Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed fysiek nog voor je leeftijd! Doen velen je niet na.
Ik zag je trouwens gister lopen in IJsselstein, herkende je gelijk aan je kapsel haha.

Goeie massa hoor, vooral op benen, armen en borst. Kan je trots op zijn zo'n fysiek, specialpiant. En ik ga geen opa zeggen, want ik ben een jaar ouder en heb het idee dat ik net begonnen ben (ben ik ook).
Leuk kado van je gezin zo'n fotoshoot. Een beetje jammer van de respectloze reacties van sommigen, maar ook veel goede reacties! En wat anderen ook zeiden: ik zou me fysiek toch proberen op onderhoud te blijven trainen in plaats van pensoen, verzakken gaat sneller dan opbouwen![]()
Goeie massa hoor, vooral op benen, armen en borst. Kan je trots op zijn zo'n fysiek, specialpiant. En ik ga geen opa zeggen, want ik ben een jaar ouder en heb het idee dat ik net begonnen ben (ben ik ook).
Leuk kado van je gezin zo'n fotoshoot. Een beetje jammer van de respectloze reacties van sommigen, maar ook veel goede reacties! En wat anderen ook zeiden: ik zou me fysiek toch proberen op onderhoud te blijven trainen in plaats van pensoen, verzakken gaat sneller dan opbouwen![]()
Fotos zijn wel cool gedaan, alleen wordt er met je shape wel flink overdreven... Mijn schoonpa is 58 jaar en die is pas in shape voor zijn leeftijd.MM was iets te vroeg genomen maar maakt niet uit.
Fotos zijn wel cool gedaan, alleen wordt er met je shape wel flink overdreven... Mijn schoonpa is 58 jaar en die is pas in shape voor zijn leeftijd.MM was iets te vroeg genomen maar maakt niet uit.
Knap dit. Succes met het airbrushen. Toch benieuwd of je het niet zo gaat missen dat je terug begint!
maar wil eigenlijk eerst een body builder maken maar weet niet
welke
opa
Jammer dat je geen echte airbrush in de foto's verwerkt hebt, want dat het ook daar om gaat haal ik er niet direct uit.
Maar wel weer lekker tegendraads kan die Egypte foto's nog herinneren leverde ook weer een draadje van 1 km op.
Gewoon doen waar je zin hebt , we gaan je missen op dbb![]()