- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Hee @Hextha gezellig dat je ook komt 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik weet van niks
Ik wel. Zie je de 14e

Ik wel. Zie je de 14e
En geef eens een reden waarom je niet zou komen?
Waarom zou je niet durven? Iedereen op dbb is ecto of dik.Omdat mijn dochter dan om 3 uur een hele belangrijke repetie heeft in Den Haag.
En weet ook niet of ik dat wel durf
Waarom zou je niet durven? Iedereen op dbb is ecto of dik.
En ik schijn een hele lieve jongen te zijn dus geen reden om niet te durven

Wordt er ook nog iets van sponsoring geregeld bij XXL?![]()
En ik schijn een hele lieve jongen te zijn dus geen reden om niet te durven
Srs
Daar gaat het niet om bij een meet.
We hebben de mogelijkheid om elkaar te leren kennen. Ik denk dat iedereen wel een verhaal over zichzelf te vertellen heeft en er nieuwe vriendschappen voor het leven gesloten zullen worden. Bovendien zijn de tet*en van Hill aanwezig, ik heb ze nog niet gezien maar er wel veel over gehoord.
nog meer van zulke posts en ik ga serieus een keyboard meenemen
Ja die ga je op deze manier wel nodig hebben inderdaad 
Het gaat weer lekker hieren dan straks op de meet is er niemand die een woord tegen me durft te zeggen
Wordt gezellig hahaha

De enige woorden die ik durf te zeggen zijn;
Het gaat weer lekker hieren dan straks op de meet is er niemand die een woord tegen me durft te zeggen
Wordt gezellig hahaha
Welkom op dbb, je zal je hier goed thuis voelen.Haha, omdat dat ik een onwijs mietje ben in grote groepen.
Ja. Dank je
Ik kom alleen, waar woon je? Ik kan je wel oppikkenHaha,maar je komt niet alleen of wel?
Maar ik wil wel kijken of het lukt, maar dan moet ik wel wat voor mijn dochter kunnen regelen. Want die rep is echt belangrijk.
Tot wanneer kan ik het laten weten?

Haha +1Haha, omdat dat ik een onwijs mietje ben in grote groepen.

.De meeste zullen alleen die kant op reizen.Haha,maar je komt niet alleen of wel?
Maar ik wil wel kijken of het lukt, maar dan moet ik wel wat voor mijn dochter kunnen regelen. Want die rep is echt belangrijk.
Tot wanneer kan ik het laten weten?
Cool