StartingGrower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx allemaal!
Ik heb nu een hele tijd rustig aan gedaan qua training en voeding. Even op vakantie geweest en nergens op gelet, ook wel eens fijnStraks ga ik volop massa bouwen.
NK 2015 wil ik ca. 10kg zwaarder staan en alles perfect in verhouding hebben. Aandachtspunten zijn vooral de benen (met name hamstring en kuiten), triceps en lower lats. Deze gaan dus wat extra aandacht krijgen.
Hieronder een fototje van afgelopen weekend....nog steeds redelijk droog na al het junkfood![]()
Rob, heb je ook een coach of doe je alles zelf qua dieet, training en prep?
Lekker beentje, doe je trouwens nog mee (dbb comp) ??
weten we alvast wie er wint![]()
Oo , maakt dat wat uit dan ? voor mij niet hoe.. meer mensen hoe beter (was het toch)...Nee, maar mag volgens mij ook niet meer aangezien ik aan 2 wedstrijden heb deelgenomen.

Stem maar op mij..ik heb circa 25kg minder VVM bij dezelfde lengte..

Ik zal is in U log gaan kijken,Stem maar op mij..ik heb circa 25kg minder VVM bij dezelfde lengte..
Best bizar nu ik dat zo zeg..
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met stemmen werven

Thnx allemaal!
Ik heb nu een hele tijd rustig aan gedaan qua training en voeding. Even op vakantie geweest en nergens op gelet, ook wel eens fijnStraks ga ik volop massa bouwen.
NK 2015 wil ik ca. 10kg zwaarder staan en alles perfect in verhouding hebben. Aandachtspunten zijn vooral de benen (met name hamstring en kuiten), triceps en lower lats. Deze gaan dus wat extra aandacht krijgen.
Hieronder een fototje van afgelopen weekend....nog steeds redelijk droog na al het junkfood![]()