MuscleMeat

Aankondiging FOX gym meet zaterdag 14 november

Peiling Peiling Wat eten?

• Sushi

Stemmen: 12 36,4%
  • Grill

Stemmen: 7 21,2%
  • Itiliaans

Stemmen: 2 6,1%
  • Oosters

Stemmen: 0 0,0%
  • Wokken

Stemmen: 2 6,1%
  • Niet eten

Stemmen: 10 30,3%

• Totaal stemmers
    33
Definitief out

Zal wel meevallen toch

Ik weet niet hoeveel gewicht ze daar hebben, wil best wat van mn eigen schijven meenemen als t nodig is

Lijkt mij niet nodig, alleen DBBers moeten gewoon niet autistisch zijn en alleen 20ers laden.

ik ga toch alleen een beetje curlen

45s slappin' together

Genoeg 25 schijven toch?

Hoeveel kilo ligt daar dan plusminus

denk ca 1200kg, ben er al een tijdje niet meer geweest dus kan zijn dat ze meer schijven hebben.
zit wel een lading hele dikke bumpers bij.
Plannen zijn er om wat eleiko schijven bij te nemen voor de pl meet of eventuele wedstrijden er te organiseren inc installatie. Maar met dl ligt de stang al vol met 150 kg aan bumpers :(

denk ca 1200kg, ben er al een tijdje niet meer geweest dus kan zijn dat ze meer schijven hebben.
zit wel een lading hele dikke bumpers bij.

1200 is meer dan genoeg toch. het is niet dat iedereen autistisch met een eigen stang staat te maxen op deadlift

lijkt me :o

Ik gebruik wel 5kg schijven:).

Ik kan je vertellen dat 1200kg misschien veel lijkt maar dat is het niet echt als je met 25+ man aan t liften bent. Wij hebben in onze loods ook rond de 1200 kg liggen maar als we eens met een man of tien zijn hangt eigenlijk t grootste deel wel ergens aan een halter.

Zeker met veel bumperplates is het eigenlijk geen doen. Ik wil best wat schijven meenemen vanuit middelburg

Terug
Naar boven