harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja inderdaad, wanneer je goed luistert naar de oerkreet geproduceerd door jeffa040 zie je dat die zich telkens weer herhaalt ook blijft de beweging gedurende de 28x vrijwel gelijk.
Echt laag bij gronds om op zon manier je e-status te verhogen.
En er word nog steeds gewacht op je full squat waarbij je heupen onder je knieen komen niet niet zoals in het filmpje je benen een hoek van 90 graden met de grond maken. (Half-squat)

ik denk niet dat jeffa zelf dat filmpje heeft gemaakt?
Ja inderdaad, wanneer je goed luistert naar de oerkreet geproduceerd door jeffa040 zie je dat die zich telkens weer herhaalt ook blijft de beweging gedurende de 28x vrijwel gelijk.
En er word nog steeds gewacht op je full squat waarbij je heupen onder je knieen komen niet niet zoals in het filmpje je benen een hoek van 90 graden met de grond maken. (Half-squat)
hier moest ik echt hard om lachenDat jij nog iets durft te posten.
Jij hebt echt het IQ van een tuinhek...

prachtige immitatie moet ik zeggen, net echtLeuk grapje he?
Btw: ik heb dat filmpje gemaakt en geupload.. Het was eigenlijk vooral zodat je Jeffa zijn immitatie van een stervend hert 28 x achter elkaar kunt horen, maar kon het niet laten om er wat hakken onder te zetten....![]()

het is -18, dus tot en met 17jaar en 364 dagenSquat: 5x 110
deadlift: 5x 125
benchpress: 5x77,5
18 jaar
83 kg
1.80 meter

nou ben ik ook eens ergens sterk....

wat bedoel je?
(no offence)wat bedoel je?
ik denk dat je met geeneen van de 3 lifts in de top5 komt eerlijk gezegd(no offence)