AndroidHealthClinic

Aankondiging FOX gym meet zaterdag 14 november

Peiling Peiling Wat eten?

• Sushi

Stemmen: 12 36,4%
  • Grill

Stemmen: 7 21,2%
  • Itiliaans

Stemmen: 2 6,1%
  • Oosters

Stemmen: 0 0,0%
  • Wokken

Stemmen: 2 6,1%
  • Niet eten

Stemmen: 10 30,3%

• Totaal stemmers
    33
Dan kan beestmodusaan toch ook mee met gebroken knuppel? Wat doen jullie allemaal moeilijk zeg :p

broken bat komt vanuit groningen. beestmodusaan en ik vanuit het oosten (ouders huis) maar ik ga met broken bat mee naar groningen want daar studeer ik en woon ik op kamers

Dus jij laat hem gewoon stikken eigenlijk? :o

Oh :roflol:

Ik bemoei niet hoor :D

• Topic Starter Topic Starter
broken bat komt vanuit groningen. beestmodusaan en ik vanuit het oosten (ouders huis) maar ik ga met broken bat mee naar groningen want daar studeer ik en woon ik op kamers

Dus gebroken knuppel haalt steen der eeuwen op vanuit Enschede samen met Beastmodeon en op de terugweg alleen beastmodeon afzetten in de omgeving achterhoek zodat de overgebleven inhoud van de auto naar Groningen gaat?

b*ch fight, b*ch fight, b*ch fight

Dus gebroken knuppel haalt steen der eeuwen op vanuit Enschede samen met Beastmodeon en op de terugweg alleen beastmodeon afzetten in de omgeving achterhoek zodat de overgebleven inhoud van de auto naar Groningen gaat?
ligt nou niet echt op de route voor gebroken knuppel volgens mij

• Topic Starter Topic Starter
Dan zou beest naar Zwolle moeten gaan met het OV maar dan ben je volgens mij nog steeds een shitload kwijt aan de trein.

[Link niet meer beschikbaar] tot 8 november geldig voor t/m de 16e van januari hele dag nederland doorrei voor 19 euro inc frisdrank en hotdog.
@BeastMode0N

Terug
Naar boven