stfn
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is toch forumrecords? Who cares about de scores van gasten met een paar posts die je op het forum toch nooit ziet. Ik zou zeggen een minimum posts van 200 ofzo om erin te mogen want nu komen er allemaal 16/17 jarige 'readers' alleen ff posten om te laten zien hoe sterk ze zeggen.

ik zal ook mijne even posten.
bankdrukken: 3x 120kg, 1x 130kg
weet iemand waar je een record neer kan zetten heb namelijk gezien dat nl record 125kg is en ik zou hie roverhene kunnen dus.
sqaut doe ik nooit ligt denk ik rond de 5x 110kg
17jaar, 73kg

die stats van RobinC58 (van mij) die daar staan kloppen niet
mijn 1 RM's momenteel zijn:
mijn deadlift is 102 kg,
bench press 72,5 Kg
Squat 75 kg
Ben ik met je eens alleen zijn er sommige die nauwelijks posten maar toch serieus zijn. Ik stel voor inderdaad een minimum posts van 100 of een regelmatige aanwezigheid of serieuze lidmaatschaap in
Bij zo'n record moet je wel de stang even stilhouden op de borst en niet veren op je borst.bankdrukken: 3x 120kg, 1x 130kg
weet iemand waar je een record neer kan zetten heb namelijk gezien dat nl record 125kg is en ik zou hie roverhene kunnen dus.
+1 300posts ofzo?Dit is toch forumrecords? Who cares about de scores van gasten met een paar posts die je op het forum toch nooit ziet. Ik zou zeggen een minimum posts van 200 ofzo om erin te mogen want nu komen er allemaal 16/17 jarige 'readers' alleen ff posten om te laten zien hoe sterk ze zeggen.
Bij zo'n record moet je wel de stang even stilhouden op de borst en niet veren op je borst.
+1 300posts ofzo?
Update; deadlift 1 x 180.
Samen met Kwarkmixer getraind in zijn gym, samen een PR, 1 x 180!![]()

t**fus jong, je bent gek als je denkt dat ik dat erin ga zetten!
![]()

ik zal ook mijne even posten.
bankdrukken: 3x 120kg, 1x 130kg
sqaut doe ik nooit ligt denk ik rond de 5x 110kg
17jaar, 73kg
, als dit geen fake is :')Dit is toch forumrecords? Who cares about de scores van gasten met een paar posts die je op het forum toch nooit ziet. Ik zou zeggen een minimum posts van 200 ofzo om erin te mogen want nu komen er allemaal 16/17 jarige 'readers' alleen ff posten om te laten zien hoe sterk ze zeggen.

Haha, als dit geen fake is :')
---------- Toegevoegd om 23:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------
Er zitten volgens mij een hoop fakes tussen hoor. Zolang je maar weet van jezelf dat het je echte stats zijn![]()

, jouw stats geloof ik wel hoor. Maar die 300posts regel zou niet slecht zijn. Er zijn er hier weer een stuk of drie ( novice ) die meteen van die brute stats hebben... Achjah 
Haha, jouw stats geloof ik wel hoor. Maar die 300posts regel zou niet slecht zijn. Er zijn er hier weer een stuk of drie ( novice ) die meteen van die brute stats hebben... Achjah
![]()

Ik neem aan dat de mensen die er al instonden onder de 300 posts wel blijven staan he![]()
300 posts of vid met naamvermelding is gewoon de voorwaarde ja.![]()
Ik neem aan dat de mensen die er al instonden onder de 300 posts wel blijven staan he![]()

dit kan ik niet toelatenUpdate; deadlift 1 x 180.
Samen met Kwarkmixer getraind in zijn gym, samen een PR, 1 x 180!![]()
nu MOET ik wel die 180 trekken de volgende keer