Fitness Seller

Foto's voor (net begonnen)

Zo goede progressie ja! Chapeau.

• Topic Starter Topic Starter
Zo goede progressie ja! Chapeau.

Dank j wel. Doet me goed deze positieve berichten.

Vorige week had ik even een dipje. Geen zin om te training (uiteraard wel gedaan) en moeite met eten (ook niet gesmokkeld). Dus het ging wel goed maar als je zo'n dipje hebt is het wel ineens een stuk moeilijker. Nu met zoveel resultaat in een keer ben ik weer een stuk gemotiveerder.

Vanavond weten we hoeveel VP eraf is..

Goed bezig Kyra! :cool:

Ziet er goed uit Kyra! Je bent goed bezig, lekker fanatiek!

Je bent echt zo veel vooruit gegaan in korte tijd zeg! Superleuk om te zien :) ook motiverend!

Je bent echt zo veel vooruit gegaan in korte tijd zeg! Superleuk om te zien :) ook motiverend!

Dank je wel..

Kom net van Veldhoven af en voel me ronduit klote, maar -0,4%. Zit nu op 19,5%. Na zoveel moeite hoop je toch meer kwijt geraakt te zijn. Echt zoooo klote. Snap er niks van..
De mannen bij mij op de sportschool hebben dus toch gelijk gehad dat je na een tijd ff stil staat. Maar na mijn vorige resultaten (eerst -2,8 en daarna -2,0) had ik toch wel meer verwacht.
Heb er ff geen woorden voor zo ***!!

Lekker bezig! Zo'n plateautje gebeurd wel vaker, niet door laten ontmoedigen ;)

Dat hoort erbij. Het gaat nooit altijd maar snel door. Gewoon doorzetten. Het komt echt wel weer dat het sneller gaat.

Is gewoon normaal zo'n plateau (ook al werk je keihard) en 19,5% is toch super netjes!!!

Heb je nu een ander voedings of trainingsschema?

Heel normaal. Krijgt vanzelf weer tijd dat je ineens weer meer zakt.

Lekker bezig! Zo'n plateautje gebeurd wel vaker, niet door laten ontmoedigen ;)

Het werd mij idd al verteld dat dat normaal ia maar omdat ik als eenspeer ging had ik er niet echt rekening meer mee gehouden

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Dat hoort erbij. Het gaat nooit altijd maar snel door. Gewoon doorzetten. Het komt echt wel weer dat het sneller gaat.

Ik ga zeker door maar voel me nu wel ff rot na zoveel moeite maar we zetten door

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

Is gewoon normaal zo'n plateau (ook al werk je keihard) en 19,5% is toch super netjes!!!

Heb je nu een ander voedings of trainingsschema?

19,5 is ook wel netjes maar had toch graag al wel wat lager willen zitten. Ik heb weer een andere schema iets meer eiwitten iets minder koolhydraten en traningaachema is ook anders

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

Heel normaal. Krijgt vanzelf weer tijd dat je ineens weer meer zakt.

Ik hoop het haha... Keep on going.

Heb alleen afgelopen maand moeite gehad met eten en training vond t echt Zwaar en die keren daarvoor niet dus als je dan jUist n zon slechte maand weinig BP bent gedaald komt t wel iets harder aan

Je kan beter in de spiegel of op foto's kijken naar je vooruitgang dan naar een vet metingen. Die zijn sowieso niet geheel nauwkeurig en kunnen bijzonder demotiverend zijn. Vet trekt bij verschillende percentages op verschillende plekken weg dus als je een 4/7 punts meting hebt en net op één van die punten geen vet hebt verloren maar op andere plekken wel dan lijkt het hetzelfde op papier.

Je hebt sowieso super goede vooruitgang dus niet teveel stil blijven staan bij het nummertje maar lekker door gaan!

Je kan beter in de spiegel of op foto's kijken naar je vooruitgang dan naar een vet metingen. Die zijn sowieso niet geheel nauwkeurig en kunnen bijzonder demotiverend zijn. Vet trekt bij verschillende percentages op verschillende plekken weg dus als je een 4/7 punts meting hebt en net op één van die punten geen vet hebt verloren maar op andere plekken wel dan lijkt het hetzelfde op papier.

Je hebt sowieso super goede vooruitgang dus niet teveel stil blijven staan bij het nummertje maar lekker door gaan!

Dank je voor deze motiverende woorden. Ik had idd t idee dat mijn benen een stuk dunner waren en heb een 4-punts meting gehad dus niet bij de benen. Bedankt nogmaals doet me goed :)

Kom net je fotolog tegen! Ik doe ook mee aan de flexchallenge! Wat een vooruitgang echt super om te zien:D
Ga je volgen!

Kom net je fotolog tegen! Ik doe ook mee aan de flexchallenge! Wat een vooruitgang echt super om te zien:D
Ga je volgen!

Dank je wel. Ja ik doe alleen de begeleiding bij Harry. Ga niet met de wedstrijd mee doen ofzo. Jij wel??
Wat is jouw progressie tot nu toe?? VP etc??

Sinds begin deze week een nieuwe schema gekregen. Hieronder mijn training van maandag (leg day):

Leg extensions (warming up):
2 x 20 x 40

Squat:
4 x 10 x 40
1 x 10 x 50

Leg press
1 x 12 x 80
3 x 12 x 90

Hack Squat
4 x 12 x stang (eerst de oefening onder de knie krijgen)

Leg extensions
2 x 20 x 40

Deadlift gestrekte benen
5 x 10 x 40

Zittende leg curl (heb een blessure bij mijn knieholte dus weinig gewicht)
5 x 12 x 30

Staand kuitheffen
6 x 15 (zonder gewicht, alles was langere tijd bezet)

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

En mijn training van gisteren (borst en rug).
Alle gewichten zijn exclusief stang. Weet ook niet hoeveel dat die weegt.

Schuin bankdrukken
3 x 12 x 15
1 x 12 x 10

Gelijk daarna voorovergebogen roeien
2 x 12 x 15
2 x 12 x 20

Vlak dumbbelldrukken Wilde deze met 10 doen maar telkens weg
4 x 10 x 8

Gelijk daarna T-bar roeien
2 x 10 x 20
2 x 10 x 25

Flyes iets schuine bank
4 x 12 x 6 (zakte door mijn armen heen, snap er niks van. Dus wat minder gewicht)

Gelijk daarna latt pulldown
2 x 12 x 35
2 x 12 x 30

Opdrukken
3 x 20

Gelijk daarna optrekken
Potverdikkie wat is dat zwaar zeg... maar het is me enigszins gelukt
1 x 4
1x 5
1x 8

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Vanavond heb ik armen training. Ook best pittig lijkt me. Post met training wordt vervolgd :).

Laatst bewerkt:
Nice training!

Hoe kan t btw dat je de laatste set vaker kan optrekken:p?

Terug
Naar boven