- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand die iets met zijn passie doet, en dat deelt met anderen verdient respect. De mensen die negatief reageren zetten dan ook eerder zichzelf in een negatief daglicht dan Specialpaint. Je moet je intern wel heel erg klein voelen wil je zo reageren op iemand, en dat op een forum. Grote biceps verbloemen dat niet. Mijn medeleven gaat uit naar jullie 
Foto 2 lijk je net een baby die voor het eerst een paar stapjes doet.

Dank je hartelijk beter had niemand het kunnen verwoordenIk vind het gaaf!Iemand die iets met zijn passie doet, en dat deelt met anderen verdient respect. De mensen die negatief reageren zetten dan ook eerder zichzelf in een negatief daglicht dan Specialpaint. Je moet je intern wel heel erg klein voelen wil je zo reageren op iemand, en dat op een forum. Grote biceps verbloemen dat niet. Mijn medeleven gaat uit naar jullie
![]()
Serieus, waarom heb je er niet 2/3 modellen bij gedaan.. had het een hele andere look gegeven. Beetje pimp Opa haha. Maar toffe foto's!
Specialpaint, buiten dat fietsen, ga je thuis toch nog wat bodyweight oefeningen zoals pull up's , pushup's, enz blijven doen. Ik ben wat ouder dan jij en doe dit en dat zorgt er toch voor dat je een atletisch lichaam blijft behouden. Je zal je er nog goed door voelen ook en het neemt niet veel tijd in beslag. Een raad van een bijna 56 jarige, fitte gast die ook 4 tot 5 keer per week fietst.