XXL Nutrition

opa.s fotoshoot egypte

• Topic Starter Topic Starter
Goed fysiek opa, vooral gezien je leeftijd !
Ben benieuwd hoe je nieuwe sport zal bevallen :)
Ik volg in ieder geval !

haha dank je chrisje ja ik denk dat ik maar ga body building schijn ik wel aanleg voor te hebben
ik volg jou ook in je log

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

wie begint dan ?? die honde k*t toch ??

Netjes voor die leeftijd hoor;)

Waren je dochters ook mee op vakantie?

Zo ja, dan zie ik graag een paar bikinipics tegemoet.

Mooi massa opa, 1e foto vind nog het beste alleen nauwelijks biceps zichtbaar, die zijn er kennelijk wel volgens de MM foto, lag dus waarschijnlijk aan de pose. Begrijp de strategie niet om je eerst een week lang kapot te eten en daarna een shoot te doen, had het zelf andersom gedaan. Anywayz niets mis mee, met een paar % lager in vetpercentage kan het alleen maar beter worden.

is niet echt een strategie ik wil op vakantie proberen zoveel mogelijk zon tan te pakken en als ik aan het eind van de vakantie lekker bruin ben dan de foto.s maken

maar ik verbrand tegenwoordig erg snel ondanks hoge factor dus dat werkt ook niet meer en het vele eten gaat toch wel erg snel aanzetten merk ik ben 1.5 kg aangekomen in die week zal uiteraard allemaal vocht zijn

dus dat moet voortaan anders en idd vet % moet echt omlaag nu daar ben ik nu wel van overtuigd

Voor een 51 jarige gewoon goed bezig!
Gewoon mooi doorgaan waar je mee bezig bent, doe het voor jezelf, niet voor n ander.

Hoe groot zijn jou dochters? 1.40?

Hoe groot zijn jou dochters? 1.40?

nee ze zijn groter als ik gaat het nu over mijn dochters ???? pfffffff reageer ik niet meer op

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

voor een 51 jarige gewoon goed bezig!
Gewoon mooi doorgaan waar je mee bezig bent, doe het voor jezelf, niet voor n ander.

dank je en ik doe het zeker voor mijzelf

agree
haha dank je chrisje ja ik denk dat ik maar ga body building schijn ik wel aanleg voor te hebben
ik volg jou ook in je log

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

wie begint dan ?? die honde k*t toch ??

en nu nog een stapje verder....
niet helemaal eerlijk he, als je anderen veroordeelt over reageren op randvoorwaarden, om het vervolgens zelf ook te doen.

lol. 14%

je schrijft 24% vet verkeerd

Je bent geen opa.
is ook niet stoer ofz

vind dat jij een grootte bek hebt voor een wijf plaats zelf eens een foto met je kop erbij ook op die hondeschijtplek komen alle honden over je kop zeiken

dit is ook gewoon een vraag niet eens kritiek :D

En jij hebt een verdomd grote bek voor iemand die het woord grote niet eens normaal kan spellen op ****ing 50+ jarige leeftijd :') Damn, ik snap best dat je van je vrouw niet meer ON mag, je kunt je zonder Test in je donder al niet eens normaal gedragen.

Ohja randzaken, excuus. Je fysiek vind ik matig voor iemand die altijd zo'n grote bek heeft over hoe geweldig z'n fysiek wel niet is. Voor 50 jaar sta je er daarentegen wel oke bij. Wel een mooie plek om op vakantie te gaan volgens mij

Hahaha, wat een lachwekkend topic (zowel de foto's als de comments)

Laat ze maar haten opa, goed fysiek. Ik ken genoeg mensen van rond de 50 met een slechter fysiek. Er boven staan, blijf je ding doen.

En jij hebt een verdomd grote bek voor iemand die het woord grote niet eens normaal kan spellen op ****ing 50+ jarige leeftijd :') Damn, ik snap best dat je van je vrouw niet meer ON mag, je kunt je zonder Test in je donder al niet eens normaal gedragen.

Ohja randzaken, excuus. Je fysiek vind ik matig voor iemand die altijd zo'n grote bek heeft over hoe geweldig z'n fysiek wel niet is. Voor 50 jaar sta je er daarentegen wel oke bij. Wel een mooie plek om op vakantie te gaan volgens mij

dank je jij mag mijn fysiek matig vinden zeker voor iemand van jou leeftijd die al meer aas heeft gebruikt dan ik in mijn hele leven heb gedaan en op mijn leeftijd train jij al niet meer denk ik

en waar heb ik ooit gezegd dat ik een geweldig fysiek heb ????? denk dat de aas je een beetje naar je kop zijn gestegen he

en ja idd mooie vakantie plek

opa

dank je jij mag mijn fysiek matig vinden zeker voor iemand van jou leeftijd die al meer aas heeft gebruikt dan ik in mijn hele leven heb gedaan en op mijn leeftijd train jij al niet meer denk ik

en waar heb ik ooit gezegd dat ik een geweldig fysiek heb ????? denk dat de aas je een beetje naar je kop zijn gestegen he

opa

Hehe dit zou too easy zijn, ik ga niet verder met poep naar elkaar gooien in je eigen topic, je hebt je al wel genoeg laten kennen.

opa

Hey mijn vriend, zie je sig :)

excuus

patriciaa

bij deze mijn excuus voor de gebruikte grove woorden richting jou heb soms mijn hart op de tong en schreeuw het eruit voordat ik nadenk doe ik wel vaker zo ook in mijn topic zag echt de humor er niet van in nu wel je hebt ook een pm

gr. opa

Terug
Naar boven