MuscleMeat

Fotologje laluzz

jeetje.....;)

bedankt allemaal :D de bikini is nieuw, stiekem is dat ook de reden dat ik uberhaupt foto's ging maken haha

en ik ben blij dat ik niet de enige ben mannix haha! Als ik naar achter leun blijven de bulten ongeveer hetzelfde, alleen gaat de rest van m'n buik dan meer op 'een lijn' liggen. Dus dat zien er dan wel beter uit. Maar ja hele dag achterover leunen is ook niet alles :p

Jij mag vaker een nieuwe bikini kopen

Allemaal leuk en aardig, maar de m. transversus abdominis is het niet. Die zit niet zo aan de oppervlakte en heeft zeker niet die vorm.

Er liggen meer structuren dan alleen buikspieren rond die plekken. Moeilijk om te zeggen zonder echo vind ik.

Lijken bij mij wel darmen ofzo. :o

Mooi! Gaat goed.

Ik herken wat je zegt. Dat ligt aan de manier van aanspannen en kan dat naar voren komen .dacht dat het geen spier wat het voelde bij mij zacht. Oefen met aanspannen van je buikspieren. Het lijkt zo makkelijk maar is het niet.

Lekker zo doorgaan meis;)

• Topic Starter Topic Starter
haha superleuk allemaal jullie reacties :D
ik dacht ook aan darmen idd @ mannix, voelt iig niet als een spier haha

en dankje natty! Ik oefen elke dag wel met buikspieren aanspannen (zodra de eerste lijnen zichtbaar zijn werkt het verslavend haha), maar ik heb 't nog niet zo onder de knie. Als ik 't in december maar degelijk kan, ben ik content :D

en als ik wat blijer ben met m'n lichaam ga ik sowieso nog veel meer bikini's kopen en dan zal ik ze allemaal showen:cool:

Lijken bij mij wel darmen ofzo. :o

65-wat.jpg

Mooi! Gaat goed.

Ik herken wat je zegt. Dat ligt aan de manier van aanspannen en kan dat naar voren komen .dacht dat het geen spier wat het voelde bij mij zacht. Oefen met aanspannen van je buikspieren. Het lijkt zo makkelijk maar is het niet.

Lekker zo doorgaan meis;)

haha superleuk allemaal jullie reacties :D
ik dacht ook aan darmen idd @ mannix, voelt iig niet als een spier haha

en dankje natty! Ik oefen elke dag wel met buikspieren aanspannen (zodra de eerste lijnen zichtbaar zijn werkt het verslavend haha), maar ik heb 't nog niet zo onder de knie. Als ik 't in december maar degelijk kan, ben ik content :D

en als ik wat blijer ben met m'n lichaam ga ik sowieso nog veel meer bikini's kopen en dan zal ik ze allemaal showen:cool:

Is er dan een bepaalde techniek om je buikspieren aan te spannen? :o

haha i guess :p je kan bovenin en onderin aanspannen, je buik soort van inhouden, rollen, je kan allerlei dingen met je buik om 'm aan te spannen. Mogelijkheden zijn eindeloos:cool:

geen foto maar filmpje, niet beste vorm en uberhaupt niet zo'n boeiende set oid, maar wilde graag een filmpje en dan wil ik 'm ook delen :o volgende keer van m'n db shoulder press want die vind ik er veel epischer uitzien, maar er waren zoveel mensen toen ik daarmee bezig was en dan is 't zo awkward:p
Klik

niets mis met een beetje cheaten met lateral raises :p Ziet er gewoon goed uit!

Nice vid!:)

haha, thanks! :)

haha i guess :p je kan bovenin en onderin aanspannen, je buik soort van inhouden, rollen, je kan allerlei dingen met je buik om 'm aan te spannen. Mogelijkheden zijn eindeloos:cool:

geen foto maar filmpje, niet beste vorm en uberhaupt niet zo'n boeiende set oid, maar wilde graag een filmpje en dan wil ik 'm ook delen :o volgende keer van m'n db shoulder press want die vind ik er veel epischer uitzien, maar er waren zoveel mensen toen ik daarmee bezig was en dan is 't zo awkward:p
Klik
Je gaat wel heel ver omhoog, en ik zie bij de laatste paar reps bovenin ook zeker wat exorotatie. Ga een klein beetje voorovergebogen staan, omhoog gaan tot circa schouderhoogte en probeer je pink hoger te houden dan je duim, alsof je 'n glas water leeggiet.

Ok ik probeer erachter te komen exorotatie betekent, maar zelfs wikipedia gebruikt woorden die ik niet snap :'( maar ik ga je tip volgende keer toepassen, gracias :)

Als je je pink hoger houdt dan je duim, endoroteer je. Gaat je duim hoger dan je pink, exoroteer je.

Als je recht op staat en je armen langs je zij houd dan is:

je handpalm naar voren / open draaien exorotatie

je handpalm naar achter / dicht draaien endorotatie.

Zijn termen die gebruikt worden voor draaien om een as in het menselijk lichaam.

Zou inderdaad wat minder ver omhoog gaan, laatste stuk van de beweging is voor jou nu voornamelijk een functie van de traps.

Waarom zou je overigens moeten endoroteren bij een side raise volgens jullie?

Laatst bewerkt:
Zou inderdaad wat minder ver omhoog gaan, laatste stuk van de beweging is voor jou nu voornamelijk een functie van de traps.

Waarom zou je overigens moeten exoroteren bij een side raise volgens jullie?

Juist endoroteren, bedoelde GetXXL volgens mij.

oooh ja ik snap het, thanks :)

Ik heb gister overigens nog wat foto's gemaakt om mee te vergelijken met de vorige maand. Zijn niet kwalitatief zo goed, heb ze met zelfontspanner op de trap gemaakt en nouja dat ging niet zo lekker :p was ook een beetje bloated, dus ziet er niet echt beter uit dan vorige maand (maar is toch wel 1.2% vet minder :D): Klik

Ik ben verdorie zo jaloers op jouw buik en billen he :D

Terug
Naar boven