kyraaa
Cool Novice
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 18%
Thanks!! Hoe gaat ie bij jou??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goed goed. Druk met trainen in de gym en trainen voor de 4daagse. Weinig gelogd. Merk dat ik weinig zin heb om alles iedere X te noteren maar ben uiteraard nog druk bezig![]()
..Ja ik moet er ook echt ff voor gaan zitten om m'n trainingen te loggen.. Maar de feedback en leuke reacties die ik dan weer krijg, doen me toch iedere weer zo goed dat ik emr graag even tijd voor vrij maak
Kyraaa.. denk dat ik het al had gevraagd maar welke groep zit je bij de metingen?
.. Meestal 1 week na de bijeenkomst van Flex Cup dan zit ik telkens op 1 maand er tussen. Jullie moeten volgende week zaterdag toch? Ik ga volgende week vrijdag (die week erop zijn ze dicht ivm hemelvaart)..Dus ben benieuwd wat de vooruitgang is.

Ja motiveert enorm! Sowieso alle positieve reacties van mn omgeving zorgen ervoor dat ik nog meer mn best die... De negatieve trouwens ook haha
Ja precies begeleiding is ook echt top! Wij hebben de 24ste weer meting. Periode is dit keer 5 weken voor ons.. Dus hopelijk ook iets meer resultaat
Wat denk je zelf qua vooruitgang?
). Dan zit ik op 18%.. Maar de ene dag vind ik dat het er strakker uit ziet en de andere kant weer niet.. Niets zo veranderlijk als een vrouw
.. Gisteren weer een dikke domper gehad. Weer maar -0,5% eraf. Ik raak er serieus gedemotiveerd van. Alles wat ik er voor moet doen, wat ik er voor moet laten en hoeveel energie en moeite het me kost. Ik drink al sinds januari geen alcohol meer. Best moeilijk als je ook bij een voetbalvereniging zit en dan in de kantine aan ej watertje zit telkens. Tijdens feestdagen ook niks pakt omdat je het zonde vind. En dan gewoon MAAR -0,5 eraf. Vorige maand was het -0,4.. Wat voel me klote zeg, gewoon ronduit k*t..
Nu zijn mn eiwitten weer verhoogd en mijn koolhydraten verlaagd. Hopelijk volgende maand weer beter. Ik ga gewoon door. Ik ben er bijna maar het demotiveerd me zeker en zit even in een negatieve spiraal..
Heb je zelf een idee waar het aan zou kunnen liggen? 
toch erg netjes hoor na 16 weken als ik je foto's vergelijk
Het kan toch niet altijd zo snel blijven gaan.. Anders zou je als vrouw zijnde zo op de 10% zitten
Aah balen zegHeb je zelf een idee waar het aan zou kunnen liggen?
Je hebt wel al heel veel resultaat geboekt en je lijf zal op een gegeven moment het afvallen wel ern beetje beu zijn. Als je gern coach had dan zou ik ff op onderhoud eten en je stofwisseling weer op gang helpen, maar wie ben ik om dat te zeggen he![]()
Maar? Goed resultaat toch? Steeds snel droppen is ook niet goed. Zolang het niet stijgt niks aan t handje
Je wilt veel te snel. En je hebt nu eenmaal plaatsen waar je vet ed hardnekkiger is en minder snel weggaat. Laat dat je niet demotiveren. Iedereen heeft dat.
Voeding langzaam aanpassen en misschien je oefeningen voor benen en billen eens goed bekijken. Misschien werkt hoger of juist lage aantal reps beter voor je. Etc etc.
Ah ik begrijp wel dat je baalt. Maar misschien liggen je verwachtingen ook gewoon een beetje te hoog. Je hebt al superveel progressie geboekt (daar moet je wel echt trots op zijn hoor!!) en na een tijdje gaat dat wat langzamer.
En wow 4.7kg spiermassa is echt supergoed man! Hallo kop op, je bent hartstikke goed bezig. Niet te streng zijn voor jezelf!
).. maar het gaat mij vooral om de cellulitis op mijn benen. Als nou bijv dat al weg was maa rmijn lovehandles nog inet dan was ik nog niet tevreden in zn geheel maar wel over mijn benen en dat scheelt voor mij al een heel stuk.Iedereet reageerd natuurlijk anders op voeding/training, maar meer dan 4 kg spiermassa is super goed hoor! Dar mag je ook ff flink blij mee zijn![]()
nee nee sshht ik wil het niet horenje bent supergoed bezig en daarmee basta
Die vetjes gaan er wel makkelijker af als je positief blijft heAankomende maand gewoon lekker knallen!