XXL Nutrition

fotoshoot special paint (opa)

dank je het was ook niet negatief bedoeld naar pleister maar in het algemeen .. toen ik nog in de gym trainde ergerde ik mij al enorm aan de mentaliteit van de jonkies ..de echt serieuse buiten beschouwing gelaten .. ik ben nu eenmaal iemand van je doet het goed of je doet niks klaar .. en als ze mij zien trainen dan was het van ooo.. trainden ze eens mee waren ze halverwege al kapot ... en dan hoorde je van ja maar jij kuurt he ?? en ik van wat eet jij op een dag ?? dan moest ik alweer lachen ..

de mentaliteit is echt veranderd dat weet ik en moet ik maar accepteren .. ze gaan in januari trainen gaat niet snel genoeg dus er moet snel een kuur in en als de zomer komt moet iedereen op dieet want de adertjes en sixpack moet zichtbaar zijn .. wat een... ****ing bullshit ..zeg daar doe ik nooit aan mee never

voor de rest moet iedereen lekker doen wat hij wil ik voel mij er goed bij nu en ben gewoon helemaal clean gebruik zelfs geen supplementen alles uit mijn voeding en train 6x p. week in mijn home gym en groei beetje bij beetje nog steeds ... amen

Geen haat, maar dan ben ik wel benieuwd naar wat je trainings schema was toen die andere al halverwege kapte.

Nice pics oudje. :p

• Topic Starter Topic Starter
Geen haat, maar dan ben ik wel benieuwd naar wat je trainings schema was toen die andere al halverwege kapte.

heeft niks met schema te maken.. merkte gewoon dat ze onder hun niveau trainden en zwaarder konden dus ik liet ze zwaarder pakken en sets maken tot failure en pushen geld niet voor iedereen uiteraard ..

ik ben best sterk in benen trainen .. de eerste keer dat ik met paul lans trainde liet hij mij zoveel reps doen tot failure en in hoog tempo dat ik na een half uur kotsend uit het raam hing en dan denk je dat je een beetje kunt trainen no way .. bij oma sybil peeters idem dito ////

RESPECT ! :bow2:

Ben zelf 43,en weet dat het elk jaar een beetje moeilijker wordt.
Vetter worden gaat steeds makkelijker,beetje droger worden en massa krijgen wordt steeds lastiger.
Ik train voor precies dezelfde reden die je noemt opa.Ik zie gasten half zo oud als ik en die
zijn lichamelijk volledig ingestort.
Gaat mij niet gebeuren ! Blijf trainen tot ze me weg moeten dragen uit de gym ! :)

Hehehe DIT!!!
En voor de haterz, Kom vechten dan :D

• Like
Waarderingen: mat
Wow respect! top!

Dit is dus de (geile) opa van het forum! Gaaf man, respect;)

Schaam me diep dat ik deze pics nog niet gezien had. Geen tijd gehad om alle topics te lezen. :o
Maar top fysiek! Je doet het super voor die opa van DBB. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dit is dus de (geile) opa van het forum! Gaaf man, respect;)

dank je nu in de bulk in maart komen nieuwe foto.s weeg nu 76 kg wil naar de 80-82 kg

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

Schaam me diep dat ik deze pics nog niet gezien had. Geen tijd gehad om alle topics te lezen. :o
Maar top fysiek! Je doet het super voor die opa van DBB. ;)

dank je marina schaam je nergens voor hoor .. je kan niet alles lezen he :)

Terug
Naar boven