XXL Nutrition

Forumrecords voor de jeugd(-18) part 2

28x160? dat is gewoon 1 x mannen :D

goed kijken

28x160? dat is gewoon 1 x mannen :D

goed kijken

Ja inderdaad, wanneer je goed luistert naar de oerkreet geproduceerd door jeffa040 zie je dat die zich telkens weer herhaalt ook blijft de beweging gedurende de 28x vrijwel gelijk.
Echt laag bij gronds om op zon manier je e-status te verhogen.
En er word nog steeds gewacht op je full squat waarbij je heupen onder je knieen komen niet niet zoals in het filmpje je benen een hoek van 90 graden met de grond maken. (Half-squat)

ik denk niet dat jeffa zelf dat filmpje heeft gemaakt?

• Topic Starter Topic Starter
Wie niet door heeft dat dat 1 rep was.. :rolleyes:

Ja inderdaad, wanneer je goed luistert naar de oerkreet geproduceerd door jeffa040 zie je dat die zich telkens weer herhaalt ook blijft de beweging gedurende de 28x vrijwel gelijk.
En er word nog steeds gewacht op je full squat waarbij je heupen onder je knieen komen niet niet zoals in het filmpje je benen een hoek van 90 graden met de grond maken. (Half-squat)

:roflol:

Gast dat je uberhaupt nog durft om jezelf goed te praten.

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

ik denk niet dat jeffa zelf dat filmpje heeft gemaakt?

Nope.

Dat is gewoon een parallel squat dus stop met zagen... Hij heeft laten zien dat hij 160kg kan squaten en jij kunt er gewoon niet tegen.

Laatst bewerkt:

Dat jij nog iets durft te posten.
Jij hebt echt het IQ van een tuinhek...

hier moest ik echt hard om lachen :roflol:

Leuk grapje he?:cool:

Btw: ik heb dat filmpje gemaakt en geupload.. Het was eigenlijk vooral zodat je Jeffa zijn immitatie van een stervend hert 28 x achter elkaar kunt horen, maar kon het niet laten om er wat hakken onder te zetten....:D

Leuk grapje he?:cool:

Btw: ik heb dat filmpje gemaakt en geupload.. Het was eigenlijk vooral zodat je Jeffa zijn immitatie van een stervend hert 28 x achter elkaar kunt horen, maar kon het niet laten om er wat hakken onder te zetten....:D
prachtige immitatie moet ik zeggen, net echt:eek:
wel beestachtig 26reps

Squat: 5x 110
deadlift: 5x 125
benchpress: 5x77,5

18 jaar
83 kg
1.80 meter

Komt door z'n danoontje :roflol:

hahaha oke nouja juh

Zou me niets verbazen als het het broertje van Koalala is, wat simpel zeg.

Terug
Naar boven