AndroidHealthClinic

new foto.s opa

Ziet er goed uit voor zo'n oude vent, maar voor iemand die alles al eens heeft gedaan qua kuren erg matig.
Hoe lang train je al?

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit voor zo'n oude vent, maar voor iemand die alles al eens heeft gedaan qua kuren erg matig.
Hoe lang train je al?

trainings jaren ....in de jaren 80 = 10 jaar c-b-a atleet geweest 20 jaar niks gedaan dec 2009 weer begonnen op 88kg -24% 5 mnd later 68kg -8 % weer begonnen met bb trainen 2011 ned kamp. master
laatste kuur zomer 2012 test -tren

vanaf najaar 2012 clean tot nu wat je nu ziet op de foto.s is alleen gebruikt met proteine en multi vitamine

mag jij matig noemen vind ik een hele prestatie zie ik anderen eerst nog maar eens doen hoop voor velen dat ze er ook zo uitzien met bijna 52 jaar maar dat is mijn persoonlijke mening he ????

opa

goeie fysiek hoor op die leeftijd!
stevige poten ook :D

wtf @ 4 scoops unstoppable trouwens :p

goeie fysiek hoor op die leeftijd!
stevige poten ook :D

wtf @ 4 scoops unstoppable trouwens :p

dank je ja 4 scoops maar zoals eerder gezegd ik heb een hoop pre workouts geprobeerd niks doet wat bij mij ook dmaa niet unstoppable wel maar wel minimaal 3-4 scoops en alleen op nuchtere maag

damn nice opa:) dikke massa overal

Goed bezig hoor !

Weet precies wat je bedoeld.Ben 'pas' 44,maar cutten wordt ook elk jaar moeilijker !

Goede legs, mag gezegd worden.

netjes op deze leeftijd!

Goede legs, mag gezegd worden.

dank je.. weet je het leuke van al die complimenten is dat de meeste over mijn benen gaan ik weet het is mijn sterkste body part

maar het mooiste is ik train ze al geen 2 jaar meer alleen fietsen doe ik dus erg leuk is het om te horen

opa

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

Weet precies wat je bedoeld.Ben 'pas' 44,maar cutten wordt ook elk jaar moeilijker !

ja gewoon doorgaan is mijn motto

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

thanks

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

damn nice opa:) dikke massa overal

dank je.. ben klein he toont groter :D:D

dank je.. weet je het leuke van al die complimenten is dat de meeste over mijn benen gaan ik weet het is mijn sterkste body part

maar het mooiste is ik train ze al geen 2 jaar meer alleen fietsen doe ik dus erg leuk is het om te horen

opa

Hehe lucky dan. Ik train ze de pestpokken normaal gesproken maar ik krijg die sweep niet in m'n quads. Komt ooit wel :)

Topfysiek op jouw leeftijd.

Zo wil ik ook wel zijn als ik ouder ben.

Goed hoor ouwe. Dat kapsel ook, forever young hahaha

Hehe lucky dan. Ik train ze de pestpokken normaal gesproken maar ik krijg die sweep niet in m'n quads. Komt ooit wel :)[/QUOTE

mikie ... ik ben in al die jaren dat ik heb getraind altijd het meeste geliefde spiergroep waren mijn benen
en nog steeds heb ze op vele manieren getraind licht zwaar etc etc

maar de stand van je voeten bepaald imo de outzweep en ik heb altijd met schijfjes van 2kg onder
mijn hakken gestaan voor stabiliteit en het doorzakken letterlijk met mijn kont op mijn kuiten
zo diep ging ik hakken naar binnen tenen naar buiten zelfde met legg -press zullen veel nu
bestrijden tegenwoordig maar voor mij werkte het prima

opa

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Topfysiek op jouw leeftijd.

Zo wil ik ook wel zijn als ik ouder ben.

dank rob

---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

Goed hoor ouwe. Dat kapsel ook, forever young hahaha

dank je man tja krijg je met 2 dochters he ?? die kleden mij ook mijn haar doen ze oorbelletje in ik vind het best voel mij er lekker bij

Terug
Naar boven