XXL Nutrition

Aankondiging FOX gym meet zaterdag 14 november

Peiling Peiling Wat eten?

• Sushi

Stemmen: 12 36,4%
  • Grill

Stemmen: 7 21,2%
  • Itiliaans

Stemmen: 2 6,1%
  • Oosters

Stemmen: 0 0,0%
  • Wokken

Stemmen: 2 6,1%
  • Niet eten

Stemmen: 10 30,3%

• Totaal stemmers
    33
In voor eten. Liefst 5-8.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

• Topic Starter Topic Starter
Stappen gaat dus ook niet meer door lijkt me l

Dan het beste 5-8 eten ja

Van 2 tot 6 train en dan om 5 uur eten in de andere kant van de stad lijkt me niet heel erg comfortabel. Stom dat er geen 7 uur optie is :(

Kan eten niet om 6?:)

Ja, 7 uur heeft uiteindelijk ook mijn voorkeur aangezien sporten tot 6 is toch?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Is een zitting van 5-8 en 8-11, als jullie later willen eten moet ik wat anders zoeken. Open voor suggesties:thumbs:

En ik snap niet waar jullie 6 uur lezen, staat 5 in OP. Toen ik dat aankaartte reageerde niemand.

Mja als ze daar de beste sushi hebben in Rotterdam... Hoe lang is het met de auto vanuit Fox gym?

10 minuten hoogstens als het verkeer niet tegenzit

Oww dan, kwart voor 5 vanuit foxgym. Van 2 tot half 5 is toch lang zat voor trainen?

Ga niet mee met eten, maar als rondes een probleem voor jullie zijn is Sumo wellicht een optie? :)

Ik ben waarschijnlijk iets later dan 2 (hangt een beetje af van het verkeer) maar dan zou het wel leuk zijn om ook mijn training af te kunnen maken en erna een beetje rustig aan te gaan doen en ook een beetje met iedereen te praten.

Ik ben waarschijnlijk iets later dan 2 (hangt een beetje af van het verkeer) maar dan zou het wel leuk zijn om ook mijn training af te kunnen maken en erna een beetje rustig aan te gaan doen en ook een beetje met iedereen te praten.

Is er trouwens een dip/ pullup riem aanwezig? Scheelt weer als ik die van mij niet mee hoef te nemen.

Bij Sumo Binnenrotte gereserveerd om 6 uur. Dan kun je tot half 9 all-you-can-eat voor 27,50 (excl. drankjes).

Naar wat ik hoor is Sumo ook beter dan Shabu, maar daar kan zalmbeer Lloyd misschien beter over oordelen.
Reservering voor Shabu staat er ook nog, maar ik bel er eentje af. Mijn voorkeur gaat eig naar Sumo.

Mijn voorkeur gaat ook naar sumo, 6uur is ook een betere tijd.

Sumo ben ik nooit geweest maar is vast prima.

Heb net naar menu gekeken, ze hebben daar volgens mij ook meer.

foxgymroute.jpg

Ik bedoelde deze sumo op loopafstand :P

Terug
Naar boven