- Waardering
- 2.968
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goede progressie.
Dat ass. Rondom je middel ook goed te zien.
Je log bekeken en ziet er goed uit. Progressie duidelijk zichtbaar!!Keep on going!!
.. Hebben nog even te gaanZonder het hele topic door te lezen; naar welk bf% wil je nog zakken?

Maar toen ik begon (op 25,6%) zei ik dat ik naar de 19% wilde. Nou daar zit ik al bijna op (2 weken terug op 19,5%).. En toen was ik nog niet tevreden... Hopelijk bij 17% wel..

Fitness is een verslaving, als je eenmaal begint wil je steeds meer bereiken
Btw Muscle totaal in Veldhoven ken ik idd wel, moet er toch maar eens een keer langs rijden binnenkort![]()
Zo herkenbaar het niet tevreden zijn haha.. Maar het is ook goed om voor jezelf steeds andere doelen te stellen! Zo blijf je gemotiveerd om keihard te blijven werken![]()
Ik denk naar 17%... Mijn 'zwakke' punten zijn mijn lovehandles, billen en bovenbenen. Vooral mijn bovenbenen. Die beginnen nu dunner te worden en strakker, vooral aan de bovenkant en dat gaat er als laatste af. Ook mijn billen wil ik strakker hebben maar daarvoor hoeft mijn BF niet te zakken. Mijn lovehandles mogen ook wat minderen (dat kun je op de foto niet goed zien) maar heb nog steeds als ik een strakkere broek aan trek aan de bovenkant dat mijn lovehandles er een beetje overheen zitten en dat wil ik weg hebben...
Maar toen ik begon (op 25,6%) zei ik dat ik naar de 19% wilde. Nou daar zit ik al bijna op (2 weken terug op 19,5%).. En toen was ik nog niet tevreden... Hopelijk bij 17% wel..

Je hebt al een behoorlijke progressie gemaakt in een korte tijd, die lovehandles gaan er echt vanzelf wel af. Mocht het niet op 17% zijn dan komt dat echt nog wel, niet enkel het bodyfat maar je lichaam zal langzamerhand gewoon strakker worden. Zonder als een creep te klinken; vind ik dat je echt een mooie kont hebt gekregen. Die had je wat mij betreft nog niet. Zeker wel bikiniproof wat mij betreft.
Hoe ziet je voeding eruit?
.. Jaa mijn billen zijn behoorlijk vooruit gegaan. Ze hangen niet meer.. Mijn vriend zei dat ik nu mooie ronde gespierde billen heb hihi.. Maar wl ze nog wel strakker hebben hoor
.. Dank je wel.. Jaa mijn billen zijn behoorlijk vooruit gegaan. Ze hangen niet meer.. Mijn vriend zei dat ik nu mooie ronde gespierde billen heb hihi.. Maar wl ze nog wel strakker hebben hoor
..
Ieder lichaam is ook anders want sommige zien er bij 22% al tip top uit en bij mij zag je mijn buikspieren al bij 22% en bij een ander kan dat pas bij 17%..
Mijn voeding: 55% koolhydraten, 35% eiwit en 15% vet..

Oops 50% koolhydraten is het.
Nou, dat schema is door Harry de Jonge van Flexcup gemaakt en werkt prima.
De meeste koolhydraten krijg ik net na de training binnen. En overdag is het meer eiwitten etc. dus gewoon prima hoor.
Wat vind jij dan?

Koolhydraten direct na de training en verder eiwitten is in mijn ogen een goede verdeling![]()
Oops 50% koolhydraten is het.
Nou, dat schema is door Harry de Jonge van Flexcup gemaakt en werkt prima.
De meeste koolhydraten krijg ik net na de training binnen. En overdag is het meer eiwitten etc. dus gewoon prima hoor.
Wat vind jij dan?
Ik zei het slechts vanwege de 105%.
Er zijn vast op of aanmerkingen aan je voedingsschema, maar waarom zou je je daar druk om maken wanneer je zoveel progressie boekt. Ik zou lekker doorgaan tot je voor je gevoel wat blijft steken en vanuit daar eventueel wat veranderingen doorvoeren.
..