Lars035
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 282
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt allemaalde bikini is nieuw, stiekem is dat ook de reden dat ik uberhaupt foto's ging maken haha
en ik ben blij dat ik niet de enige ben mannix haha! Als ik naar achter leun blijven de bulten ongeveer hetzelfde, alleen gaat de rest van m'n buik dan meer op 'een lijn' liggen. Dus dat zien er dan wel beter uit. Maar ja hele dag achterover leunen is ook niet alles![]()

Allemaal leuk en aardig, maar de m. transversus abdominis is het niet. Die zit niet zo aan de oppervlakte en heeft zeker niet die vorm.
Er liggen meer structuren dan alleen buikspieren rond die plekken. Moeilijk om te zeggen zonder echo vind ik.

Mooi! Gaat goed.
Ik herken wat je zegt. Dat ligt aan de manier van aanspannen en kan dat naar voren komen .dacht dat het geen spier wat het voelde bij mij zacht. Oefen met aanspannen van je buikspieren. Het lijkt zo makkelijk maar is het niet.
Lekker zo doorgaan meis![]()
haha superleuk allemaal jullie reacties
ik dacht ook aan darmen idd @ mannix, voelt iig niet als een spier haha
en dankje natty! Ik oefen elke dag wel met buikspieren aanspannen (zodra de eerste lijnen zichtbaar zijn werkt het verslavend haha), maar ik heb 't nog niet zo onder de knie. Als ik 't in december maar degelijk kan, ben ik content
en als ik wat blijer ben met m'n lichaam ga ik sowieso nog veel meer bikini's kopen en dan zal ik ze allemaal showen![]()

je kan bovenin en onderin aanspannen, je buik soort van inhouden, rollen, je kan allerlei dingen met je buik om 'm aan te spannen. Mogelijkheden zijn eindeloos
volgende keer van m'n db shoulder press want die vind ik er veel epischer uitzien, maar er waren zoveel mensen toen ik daarmee bezig was en dan is 't zo awkward
Je gaat wel heel ver omhoog, en ik zie bij de laatste paar reps bovenin ook zeker wat exorotatie. Ga een klein beetje voorovergebogen staan, omhoog gaan tot circa schouderhoogte en probeer je pink hoger te houden dan je duim, alsof je 'n glas water leeggiet.haha i guessje kan bovenin en onderin aanspannen, je buik soort van inhouden, rollen, je kan allerlei dingen met je buik om 'm aan te spannen. Mogelijkheden zijn eindeloos
geen foto maar filmpje, niet beste vorm en uberhaupt niet zo'n boeiende set oid, maar wilde graag een filmpje en dan wil ik 'm ook delenvolgende keer van m'n db shoulder press want die vind ik er veel epischer uitzien, maar er waren zoveel mensen toen ik daarmee bezig was en dan is 't zo awkward
Klik
Zou inderdaad wat minder ver omhoog gaan, laatste stuk van de beweging is voor jou nu voornamelijk een functie van de traps.
Waarom zou je overigens moeten exoroteren bij een side raise volgens jullie?
was ook een beetje bloated, dus ziet er niet echt beter uit dan vorige maand (maar is toch wel 1.2% vet minder
): Klik