MuscleMeat

Fotolog beginner 19 jaar

• Topic Starter Topic Starter
Haha, niemand is nooit tevreden hoor. Net zoals alle anorexia mensen, die zichzelf ook altijd te dik vinden, zijn wij nooit gespierd genoeg :D Herkenbaar?

Haha absoluut, ik denk niet dat er ooit een dag komt dat ik mijn eigen fysiek perfect vind.. Maar ik ga er hard voor knokken om daar in de buurt te komen

Haha absoluut, ik denk niet dat er ooit een dag komt dat ik mijn eigen fysiek perfect vind.. Maar ik ga er hard voor knokken om daar in de buurt te komen
Tot als je later oud bent en foto's van jezelf ziet en denk.. hmm.. zo slecht was het nog niet eens:D

Zit je wel op 20% bf? ik betwijfel het namelijk

Lekker bezig zeg! Goede resultaten voor 4 maanden! Lekker doorknallen!!

misschien niet de meest duidelijke foto van de wereld maar dit was ik voordat ik begon met trainen
25gf13c.jpg

op zich wel aardig vooruit gegaan

Vandaag helaas schouder blessure opgelopen, had vorige week al licht last bij military press en dacht dat het mee viel. vandaag super lang opgewarmd en dacht dat het wel goed was maar bij de eerste press (lichter dan vorige week) extreme pijn. Dus eerdaags even naar de dokter en voorlopig geen press bewegingen voor schouders :(.

woensdag even progress pic gemaakt en die naast eentje van twee maanden geleden gelegd. Heel ander belicht maar naar mijn smaak lekkere progress voor twee maandjes.
35a901u.jpg
links is van nu ofc maar ik hoop dat dat te zien is

Netjes man, ik zou ook nog niet cutten gewoon door bulken en idd winter is coming. Time for dem gainzz

ik hou het niet meer vol om vet te zijn, demotiveert veel en veel te veel. morgen vet laten meten en laatste loodjes leggen aan mijn cut schema! blijf met hetzelfde schema trainen en twintig minuutjes cardio per training erbij knallen. terug naar 12% en dan never ever nooit meer boven de 15 want ik walg ronduit van mijn love handles. Wish me luck guys, ik upload morgen mijn voedingschema als mijn precieze BF weet

Terug
Naar boven