Fitness Seller

opa.s echte fotoshoot en pensioen

Goed fysiek nog voor je leeftijd! Doen velen je niet na.

Ik zag je trouwens gister lopen in IJsselstein, herkende je gelijk aan je kapsel haha.

Goeie massa hoor, vooral op benen, armen en borst. Kan je trots op zijn zo'n fysiek, specialpiant. En ik ga geen opa zeggen, want ik ben een jaar ouder en heb het idee dat ik net begonnen ben (ben ik ook).
Leuk kado van je gezin zo'n fotoshoot. Een beetje jammer van de respectloze reacties van sommigen, maar ook veel goede reacties! En wat anderen ook zeiden: ik zou me fysiek toch proberen op onderhoud te blijven trainen in plaats van pensoen, verzakken gaat sneller dan opbouwen :)

• Topic Starter Topic Starter
Goeie massa hoor, vooral op benen, armen en borst. Kan je trots op zijn zo'n fysiek, specialpiant. En ik ga geen opa zeggen, want ik ben een jaar ouder en heb het idee dat ik net begonnen ben (ben ik ook).
Leuk kado van je gezin zo'n fotoshoot. Een beetje jammer van de respectloze reacties van sommigen, maar ook veel goede reacties! En wat anderen ook zeiden: ik zou me fysiek toch proberen op onderhoud te blijven trainen in plaats van pensoen, verzakken gaat sneller dan opbouwen :)

Dank je hartelijk ja op een forum mag iedereen z.n mening geven he maar viel mij
wel op dat de negatieve reacties veel kwamen van nieuwelingen met nog geen
200 post ja die zullen nog wel merken hoe dbb werkt en zullen zeker nooit hun
gezicht laten zien zoals ik

Opa

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

En ja moet wel iets blijven doen he fietsen zeker en beetje losse dumbbels

opa

Fotos zijn wel cool gedaan, alleen wordt er met je shape wel flink overdreven... Mijn schoonpa is 58 jaar en die is pas in shape voor zijn leeftijd.MM was iets te vroeg genomen maar maakt niet uit.

32885d1350638855-nick-zijn-topic-80kg-curl.jpg

32884d1350638813-nick-zijn-topic-80kg-rug.jpg

32883d1350638779-nick-zijn-topic-80kg-tri-2-.jpg

20140108_180524.jpg

Knap dit. Succes met het airbrushen. Toch benieuwd of je het niet zo gaat missen dat je terug begint!

Fotos zijn wel cool gedaan, alleen wordt er met je shape wel flink overdreven... Mijn schoonpa is 58 jaar en die is pas in shape voor zijn leeftijd.MM was iets te vroeg genomen maar maakt niet uit.

mijn shape is mijn shape wat een ander heeft met 58 jaar boeit mij niet buiten het feit dat hij er goed uitziet
ik zit nu 5 jaar op dbb en post sindsdien mijn foto.s dus iedereen kent mij wel en weet hoe ik eruit zie

er lopen in nederland wel 100 gasten van mijn leeftijd rond die er beter uitzien als ik boeit mij niet hoor

opa

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Knap dit. Succes met het airbrushen. Toch benieuwd of je het niet zo gaat missen dat je terug begint!

dank je het airbrushen is al jaren mijn grote passie en ben er wel goed in tja missen miss maar ik heb nu andere leuke dingen te doen

opa

Mooi fysiek, dat moeten er velen je eerst nog maar eens nadoen op die leeftijd. Succes met het airbrushen in ieder geval!

Jammer dat je geen echte airbrush in de foto's verwerkt hebt, want dat het ook daar om gaat haal ik er niet direct uit.
Maar wel weer lekker tegendraads kan die Egypte foto's nog herinneren leverde ook weer een draadje van 1 km op.
Gewoon doen waar je zin hebt , we gaan je missen op dbb:janken:

Jammer dat je geen echte airbrush in de foto's verwerkt hebt, want dat het ook daar om gaat haal ik er niet direct uit.
Maar wel weer lekker tegendraads kan die Egypte foto's nog herinneren leverde ook weer een draadje van 1 km op.
Gewoon doen waar je zin hebt , we gaan je missen op dbb:janken:

nou het is dat de foto.s in het zwart/wit zijn maar die twee in de cabine daar heb ik 2 onderdelen van een motor in mijn handen die zijn knalgeel

en het airbrush ga ik nu ik gestopt ben met trainen juist weer oppakken

EN HEHE jij bent de eerste die begrijpt waarom ik voor deze set-up heb gekozen want elke keer dat gezeur over bij een boom staan of paal etc was ik zat vandaar deze keuze

en ik blijf gewoon op dbb hoor post alleen geen foto.s meer

opa

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

hahaha nee joh ik ben te lelijk

maar ik ben bezig met een body builder als hij klaar is post ik hem hier er zal 1 dbb.er heel blij mee zijn

opa

Terug
Naar boven