XXL Nutrition

opa.s fotoshoot egypte

• Topic Starter Topic Starter
+1
zeggen dat hij zijn eigen fysiek nergens geweldig vind maar in zijn handtekening staat 2x dat zijn fysiek perfectie is:roflol::roflol:

ach ja pleister is maar een quote he :roflol:

en ik geef eerlijk toe zoals eerder gezegd over mijn vet % dat het mij niet boeit maar kom daar langzamerhand wel op terug gezien de reacties en na het zien van de foto.s is wel moeilijk om die pens eraf te krijgen word flink cutten :mad::mad::mad::mad:

Achja een voordeel, jouw topics zijn nooit saai in ieder geval :D

Goed bezig opa :thumbup:

Weet je nog van welke kuur je puntige t**ten kreeg?

http://www.google.nl/search?q=gary+...u4GgBQ&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1067&bih=513

Gary Goodridge had dat ook altijd.

zit er nog van de jaren 80 nooit weg laten halen zijn keihard en toen ik weer begon met trainen en later ging kuren nooit meer last van gehad

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

Achja een voordeel, jouw topics zijn nooit saai in ieder geval :D

jouw reacties ook niet gaat goed met jou voorbereiding ????

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

dank je

patriciaa

bij deze mijn excuus voor de gebruikte grove woorden richting jou heb soms mijn hart op de tong en schreeuw het eruit voordat ik nadenk doe ik wel vaker zo ook in mijn topic zag echt de humor er niet van in nu wel je hebt ook een pm

gr. opa
Zo'n dubbel excuus hoeft toch ook niet joh. Maar is oke

Een gehele soap speelt zich hier af.. lmfao

Onze forum-opa post altijd eerst voordat hij nadenkt. Voor je leeftijd sta je in ieder geval wel goed bij.

Zit een hoop massa op, man. Paar procentjes lager in bf en het ziet er nog stukken beter uit.

En laat je niet zo snel opnaaien, je kent dbb toch al langer? :p

Net fysiek voor je leeftijd hoor. Kan niet anders zeggen.
En met een mooi tintje!

Wel jammer dat thuis er niet meer achter staat. Kan je ze niet nog overhalen.. die laatste keer?

Hoop dat je genoten hebt van je vakantie. :)

Zou er wel snel een kuur in trappen opa!

Goede vakantie gehad?

Net fysiek voor je leeftijd hoor. Kan niet anders zeggen.
En met een mooi tintje!

Wel jammer dat thuis er niet meer achter staat. Kan je ze niet nog overhalen.. die laatste keer?

Hoop dat je genoten hebt van je vakantie. :)

dank je ja vakantie was perfect alles goed

ja wbt die wedstrijd word moeilijk verhaal wil heel erg graag nog een keer on-stage als afsluiter
maar ze kunnen het hier thuis niet meer opbrengen het diëten en eventueel gebruik van aas

maar miss zijn de wonderen de wereld nog niet uit en zonder steun van thuis word een wedstrijd prep helemaal niks imo

opa

Traagste ninja edit ooit :P
Misschien niet gelezen nog maar had u nog doelen?? de heer speciale verf :)

LOL staat gewoon hierboven :roflol:
nou, bedankt....

Ik wens u enorm veel succes met het bereiken van...

Ray...

Laatst bewerkt:
Zou er wel snel een kuur in trappen opa!

Goede vakantie gehad?

ja goede vakantie gehad was super alles perfect en nee geen kuur meer voor mij enige wat ik overweeg
is op trt gaan

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Traagste ninja edit ooit :P
Misschien niet gelezen nog maar had u nog doelen?? de heer speciale verf :)

LOL staat gewoon hierboven :roflol:
nou, bedankt....

Ik wens u enorm veel succes met het bereiken van...

Ray...

de heer ray ik heb wel doelen hoor gewoon lekker trainen beetje in shape blijven en toch mijn dikke buik
wegwerken en vet % naar beneden

dank u ik wens u ook veel succes met het bereiken van u doelen ,, wat ze ook mogen zijn,,

opa

blijkt maar weer dat de beste stuurlui aan wal staan je mag mijn fysiek mooi vinden of niet daar kan ik mee leven maar voorlopig plaats ik hier regelmatig foto.s met mijn gezicht erop ??

en jullie niks njente nada waarom omdat je je schaamt of zoals de meeste op dbb een ecto bent met een grootte bek ??

en mijn vet % intreseert mij niet ik ben 51 jaar tegen de tijd dat julie zo oud zijn trainen jullie niet meer dat is een feit

moeten jullie nu niet hard cutten want iedereen moet natuurlijk de six pack zien en de adertjes en maar bluffen op vakantie maar foto.s plaatsen nee dat doen we niet en zeker geen foto van de beentjes he ??

de mijne train ik al 2 jaar niet en zijn nog goed goh hoe kan dat nu he ??

zo dat wou ik even kwijt beoordeel mij op mijn fysiek niet op de randzaken

is tevens de laatste keer dat ik foto.s plaats verder ga ik er nu een sport van maken om iedereen ook af te kraken in zijn logs en topics dan hoor ik er tenminste bij hier op dbb:mad::mad::mad::mad:

zo wou ik even kwijt ???
Goedzo lekker recht voor hun raap. Lekker door blijven gaan opoe

Terug
Naar boven