MuscleMeat

Fotoshoot van Ed van Amsterdam en Ekrem door Berry de Mey in FLEX magazine

The Xtralarge

Huge Freak
Waardering
457
Lengte
1m95
Massa
120kg
Vetpercentage
12%
Ed van Amsterdam en Ekrem staan beiden in de nieuwe Flex.
Foto`s gemaakt door Berry de Mey.
[Link niet meer beschikbaar]

Ik ben benieuwd!

Vriendelijk groetend,

Mossad

Oke, zal ongeduldig wachten op de nieuwe flex :D

Amsterdam heeft wel een gruwelijke shape zeg.

Op die link en dan 1 pagina verder.

idd brute fysiek, maar of ie naast de rest in de line-up potten kan doen breken? ik betwijfel het...

edit: borst is ook wat vlak naar mijn mening.

[Link niet meer beschikbaar]

borst loopt wel dik achter ten opzichte van zijn gigantische schouders. wel erg hard en droog zo te zien

Ben het helemaal met Loo eens...hoe jammer het ook voor hem is. Die Ekrem heeft wel een super fysiek...

inderdaad.. maar ziet er al wel goed uit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

precies wel iets mis met de arm? tricepsscheurtje ofzo?
ofwel genetisch beetje het probleem zoals markus rühl...

Jammer van borst, maar voor de rest netjes. Beetje bruining erop en ziet er goed uit. Helemaal knap gezien zijn lengte. Lijkt me moeilijk om op te boksen tegen bb'ers van 1.75m als je zelf iets van 1.85m bent...

Jullie hebben het allemaal over die borst, maar Edjes zwakste punt is die gigantische taille van hem.
Ik heb een sterk vermoeden dat de bodybuildersfysieken de komende jaren weer gaan verschuiven naar meer esthetischere fysieken met smalle tailles. Het protest over de gh-guts van de massamonsters enkele jaren geleden en de winst van dexter de afgelopen mister O. liggen hieraan ten grondslag.
Edje heeft wel massa maar z'n esthetiek is ver te zoeken, en dat ligt voor een groot deel aan die gigantisch wijde taille.

Ziet er wel netjes uit, alleen zoals hierboven ben ik het eens met dat zijn borst wat achter loop. Alleen niet echt een foto te zien van zijn benen:(

Jullie hebben het allemaal over die borst, maar Edjes zwakste punt is die gigantische taille van hem.
Ik heb een sterk vermoeden dat de bodybuildersfysieken de komende jaren weer gaan verschuiven naar meer esthetischere fysieken met smalle tailles. Het protest over de gh-guts van de massamonsters enkele jaren geleden en de winst van dexter de afgelopen mister O. liggen hieraan ten grondslag.
Edje heeft wel massa maar z'n esthetiek is ver te zoeken, en dat ligt voor een groot deel aan die gigantisch wijde taille.

Van een afstandje, met een beetje bruining zal het wel meevallen denk ik :)

Nou het zal me niets verbazen als ze in New York voor massa gaan.
Dus laten we maar ff afwachten.
En wat een brute armen van mijn buddy Ekrem " the Turkish Bull " .
De zeer sympathieke gast gaat het nog ver schoppen.
Hebben ze voor hem een stoere nick, noemen ze mij The Turkish Delight:p
ach ja... doet het wel weer goed bij de ladies:D

Leuk om ook weer eens een foto te zien van de oude held de Mey!

ekrem is bruut man!

ik zag je bij de delta snackbar zitten vandaag Ibo met je familie ofzo:p hahaha

waarom kan ik nergens het adres van Rhino gym vinden? Of heeft hij geen gym en begeleidt hij alleen?

Volgens oa Berry de Mey is juist z'n taille verbeterd waardoor z'n esthetiek verbeterd is..

Terug
Naar boven