AndroidHealthClinic

Foto's voor (net begonnen)

• Topic Starter Topic Starter
Nice training!

Hoe kan t btw dat je de laatste set vaker kan optrekken:p?

Iets meer rust tussendoor gepakt ;).. Dus niet gelijk na het opdrukken gedaan eerst wat meer rust. En had iemand bij me staan die me pushte haha! Hielp ook wel denk ik..

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

Iedereen heeft inderdaad wel ooit een plateau, komt helemaal goed hoor! gewoon blijven doorzetten!:rolleyes:

Ga ik zeker doen. Hopelijk over ongeveer 1,5 maand mijn doel bereikt te hebben en dan lekker bijhouden en maybe wat meer spiermassa opbouwen...

En vergeet vooral niet hoever je al bent gekomen!! Er is in 4 maanden tijd al 6% af!! Dat is super goed!

En vergeet vooral niet hoever je al bent gekomen!! Er is in 4 maanden tijd al 6% af!! Dat is super goed!

Jaaa, klopt. dat vergeet ik zeker niet. Ben gewoon verwend door de voorgaande maanden. Toen ging het super snel.. Maar ik ben nu weer 1 week bezig en heb alweer het idee dat er wederom wat af is du hopelijk na dee maand toch wel 1,5% eraf. Dan zit ik op 18%.

---------- Toegevoegd om 06:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:46 ----------

Gisteren armentraining gehad en ik had nog spierpijn van de vorige dag in mijn borst.

Curlen met halter
4 x 10 x 7,5

Gelijk daarna liggen triceps strekken
1 x 10 x alleen stang
3 x 10 x 2,5

Curlen met dumbbells
4 x 10 x 8

Gelijk daarna kickbacks
4 x 10 x 4

Dumbbell curl schuine bank
4 x 10 x 4

Gelijk daarna triceps strekken met touw boven hoofd
4 x 10 x 10

Concentratie curl
1 x 12 x 6
1 x 12 x 8

Dips
2 x 12 (zonder gewicht)

Hamer curls
3 x 12 x 6

Daarna nog cardio. 20 minuten fietsen en daarna 25 minuten crosstrainer.

Laatst bewerkt:
Progressie na 16 weken! Mijn benen beginnen eindelijk wat dunner te worden.

Laatst bewerkt:
Respect.. je gaat echt goed!

+1 ziet er steeds strakker uit allemaal!

Je gaat zeker goed!!

Respect.. je gaat echt goed!

Thanks! Voor mn gevoel gaat het wat minder van voorheen maar als ik naar de foto's kijk ziet ik ook wel duidelijk verschil.

---------- Toegevoegd om 06:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:58 ----------

+1 ziet er steeds strakker uit allemaal!

Dank je wel :).. Nog even en ik zit hopelijk op de 17% en dan strak in pak :)..

Mijn gewichten worden wel steeds zwaarder dus dat gaat ook super goed.

---------- Toegevoegd om 06:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:58 ----------

Dank je :D Marina :)..

Als je VP naar het gewenste niveau is gedaald, zul je straks ook veel sneller je spieren zien doorkomen en daarbij de rondingen die ze met zich meebrengen! Zal alleen maar extra motivatie zijn voor je denk ik zo.

Als je VP naar het gewenste niveau is gedaald, zul je straks ook veel sneller je spieren zien doorkomen en daarbij de rondingen die ze met zich meebrengen! Zal alleen maar extra motivatie zijn voor je denk ik zo.

Merk het verschil nu idd al aan mijn bovenbenen en billen. Je ziet steeds meer resultaat idd omdat mijn VP daalt.
Ben benieuwd over een paar weken :)..

Heel netjes!

Thanks! Voor mn gevoel gaat het wat minder van voorheen maar als ik naar de foto's kijk ziet ik ook wel duidelijk verschil.

Ja, dat snap ik! Maar het gaat op een gegeven moment ook een stuk minder hard, helaas!
Heb dat bij mezelf ook gemerkt, maar laat dat je motivatie niet in de weg zitten! Hoe lager je vetpercentage gaat hoe meer tijd en werk het kost om het naar beneden te brengen.. maar je progressie gaat super!

Thanks. Keep on going..

---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Ja, dat snap ik! Maar het gaat op een gegeven moment ook een stuk minder hard, helaas!
Heb dat bij mezelf ook gemerkt, maar laat dat je motivatie niet in de weg zitten! Hoe lager je vetpercentage gaat hoe meer tijd en werk het kost om het naar beneden te brengen.. maar je progressie gaat super!

Ja, dat klopt idd. In het begin ging het super hard (eerste maand - 2,8 en tweede maand - 2,0) dus dan raak je gewend en super resultaten. Daarna -0,4 en dan baal je wel.
Maar heb wel het idee dat er nu al na 2 weken wel weer iets af is dus dat hopen we maar.
23 mei ga ik weer naar Veldhoven om mijn VP te laten meten dus dan krigj ik het verlossend antwoord haha!

jeej weer fotos! Wat een vooruitgang weer :) keep it up!

Btw waar in veldhoven laat je jezelf meten?

Laatst bewerkt:
Gaat lekker zeg!

wauw, keep going. Jij hebt nu al een lijf om jaloers op te zijn.

Jaaa... dank je wel. Progressie gaat goed maar in mn boletje niet hoor. Krijg het echt zwaar pfff

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

wauw, keep going. Jij hebt nu al een lijf om jaloers op te zijn.

Thanks! Vind je dat echt ja?! Mmmmm.. ik ben best kritisch hahaaha maar wel leuk om te horen natuurlijk. dank je wel daarvoor, stimuleert me om nog beter mn best te doen.

Heb je iets aan mn adviezen gehad?

Ziet er goed uit

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Ziet er goed uitt

Goede progressie. :thumbup:

Dat ass :o. Rondom je middel ook goed te zien.

Terug
Naar boven