anonimnyylector
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er goed uit voor zo'n oude vent, maar voor iemand die alles al eens heeft gedaan qua kuren erg matig.
Hoe lang train je al?
?goeie fysiek hoor op die leeftijd!
stevige poten ook
wtf @ 4 scoops unstoppable trouwens![]()
Weet precies wat je bedoeld.Ben 'pas' 44,maar cutten wordt ook elk jaar moeilijker !

dank je.. weet je het leuke van al die complimenten is dat de meeste over mijn benen gaan ik weet het is mijn sterkste body part
maar het mooiste is ik train ze al geen 2 jaar meer alleen fietsen doe ik dus erg leuk is het om te horen
opa

Can confirm, het is echt top. Gaat bij mij nu helaas ook even niet..
Maar lekker bezig opa! Goeie massa.
Hehe lucky dan. Ik train ze de pestpokken normaal gesproken maar ik krijg die sweep niet in m'n quads. Komt ooit wel[/QUOTE
mikie ... ik ben in al die jaren dat ik heb getraind altijd het meeste geliefde spiergroep waren mijn benen
en nog steeds heb ze op vele manieren getraind licht zwaar etc etc
maar de stand van je voeten bepaald imo de outzweep en ik heb altijd met schijfjes van 2kg onder
mijn hakken gestaan voor stabiliteit en het doorzakken letterlijk met mijn kont op mijn kuiten
zo diep ging ik hakken naar binnen tenen naar buiten zelfde met legg -press zullen veel nu
bestrijden tegenwoordig maar voor mij werkte het prima
opa
---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------
Topfysiek op jouw leeftijd.
Zo wil ik ook wel zijn als ik ouder ben.
dank rob
---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------
Goed hoor ouwe. Dat kapsel ook, forever young hahaha
dank je man tja krijg je met 2 dochters he ?? die kleden mij ook mijn haar doen ze oorbelletje in ik vind het best voel mij er lekker bij
Zoals al gezegd, 150-200 euro per maand is normaal.

Bij Sniezel#FIT (get ripped or die trying) is het goedkoper![]()