XXL Nutrition

Foto's voor (net begonnen)

• Topic Starter Topic Starter
Goed goed. Druk met trainen in de gym en trainen voor de 4daagse. Weinig gelogd. Merk dat ik weinig zin heb om alles iedere X te noteren maar ben uiteraard nog druk bezig :)

Ahhh netjes. Jaaa, qua trainingslog snap ik dat wel hoor. Je traint natuurlijk zoveel en om dan elke dag elke week dat bij te houden en te noteren is ook wel wat. Vooral als je zoveel traint. Ik ken het hah! Ben blij als ik savonds op de bank zit en kan relaxen ;)..

Ja ik moet er ook echt ff voor gaan zitten om m'n trainingen te loggen.. Maar de feedback en leuke reacties die ik dan weer krijg, doen me toch iedere weer zo goed dat ik emr graag even tijd voor vrij maak :)

Kyraaa.. denk dat ik het al had gevraagd maar welke groep zit je bij de metingen?

Ja ik moet er ook echt ff voor gaan zitten om m'n trainingen te loggen.. Maar de feedback en leuke reacties die ik dan weer krijg, doen me toch iedere weer zo goed dat ik emr graag even tijd voor vrij maak :)

Kyraaa.. denk dat ik het al had gevraagd maar welke groep zit je bij de metingen?

Ja, dat klopt! Die positieve reacties doet je wel wat. Dat heb ik ook. Motiveert zeker!

Ik zit niet in een groep want ik doe alleen de begeleiding niet voor de Flex Cup zelf. Ik ga dus ook eens per maand langs wanneer het mij en Harry uit komt :).. Meestal 1 week na de bijeenkomst van Flex Cup dan zit ik telkens op 1 maand er tussen. Jullie moeten volgende week zaterdag toch? Ik ga volgende week vrijdag (die week erop zijn ze dicht ivm hemelvaart)..Dus ben benieuwd wat de vooruitgang is.

Ja motiveert enorm! Sowieso alle positieve reacties van mn omgeving zorgen ervoor dat ik nog meer mn best die... De negatieve trouwens ook haha:p

Ja precies begeleiding is ook echt top! Wij hebben de 24ste weer meting. Periode is dit keer 5 weken voor ons.. Dus hopelijk ook iets meer resultaat :D
Wat denk je zelf qua vooruitgang?

Ja motiveert enorm! Sowieso alle positieve reacties van mn omgeving zorgen ervoor dat ik nog meer mn best die... De negatieve trouwens ook haha:p

Ja precies begeleiding is ook echt top! Wij hebben de 24ste weer meting. Periode is dit keer 5 weken voor ons.. Dus hopelijk ook iets meer resultaat :D
Wat denk je zelf qua vooruitgang?

Jaaa, klopt. Bij mij gewoon 4 want anders worden het er 6 (ivm hemelvaart).. En wil toch gewoon goed blijven vergelijken dus dan maar een keer op een vrijdagavond ipv een zaterdag.

Haha ja, kreeg ooit op dit forum een berichtje dat mn billen er nog sip bij hingen dat vond ik dus echt niet leuk om te horen aangezien het al zoveel progressie was.. Maar goed..

Wat mij vooral ook motiveert is als ik de sportschool in kom en ik zie dikke mensen.. dan denk ik echt 'zo wil ik nooit zijn'. Dus dan ben ik extra gemotiveerd.

Pffff wat denk ik qua vooruitgang. Ik durf het eerlijk gezegd niet te zeggen. Ik hoop natuurlijk op 1,5% sowieso (zo moeten lukken zei Harry anders kreeg ik een schop onder mn kont haah :D). Dan zit ik op 18%.. Maar de ene dag vind ik dat het er strakker uit ziet en de andere kant weer niet.. Niets zo veranderlijk als een vrouw :p..

Wat denk jij ?

Heb jij trouwens ook dat het op sommige plekken iets losser wordt (lijkt dan alsof het minder resulaat heeft opgeleverd)? Ik had dat in het begin ook, daarna wordt het wel strakker maar toch.. vind het maar een eng idee dat het nu losser is hahaha

Gisteren weer een dikke domper gehad. Weer maar -0,5% eraf. Ik raak er serieus gedemotiveerd van. Alles wat ik er voor moet doen, wat ik er voor moet laten en hoeveel energie en moeite het me kost. Ik drink al sinds januari geen alcohol meer. Best moeilijk als je ook bij een voetbalvereniging zit en dan in de kantine aan ej watertje zit telkens. Tijdens feestdagen ook niks pakt omdat je het zonde vind. En dan gewoon MAAR -0,5 eraf. Vorige maand was het -0,4.. Wat voel me klote zeg, gewoon ronduit k*t..

Nu zijn mn eiwitten weer verhoogd en mijn koolhydraten verlaagd. Hopelijk volgende maand weer beter. Ik ga gewoon door. Ik ben er bijna maar het demotiveerd me zeker en zit even in een negatieve spiraal..

toch erg netjes hoor na 16 weken als ik je foto's vergelijk

Het kan toch niet altijd zo snel blijven gaan.. Anders zou je als vrouw zijnde zo op de 10% zitten

Gisteren weer een dikke domper gehad. Weer maar -0,5% eraf. Ik raak er serieus gedemotiveerd van. Alles wat ik er voor moet doen, wat ik er voor moet laten en hoeveel energie en moeite het me kost. Ik drink al sinds januari geen alcohol meer. Best moeilijk als je ook bij een voetbalvereniging zit en dan in de kantine aan ej watertje zit telkens. Tijdens feestdagen ook niks pakt omdat je het zonde vind. En dan gewoon MAAR -0,5 eraf. Vorige maand was het -0,4.. Wat voel me klote zeg, gewoon ronduit k*t..

Nu zijn mn eiwitten weer verhoogd en mijn koolhydraten verlaagd. Hopelijk volgende maand weer beter. Ik ga gewoon door. Ik ben er bijna maar het demotiveerd me zeker en zit even in een negatieve spiraal..

Aah balen zeg:( Heb je zelf een idee waar het aan zou kunnen liggen?

Je hebt wel al heel veel resultaat geboekt en je lijf zal op een gegeven moment het afvallen wel ern beetje beu zijn. Als je gern coach had dan zou ik ff op onderhoud eten en je stofwisseling weer op gang helpen, maar wie ben ik om dat te zeggen he:D

Maar? Goed resultaat toch? Steeds snel droppen is ook niet goed. Zolang het niet stijgt niks aan t handje

toch erg netjes hoor na 16 weken als ik je foto's vergelijk

Tja, dat wel maar is wel gewoon balen..

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Het kan toch niet altijd zo snel blijven gaan.. Anders zou je als vrouw zijnde zo op de 10% zitten

Heb je zeker gelijk in. Maar zo snel als het eerst ging hoeft van mij ook niet. Als ik deze maand 1% kwijt was, as ik al tevreden maar nu doe ik er gewoon zoveel voor en het zakt gewoon niet echt.. dat is erg frustrerend.

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:31 ----------

Aah balen zeg:( Heb je zelf een idee waar het aan zou kunnen liggen?

Je hebt wel al heel veel resultaat geboekt en je lijf zal op een gegeven moment het afvallen wel ern beetje beu zijn. Als je gern coach had dan zou ik ff op onderhoud eten en je stofwisseling weer op gang helpen, maar wie ben ik om dat te zeggen he:D

Nee, eigenlijk niet. Ben super streng voor mezelf en heb dan 1 smokkeldag. Is volgens Harry ook gewoon goed. Hij snapt het ook niet haha. Maar afvallen heb ik nooit gedaan haha! Ik ben alelen maar aangekomen maar mijn VP is wel gedaald. Heb in die 4 maanden 4,7 kg spiermassa gewonnen. Blijkbaar super veel maarja.. kan het nog niet super goed zien omdat mijn VP niet laag genoeg is om mijn spierdefinities goed te zien. .

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

Maar? Goed resultaat toch? Steeds snel droppen is ook niet goed. Zolang het niet stijgt niks aan t handje

Resulaat is wel goed maar zeker niet goed genoeg. Heb cellulitis op mijn benen en dat zit er nog steeds. Buik is vrijwel plat en gespierd, lovehandles zitten er ook nog steeds teveel en tja mijn cellulitis op mn benen dat vind ik ceht om te huilen. Vind ik echt heel erg.. ben er al jaren mee bezig en doe er alles aan om het weg te krijegnm aar zelf nu met 19% is het nog steeds niet weg. Jaaa, het wordt wel minder i know maar toch.

Je wilt veel te snel. En je hebt nu eenmaal plaatsen waar je vet ed hardnekkiger is en minder snel weggaat. Laat dat je niet demotiveren. Iedereen heeft dat.
Voeding langzaam aanpassen en misschien je oefeningen voor benen en billen eens goed bekijken. Misschien werkt hoger of juist lage aantal reps beter voor je. Etc etc.

Ah ik begrijp wel dat je baalt. Maar misschien liggen je verwachtingen ook gewoon een beetje te hoog. Je hebt al superveel progressie geboekt (daar moet je wel echt trots op zijn hoor!!) en na een tijdje gaat dat wat langzamer.
En wow 4.7kg spiermassa is echt supergoed man! Hallo kop op, je bent hartstikke goed bezig. Niet te streng zijn voor jezelf!

Iedereet reageerd natuurlijk anders op voeding/training, maar meer dan 4 kg spiermassa is super goed hoor! Dar mag je ook ff flink blij mee zijn:)

Laatst bewerkt:
Je wilt veel te snel. En je hebt nu eenmaal plaatsen waar je vet ed hardnekkiger is en minder snel weggaat. Laat dat je niet demotiveren. Iedereen heeft dat.
Voeding langzaam aanpassen en misschien je oefeningen voor benen en billen eens goed bekijken. Misschien werkt hoger of juist lage aantal reps beter voor je. Etc etc.

Ik ben ook verwend met het resulaat in het begin maar had gewoon liever gehad dat het dan vanaf het begin tussen de 1 - 1,5% per maand was en dat dan enigszins constant was dan hoe het nu gaat.

Ik krijg elke maand anders oefeningen en best zware oefenignen voor mijn billen en benen. Ook qua reps verschilt het per maand

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Ah ik begrijp wel dat je baalt. Maar misschien liggen je verwachtingen ook gewoon een beetje te hoog. Je hebt al superveel progressie geboekt (daar moet je wel echt trots op zijn hoor!!) en na een tijdje gaat dat wat langzamer.
En wow 4.7kg spiermassa is echt supergoed man! Hallo kop op, je bent hartstikke goed bezig. Niet te streng zijn voor jezelf!

haha, ja ik ben echt heel erg perfectionistisch (wss al gemerkt :D).. maar het gaat mij vooral om de cellulitis op mijn benen. Als nou bijv dat al weg was maa rmijn lovehandles nog inet dan was ik nog niet tevreden in zn geheel maar wel over mijn benen en dat scheelt voor mij al een heel stuk.

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Iedereet reageerd natuurlijk anders op voeding/training, maar meer dan 4 kg spiermassa is super goed hoor! Dar mag je ook ff flink blij mee zijn:)

Klopt. dat is zeker waar. Maar die spiermassa interesseert me nu eigenlijk nog niet echt omdat je het toch nog niet echt kunt zien door het VP.. Tuurlijk, als ik dadelijk lager ga en je het wel ziet ben ik er blij mee maar nu heb ik er nog niet echt voordelen mee..

Pfff sorry hoor als ik te negatief ben maar zit nu echt even in een negatieve spiraal

nee nee sshht ik wil het niet horen :p je bent supergoed bezig en daarmee basta

Die vetjes gaan er wel makkelijker af als je positief blijft he :D Aankomende maand gewoon lekker knallen!

nee nee sshht ik wil het niet horen :p je bent supergoed bezig en daarmee basta

Haha, lief van je! Ik ga ook wel door hoor.. Hoe gaat het bij jou?
Echt mooie foto's op instagram joh.. je hebt echt een mooi lichaam..

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

Die vetjes gaan er wel makkelijker af als je positief blijft he :D Aankomende maand gewoon lekker knallen!

I know i know! stress is niet goed voor het VP hahaha! Dan gaat het minder snel.. Tenminste is mij een keer verteld.
Ga zeker knallen en hou jullie op de hoogte. Maar hoop toch wel dat er volgende maand wel meer af is

Terug
Naar boven