AndroidHealthClinic

Fotologje laluzz

Goed bezig damn.

Terecht :trollface:

Grapje :o
please laat Massive me niet bitchslappen :(

Te laat f**got.

giphy.gif

Goed bezig. Ga zo door!

Nou nog even een flitsende collage van de huidige toestand. Om het verschil tussen ontspannen en aangespannen te laten zien :o
1 is dus ontspannen (boehoe), 2 is aangespannen (weet niet wtf er mis is met mn buik en die rare bulten aan de zijkant als ik het aanspan, maar it is what it is)
3 is licht aangespannen en 4 zijn m'n quads die eindelijk vorm krijgen jeuj!

Klaar voor de zomer. Nice fysiek!

Beetje late reactie, had je foto's al gezien.. maar kon ze vervolgens niet meer vinden.. dacht dat ze in je gewone log stonden :o

Looking good zeg! Je krijgt al mooie lijnen!

Damn, perfect imo. (no wk)
Goed vp, nog steeds mooie vormen en wat massa.

Om toch een puntje te geven, benen mogen dan wel iets meer massa.

• Topic Starter Topic Starter
jeuj superbedankt allemaal!! :)
massa komt eraan, work in progress ;)

haha ja marlies, ik vind het ook wel een beetje eng om zulke bijna-naakt foto's erop te gooien, maar de spoilers maken het wat minder in your face :p
15% lijkt me idd een mooi streven sp1988, we can do it! ;)

Vandaag bij de meting bleek dat ik 1% vet ben verloren en ongeveer 1 kilo ook afgevallen. Dus geen wereldschokkend verschil met vorige foto's haha, maar deze zijn dus van vandaag:

om mee te vergelijken met vorige foto:
25tivx0.jpg

en gewoon in de spiegel in andere houdingen :p op de eerste zie je een beeeetje m'n eerste ab doorschijnen hehe + quad die wat meer vorm krijgt. Op de tweede m'n glute die zichtbaar wordt onder het vet:o en de derde is van een paar dagen terug, als ik m'n buik aanspan.
ix4ft3.jpg
WOW ziet er goed uit !

Dankje Allana! :D

Recenste foto's, kwaliteit is niet zo goed, maar was lastig om een scherpe foto te maken en aan te spannen tegelijk :p

66xf92.jpg

x6j1jp.jpg

V begint ook al goed te komen!

sow!! jij gaat hard.
Mooie rug, mooie V

dat v

hnnggg

Mooi v shape indd!!

netjes weer aardige stap gemaakt

thanks all! :)

Nice fysiek en progressie :cool: