Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Ik ben verdorie zo jaloers op jouw buik en billen he![]()
Terecht

Grapje
please laat Massive me niet bitchslappen 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben verdorie zo jaloers op jouw buik en billen he![]()

Terecht
Grapje
Nou nog even een flitsende collage van de huidige toestand. Om het verschil tussen ontspannen en aangespannen te laten zien![]()
1 is dus ontspannen (boehoe), 2 is aangespannen (weet niet wtf er mis is met mn buik en die rare bulten aan de zijkant als ik het aanspan, maar it is what it is)
3 is licht aangespannen en 4 zijn m'n quads die eindelijk vorm krijgen jeuj!
Terecht
Grapje
' geraakt bent?
Durf je dat volgende keer ook IRL te zeggen nadat je voorbij 'hey' geraakt bent?
Durf je dat volgende keer ook IRL te zeggen nadat je voorbij 'hey' geraakt bent?

WOW ziet er goed uit !haha ja marlies, ik vind het ook wel een beetje eng om zulke bijna-naakt foto's erop te gooien, maar de spoilers maken het wat minder in your face
15% lijkt me idd een mooi streven sp1988, we can do it!
Vandaag bij de meting bleek dat ik 1% vet ben verloren en ongeveer 1 kilo ook afgevallen. Dus geen wereldschokkend verschil met vorige foto's haha, maar deze zijn dus van vandaag:
om mee te vergelijken met vorige foto:
![]()
en gewoon in de spiegel in andere houdingenop de eerste zie je een beeeetje m'n eerste ab doorschijnen hehe + quad die wat meer vorm krijgt. Op de tweede m'n glute die zichtbaar wordt onder het vet
en de derde is van een paar dagen terug, als ik m'n buik aanspan.
![]()