Fitness Seller

Aankondiging FOX gym meet zaterdag 14 november

Peiling Peiling Wat eten?

• Sushi

Stemmen: 12 36,4%
  • Grill

Stemmen: 7 21,2%
  • Itiliaans

Stemmen: 2 6,1%
  • Oosters

Stemmen: 0 0,0%
  • Wokken

Stemmen: 2 6,1%
  • Niet eten

Stemmen: 10 30,3%

• Totaal stemmers
    33
With or without the buns :eek:

de HEMA heeft op het moment NS dagkaarten voor 19 euro voor de mensen die met het OV gaan.

oh en je krijgt er een hotdog bij geloof ik.
Nog beter! Koop kruitvat. Dit is een kaart die alleen in het weekend geldig en slechts 13,99. Ik heb ook zo'n kaart gekocht. Tot 14-11!

https://www.kruidvat.nl/treinkaartjes

stiekeme reclame maker
reported, gr jan
Sorry, kon het niet laten! :D meer zielen.. meer vreugd en meer muscles? :wl:

Je kan mij er trouwens ook bijzetten in beginpost:)

Tof dat er zo veel mensen komen :)

Leuk idd dat er zoveel animo is! Zou leuk zijn als er nog wat meer vrouwen komen :D

• Like
Waarderingen: Vonk
kan misschien wel wat mensen van station oppikken.. maar ik rijd in een coupe dus graag 1 buff persoon (die voorin kan zitten) en achterin alleen dwarfs :D

hoe lang is het trainen? Ik heb eigenlijk wel een belangrijke lange training die ik het liefst niet wil afraffelen? Anders moet ik daar rekening mee hebben en plan ik het anders.

Van 14-17 toch oid? In elk geval wel minimaal 2 uur dacht ik..

Is er uberhaupt wel bij FOX gevraagd of ze er open voor staan? :roflol:

2 uur is niet heel veel als je ook nog met iedereen loopt te praten :o :o

moet squatten, benchen en deadliften, wedstrijd voorbereidings training :cool:

Om 5 gaan jullie eten?
Ik moet die middag waarschijnlijk in Utrecht zijn, denk dat ik het eten dan nét ga redden

• Topic Starter Topic Starter
Is er uberhaupt wel bij FOX gevraagd of ze er open voor staan? :roflol:

Fox heeft gereageerd in dit topic. Volgende week ga ik daar nog een keer trainen en vraag het ff na. Het zou wel heel zuur zijn als het een troll account is en we staan voor een gesloten deur :roflol:

Fox heeft gereageerd in dit topic. Volgende week ga ik daar nog een keer trainen en vraag het ff na. Het zou wel heel zuur zijn als het een troll account is en we staan voor een gesloten deur :roflol:

Idd:

Hi allemaal,

Ik kreeg via via een berichtje dat er interesse is om een meet te organiseren bij mij.

Als jullie een dag geprikt hebben en er is genoeg animo dan kan ik b.v. de gym na sluitingstijd alleen voor jullie openhouden.
14:00 tot 17:00 b.v. zodat jullie de hele gym voor jullie zelf hebben.
Er zijn genoeg opties om te doen ,zodat jullie lekker kunnen trainen.

mvg,

Terug
Naar boven