AndroidHealthClinic

Aankondiging FOX gym meet zaterdag 14 november

Peiling Peiling Wat eten?

• Sushi

Stemmen: 12 36,4%
  • Grill

Stemmen: 7 21,2%
  • Itiliaans

Stemmen: 2 6,1%
  • Oosters

Stemmen: 0 0,0%
  • Wokken

Stemmen: 2 6,1%
  • Niet eten

Stemmen: 10 30,3%

• Totaal stemmers
    33
Regel maar ayce sushi:)

vorige meet was het voor de training ieder een pak chocomel adten?

Errrrrrrrrrrrr, jij hoort bij de stoere mannetjes in de powerracks.. De smith is mine, and mine alone!
Rock speelt eventueel nog alleen.. wellicht is dat een optie? :P
Oh je begreep het schijnbaar toch niet. Had je ik wat te hoog ingeschat.

Iemand met wie ik evt. vanuit het Zuiden (Limburg of regio Eindhoven) kan meereizen?

Wil je perse van te voren weten of ik wel of niet kom? Ik hoor het pas 2-3 dagen van te voren. Het lijkt me super leuk, ookal moet ik er even voor reizen. Dus ben wel benieuwd hoelaat je van start wilt (12-13u?)

• Topic Starter Topic Starter
14 uur waarschijnlijk, ben zelf denk ik 13:15 op centraal station.

En nee het enige wat je nodig hebt om binnen te komen is 5 euro lol

Wil je perse van te voren weten of ik wel of niet kom? Ik hoor het pas 2-3 dagen van te voren. Het lijkt me super leuk, ookal moet ik er even voor reizen. Dus ben wel benieuwd hoelaat je van start wilt (12-13u?)

waar moet je ergens vandaan komen?

Hooguit een halfuurtje met ov masterrace :cool:

Idemdito. Ben je ook van plan om te gaan? :P Zie je wel bij de beginpost staan.

jep ik ga ook, maar ga niet vanuit groningen. ga vanuit mijn ouders (twente) met de auto. zou je wel ergens kunnen oppikken eventueel. steensteen wou ook mee volgens mij dus die zal ik ergens omgeving utrecht oppikken. als je wil kan ik je wel meenemen vanaf station utrecht ofzo denk ik.

jep ik ga ook, maar ga niet vanuit groningen. ga vanuit mijn ouders (twente) met de auto. zou je wel ergens kunnen oppikken eventueel. steensteen wou ook mee volgens mij dus die zal ik ergens omgeving utrecht oppikken. als je wil kan ik je wel meenemen vanaf station utrecht ofzo denk ik.
Ik zat te denken om een kruitvatkaartje te kopen. 13 euro een hele dag reizigen :) anders pmmen we tzt wel even!

Verjaardagen van familie zijn sowieso overrated joh :D

Terug
Naar boven