MuscleMeat

Forumrecords voor de jeugd(-18) part 2

Thanks.

Jouw stats zijn ook niet mis zo te zien. :)

Ga je je echt op PL focussen of zou je strongman een kans geven?

Thanks.

Jouw stats zijn ook niet mis zo te zien. :)

Ga je je echt op PL focussen of zou je strongman een kans geven?
ik ga strongman zeker een kans geven aangezien ik binnen een aantal jaar wedstrijden wil doen :D!! heb al steigerbuizen aangeschaft om een axle en farmers te maken ;)

• Topic Starter Topic Starter
Netjes bezig jongens! :thumbs:
Alles is up to date. :thumbs:

Ik vind het nogal gênant/ego om even met een camera in de gym binnen te wandelen voor video-proof =D
misschien eens op een moment wanneer er bijna niemand meer is ^^

Wat is er erg aan?
Zo kan je zelfs je techniek nakijken ;)

inderdaad!

Ik heb zoiets van techniek check of een manier van jezelf tonen voor de camera is gewoon /care mode. Net zoiets van als ik net een setje Squat en ik drop me broek om me opgefokte quads te bekijken.. Is precies hetzelfde. Mensen kijken je aan van *mong**l* maar ja daar moet je schijt aan hebben. ;)

Ik heb zoiets van techniek check of een manier van jezelf tonen voor de camera is gewoon /care mode. Net zoiets van als ik net een setje Squat en ik drop me broek om me opgefokte quads te bekijken.. Is precies hetzelfde. Mensen kijken je aan van *mong**l* maar ja daar moet je schijt aan hebben. ;)
:gay: Gedronken bro?

Nope. Weleens een filmpje van Jay gezien? Die dropt ook zomaar z'n pants in z'n gym om z'n quads te bekijken. Do I look like I care? :D
Jay is 2* Mr. O! jij bent... well you know, not a pro :D je hebt redelijk goede quads en calfs, dat heb ik al eens gezegd, maar je bent geen pro, bro ;)!!

Jay is 2* Mr. O! jij bent... well you know, not a pro :D je hebt redelijk goede quads en calfs, dat heb ik al eens gezegd, maar je bent geen pro, bro ;)!!

I wanna act like 1. :sad:
Het is niet dat het verboden is, het ziet er raar en disturbing uit, maar het is gewoon dikke not care mode. :)
Waarom mag je je biceps bekijken maar niet je quads?
:sd:-verhouding moet in balans blijven bro! :p

I wanna act like 1. :sad:
Het is niet dat het verboden is, het ziet er raar en disturbing uit, maar het is gewoon dikke not care mode. :)
Waarom mag je je biceps bekijken maar niet je quads?
:sd:-verhouding moet in balans blijven bro! :p
ik heb nooit gezegd dat het je moet schelen :D! maar! als bber(en dat wil je blijven) moet je symmetrisch zijn en dat moet je blijven ;) btw quads >>>>> bicpes ;)

ik heb nooit gezegd dat het je moet schelen :D! maar! als bber(en dat wil je blijven) moet je symmetrisch zijn en dat moet je blijven ;) btw quads >>>>> bicpes ;)

Ja dus zijn me quads nog altijd te klein. Maar nu is mijn vraag: wat heeft symmetrie te maken met onze discussie? Het gaat erom dat ik als ik wil gewoon me broek afzak en me quads ga flexen voor de spiegel. :)
Het is gewoon hetzelfde als na een pomp te poseren met een FDB of MM. :)

Ja dus zijn me quads nog altijd te klein. Maar nu is mijn vraag: wat heeft symmetrie te maken met onze discussie? Het gaat erom dat ik als ik wil gewoon me broek afzak en me quads ga flexen voor de spiegel. :)
Het is gewoon hetzelfde als na een pomp te poseren met een FDB of MM. :)
ik bedoel gewoon dat jij een wil blijve(voorlopig) en dus symmetrich moet zijn... dus zeg ik dat je symmetrisch moet blijven ;)

ik bedoel gewoon dat jij een wil blijve(voorlopig) en dus symmetrich moet zijn... dus zeg ik dat je symmetrisch moet blijven ;)

Wil ik ook doen. Vandaar dat ik nu wil gaan focussen op borst/triceps, die lopen in vergelijking met schouders/biceps nog wat achter. Tevens volgt mijn quad/hams hierbij. Hamstrings lopen met name niet zo goed. (te hoog in vet is logisch dat je ze dan niet optimaal ziet, maar me hams zijn voor mij te klein in vergelijking met me quads) en kuiten blijft een probleem voor mij. Ze zien er oh zo klein uit, dus daar ben ik ook mee bezig. Dus om eerlijk te zijn ben ik een beetje hybride bezig en deel ik in wanneer ik op wat ga focussen. Ik hoop dus met een x aantal oefeningen genoeg aanspreking te hebben op me lichaamsdelen.

Borst:
Ma: Incline BP/DBP en Cable Cross
Do: BP/DBP en DB Flyes

Triceps:
Ma: CGBP en Pushdown
Do: V-bar Tricep Extensions en Skullcrushers

Dus ja, ben er druk mee bezig dit allemaal vloeiend te krijgen. :)
Ik kijk jaar op jaar en niet dag op dag. In het sport van BB-en is het jaren wat tellen en niet dagen/maanden. :)

en kuiten blijft een probleem voor mij. Ze zien er oh zo klein uit, dus daar ben ik ook mee bezig.
Ik vind eigenlijk dat kuiten er altijd klein uitzien, zelfs bij pro's
ach ja, part of the game ^^
Toch blijf ik het vreemd vinden om even jezelf te gaan checken in de sportschool, zeker omdat ik in Healthcity zit (pannekoeken gym N°1)

Ik vind eigenlijk dat kuiten er altijd klein uitzien, zelfs bij pro's
ach ja, part of the game ^^
Toch blijf ik het vreemd vinden om even jezelf te gaan checken in de sportschool, zeker omdat ik in Healthcity zit (pannekoeken gym N°1)

Whaha **** the people and location. It's all about you. :)

jullie 1rm's, op bench bijv. je loopt de gym binnen, ga je gelijk banken of pak je eerst wat andere oefeningen. Ik merk met t schema wat ik nu heb dat ik minder sterk ben met banken na een paar oefeningen. heo is da bij jullie

Is dat ook niet logisch?
Als je eerst ander oefeningen gaat doen, raakt je lichaam al vermoeid ;)

nee doe ik zelf ook hoor, maar mischien zijn er sommigen die er juist baat bij hebben om 1/2 oefeningen eerst te doen, bij mezelf werkt dat alleen maar vermoeidn

Terug
Naar boven