dat mijn rug recht is maar omdat dit toch zwaarder is als dat ik normaal til is mijn techniek wat slordig.

Tips om dit de volgende keer te voorkomen?

Het is ook erg moeilijk om hem volledig recht te houden. probeer zoveel mogelijk een holle rug te houden , als je een holle rug houdt en je tilt , dan zal je rug recht zijn. Terwijl als je rug recht is en je tilt , de kans er zeker in zit dat je rug bol komt te staan.

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Zit niet vaak op forum maar dit lijkt me wel leuk om te poste..

Squat: 180kg benede parallel
Deadlift: 200kg 3reps
bankdruk: 120 kg

stats: 17 jaar, 1.90m 94kg met 9%

Wtf? Waarom hebben we nog geen pics gezien... Bruut , maar of ik het geloof is weer wat anders.

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

Congrats Bea en DiZoR! Jullie zijn top bezig! :thumbs:

Thx :)

ja moet ik maar is gaan doen pics make ;)
heb nog helemaal geen pics :P

Terug
Naar boven