AndroidHealthClinic

Foto's voor (net begonnen)

Je moet trots zijn op je grote kont! Ik vond het eerder ook mniks en wilde vroeger altijd kleinere billen. Nu denk ik alleen maar: Hah als ik ff doorsquat heb ik straks een lekkere kont :D (stiekem ben ik nu al erg trots op mn billen hehe, ze zijn al rond van zichzelf)

Dus omarm je billen! (Figuurlijk gezien dan) je lichaam zal steeds strakker en mooier worden, zeker aangezien je er hard voor werkt!

• Topic Starter Topic Starter
Je gaat echt hard zeg! Goed resultaat weer. Je benen vind ik er ook wat voller uit zien op de foto, maar wel op een hele mooie manier. Ze zijn strakker en compacter. Je buik gaat ook goed!

Jaa, als ik foto's van VOOR en nu zie gaat het wel hard denk ik. Heb een log van iemand gelezen die flexcup echt mee deed (ook de wedstrijd) is begonnen op 29% en was pas na 5 maanden 5,8% vet kwijt. Ik in 3 maanden 5,8 dus mag niet klagen denk ik.

Mijn benen vind ik wel jammer hoor want die wil ik juist dunner hebben maar goed, misschien dat als het vet daar ook weg is dat het dan minder storend is omdat het dan gespierder wordt..

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Je moet trots zijn op je grote kont! Ik vond het eerder ook mniks en wilde vroeger altijd kleinere billen. Nu denk ik alleen maar: Hah als ik ff doorsquat heb ik straks een lekkere kont :D (stiekem ben ik nu al erg trots op mn billen hehe, ze zijn al rond van zichzelf)

Dus omarm je billen! (Figuurlijk gezien dan) je lichaam zal steeds strakker en mooier worden, zeker aangezien je er hard voor werkt!

Ik hou gewoon niet zo van een grote kont. Als ik sommige fitnessvrouwen zie die echt een HUGE ass hebben (sorry) vind ik dat niet mooi meer hoor. Gespierd en rond is goed maar het moet geen plateau worden dat je er een beker op zet en blijft staan :D. Maar goed dat is ook mijn mening kan zijn dat jullie er anders over denken, sorry guys!

Train er zeker hard voor pffff.. Vanavond een plyometrische??? training hih! Let's google ;)..
Circuitje zeg maar, best pittig, 35 minuten knallen, daarna nog 40-60 minuten cardio..

Jaa, als ik foto's van VOOR en nu zie gaat het wel hard denk ik. Heb een log van iemand gelezen die flexcup echt mee deed (ook de wedstrijd) is begonnen op 29% en was pas na 5 maanden 5,8% vet kwijt. Ik in 3 maanden 5,8 dus mag niet klagen denk ik.

Mijn benen vind ik wel jammer hoor want die wil ik juist dunner hebben maar goed, misschien dat als het vet daar ook weg is dat het dan minder storend is omdat het dan gespierder wordt..

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Ik hou gewoon niet zo van een grote kont. Als ik sommige fitnessvrouwen zie die echt een HUGE ass hebben (sorry) vind ik dat niet mooi meer hoor. Gespierd en rond is goed maar het moet geen plateau worden dat je er een beker op zet en blijft staan :D. Maar goed dat is ook mijn mening kan zijn dat jullie er anders over denken, sorry guys!

Train er zeker hard voor pffff.. Vanavond een plyometrische??? training hih! Let's google ;)..
Circuitje zeg maar, best pittig, 35 minuten knallen, daarna nog 40-60 minuten cardio..

Haha nee mee eens. Moet wel in proportie zijn. Succes! Hoorde mn vriend er al over die de flexchallenge doet dat het in het schema van de dames staat. Heb zelf wel eens een plyo training gedaan met insanity. Dood gaan haha xD

Haha nee mee eens. Moet wel in proportie zijn. Succes! Hoorde mn vriend er al over die de flexchallenge doet dat het in het schema van de dames staat. Heb zelf wel eens een plyo training gedaan met insanity. Dood gaan haha xD

Ja, idd! Maar wel lekker hoor als je zo'n training hebt gedaan. Omdat het niet zoveel oefenignen zijn heb ik niet echt het idee dat ik er moe van word of dat ik veel spieren train maar de dag erna voel ik eht toch goed haha

Netjes! Je ziet weer een duidelijk verschil :) je hebt deze keer ook wel een veel leuker setje aan :)

Netjes! Je ziet weer een duidelijk verschil :) je hebt deze keer ook wel een veel leuker setje aan :)

Haha, ja is toeval hoor :).. Daar gaat het natuurlijk niet om haha! Maar thanks voor het compliment..

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Haha jij kan het ook zo leuk verwoorden he xD

Ik moet zeggen dat ik m deze keer ook wel grappig vond :p

Volgende week weer naar Harry.. Ben benieuwd. Mijn buik is echt strak :).. Helemaal Happy... Benen zijn stuk dunner maar nog steeds niet zoals ik wil.

Ondanks dat ik vrijdag pas weer naar Veldhoven moet, wilde ik toch al deze foto's posten omdat ik vind dat je nu ook vooruitgang meer ziet aan mijn benen/billen/buik. Ook mijn bovenrug vind ik al best prima. Dit is mijn resultaat na 13 weken.
Ben benieuwd naar jullie reacties.

Laatst bewerkt:
Dat is ineens flinke progressie! Nice job!

gaat goed hier zie ik

Gaat goed zo te zien! Buik krijgt al mooie lijnen. Benen/onderrug/billen hebben wat meer tijd nodig om echt definitie te zien, maar dat komt wel als je maar laag genoeg gaat.

Dat is ineens flinke progressie! Nice job!

Thanks! Happy me! Morgenavond weer VP meten bij Harry..

---------- Toegevoegd om 08:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:25 ----------

Gaat goed zo te zien! Buik krijgt al mooie lijnen. Benen/onderrug/billen hebben wat meer tijd nodig om echt definitie te zien, maar dat komt wel als je maar laag genoeg gaat.

Benen en billen is ook echt een moeilijk punt en gaat langzamer dan de rest maaaaaar we komen er wel. Ze zijn in ieder geval al een stuk strakker en dunner dan voorheen

Wauw wat een goede progressie! Zowel op je buik, billen en heupen. Mooie lijnen al en veel vet er af! Super! :thumbs:

Nice, goede progressie hoor :thumb:

Ondanks dat ik vrijdag pas weer naar Veldhoven moet, wilde ik toch al deze foto's posten omdat ik vind dat je nu ook vooruitgang meer ziet aan mijn benen/billen/buik. Ook mijn bovenrug vind ik al best prima. Dit is mijn resultaat na 13 weken.
Ben benieuwd naar jullie reacties.

heel mooi resultaat al ! zeker die side pose vind ik top. Je buik ziet er daar echt strak uit. Billen ook al stuk beter maar dat heeft wat meer tijd nodig ! keep on going girl ! :cool:

Wauw wat een goede progressie! Zowel op je buik, billen en heupen. Mooie lijnen al en veel vet er af! Super! :thumbs:

Dank je wel :).. Fijn om positieve berichten te lezen :)

---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

Dank je wel.. :D

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

heel mooi resultaat al ! zeker die side pose vind ik top. Je buik ziet er daar echt strak uit. Billen ook al stuk beter maar dat heeft wat meer tijd nodig ! keep on going girl ! :cool:

Dank je wel. Jaaa, billen en benen kunnen zeker nog verbeterd worden. Dat is ook mijn zwakke punt. Maar dat komt zeker goed..

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed bezig kyraaa :thumbs: en sorry dat ik je zo laat heb gevonden :o

Ray........

Goed bezig kyraaa en sorry dat ree je heeft gevonden :$

...........YOGI

Goed bezig kyraaa :thumbs: en sorry dat ik je zo laat heb gevonden :o

Ray........

Thanks!! Hahahaha, beter laat dan nooit toch?!

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

Goed bezig kyraaa en sorry dat ree je heeft gevonden :$

...........YOGI

Thanks!

Hahahaha, hij is nu nog niet vervelend hoor dus nu maakt het mij niet zoveel uit dat ie mij gevodnen heeft :p

Terug
Naar boven