AndroidHealthClinic

foto's meest gespierde olympische sporters

Bezoekers in dit topic

Vergeet de turners niet...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 09:56 ----------

Trouwens de kanoërs kunnen er ook wat van ..

Tim-Brabants-460b_794630c.jpg
 
Die turner op die foto vind ik niet heel buff, alleen heel droog. Die kanoer is wel een beest.
 
Die turner op die foto vind ik niet heel buff, alleen heel droog. Die kanoer is wel een beest.

Die turners moeten zoveel slingeren en springen,... die kunnen ook nooit erg zwaar zijn, maar voor hun gewicht zijn ze redelijk gespierd.

Nee, buff zullen ze niet zijn... zelfs Yuri niet ...



(excuses voor deze gay foto.. had alleen nog erger gekund als hij die ringen daar gehouden had met zijn handen achter zijn rug....)
 
25zi6mp.jpg


ehyr9j.jpg


Onze eigen roel braas uit de Holland 8 :)

(wat een gekloot om hier foto's the uploaden helemaal met tinypic, kan dat niet makkelijker?)
 
Volgens mij ben je in de war met het wr op de 200meter, Eric.
 
Yuri van Gelder is wel buff hoor.
RD_YurivanGelder_demo_Nijmegen006170508.jpg
 
Op de 200m is de stap van 19.26 (huidige WR) naar 18.99 een snelheidsverbetering van 0.53 km/uur. Van 19.99 naar 19.26 een verbetering van 1.36 km/uur.

Jij typt hier dat het weredrecord op de 200meter 19.26 is. Maar ik heb even op wikipedia gekeken en daar staat 19.19
 
Jij typt hier dat het weredrecord op de 200meter 19.26 is. Maar ik heb even op wikipedia gekeken en daar staat 19.19

Je hebt gelijk, was in de war met de tijd van Blake. De progressie naar 18.99 is dus wat kleiner maar nog steeds laat dat weinig ruimte voor een sub 9.40 op de 100m. Laat staan een sub 9 seconden.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
David+Oliver.jpg


en dat op 1.90m die turners zijn 1.70m ofzo ^^
 
Harry Aikines Aryeete: 100m - 200m sprinter

DKB+ISTAF+IAAF+Golden+League+JnfUVV5SR4zl.jpg


Beetje gay maar wel goed fysiek

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Er is ergens nog wel een reportage ove rhem te vinden op youtube leuk om te zien geen zin om hem terug te zoeken.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De boomlange alain bernard.
 
Gewichtheffer die overal gequote wordt maar wie zijn naam ik steeds vergeet:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ivan stoitsov :)

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 23:57 ----------

2172482617_e4651739ed.jpg
 
Nee, buff zullen ze niet zijn... zelfs Yuri niet ...

Moeilijk te zeggen of je sarcastisch bent.

Heb Yuri in het "echt" gezien, behoorlijk beest. Als je serieus bent denk ik dat je hem zwaar onderschat.
 
Moeilijk te zeggen of je sarcastisch bent.

Heb Yuri in het "echt" gezien, behoorlijk beest. Als je serieus bent denk ik dat je hem zwaar onderschat.
Als je puur naar statistieken kijkt zou je het in ieder geval niet zeggen.. 63kg, 1m61 lang.
Met gewone kleren aan zie je er dan echt niet buff uit hoor. Zonder shirt, of in een turnpakje dan weer wel
 
Als je puur naar statistieken kijkt zou je het in ieder geval niet zeggen.. 63kg, 1m61 lang.
Met gewone kleren aan zie je er dan echt niet buff uit hoor. Zonder shirt, of in een turnpakje dan weer wel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Buff, ja
Indrukwekkend, nee mede door zijn lengte....
 
Afgetraind :) Buff zou ik het niet zo snel noemen.

Niks tegen Yuri verder, vind het juist mooi zo'n fysiek.
 
teddy riner... google maar eens... redelijk afgetrainde 120+kg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

links greipel, rechts forstermann.

whut?
 
Back
Naar boven