Fitness Seller

Freddy Vs Jason

FrederX

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
FreDSKI Vs. Jason.. Ik ga morgen naar deze film.. het lijkt me wel een leuke film.. heb de trailer al gezien..

Wie gaat er nogmeer heen ?

En voor degenen die m al gezien hebben.. Is het een leuke film??

staat op me pc maar nog geen tijd gehad om m te zien.
maar hij lijkt me echt gruwlijk!

Dat lijkt mij nou echt een hele slechte afgezaagde film, maar ieder zn smaak he :)

Ik weet niet of de film gaaf is, maar de soundtrack is iig KICK-ASS WREED!!!

Allemaal mega vette nummers van wrede bands (waaronder chimaira, spineshank en ill nino die vorige week maandag in 013 de boel hebben afgebroken met hun ROADRAGE toer, waar deze jongen natuurlijk ook van de partij was :)). Je kan hier:

[Link niet meer beschikbaar]

alle nummers ter plekke luisteren. Voor al de metal-core liefhebbers onder ons!!!

heb em gezien, was wel ok, maar niet geweldig. Gewoon verstand op nul en kijken :) Er ging een gerucht dat er een Freddy & Jason vs Ash zou komen, maar dat bleek helaas bullshit :/

ik ging m net kijken echt gruwlijkkkk :D
en jason bleef leven dus er komt zeker een vervolg..
hij doet zeker ook aan BB :D

Ghehe vorige Zondag toevallig Nighmare on Elm street gekeken (Freddy 1) om me weer ff voor te bereiden op Freddy vs Jason, moet nu ook alleen ff een Jason kijken om weer ff een flashback te hebben wat hij ookalweer voor poppekastfiguur was

• Topic Starter Topic Starter
jimbo zei:
Ghehe vorige Zondag toevallig Nighmare on Elm street gekeken (Freddy 1) om me weer ff voor te bereiden op Freddy vs Jason, moet nu ook alleen ff een Jason kijken om weer ff een flashback te hebben wat hij ookalweer voor poppekastfiguur was

friday the 13th :rocker:

bodybuilder0102 zei:
ik ging m net kijken echt gruwlijkkkk :D
en jason bleef leven dus er komt zeker een vervolg..
hij doet zeker ook aan BB :D

SPOILER:D:finger:

vind Freddy trouwens een stuk leuker om naar te kijken met zn maffe one-liners.

Jason is wel erg gaaf in triple X als hij in die nepwereld dat vrouwke in een slaapzak kapotramt met een ander wijffie in die slaapzak om die vervolgens tegen een boom kassiewijle te meppen:D

deed ie in eerder deel ook al, maar deze combo sloeg echt alles:)

Laatst bewerkt:
Geef mij maar een Nightmare in Rotterdam...
...Pompende bassen met Freddy samples; you've got their power, i've got their souls !!

Zonder dollen, ik ben toch benieuwd naar het resultaat. Maar mijn alltime-horror-favourite is en blijft Pinhead (Demon to some , angel to others).

Jason vs Pinhead dan maar??

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Heb m gisteren gezien.. was wel een gruwelijke film.. maar of ie nou "eng" is.. nee vind ik niet.. maar het is wel een leuke film om te zien..

Nu Deel 2, 3, 4, 5, 6, 7, Last edition, Final Edition, The Last and the final.. nog

Terug
Naar boven