even een tussentijdse update over het cutten:
ben nu 5,5 week aan het cutten en ben in totaal nu bijna 5 kg afgevallen. Mijn middel is van 91 cm naar 84 cm gegaan en ik begin zelfs strepen over me quads te krijgen, zelfs m'n kuiten beginnen gedefineerd eruit te zien. Ik fiets nu sinds 2 weken elke week 3 á 4 keer een half uur per week extra op z'n hometrainer voor de tv
Ik ga van het weekend mijn vetpercentage meten met een huidplooimeter, jammer dat ik dat niet voor de cut had gedaan, naja
Ik heb nog wel foto's van toen ik op mijn zwaarst was (ruim 87 kg) en die post ik over ongeveer 2 weken wanneer ik klaar ben met m'n dieet.
Wat me erg opviel was dat ik de eerste 3 weken heel veel vet verloor rond me armen/schouders/borst/rug en bijna niets van m'n buik. Maar nu 2 weken later is het vet op m'n buik (vooral de lovehandles) sterk afgenomen, echt bizar
M'n huisgenoten (benchmarc, Rob G en 2 andere gasten) zien het verschil erg goed en ik krijg vooral opmerkingen over mijn dikke benen (ruim 64 cm nu).
Ik dacht 2-3 weken geleden dat ik weer naar de 76 kg moest (netals 2 jaar geleden) en dat ik helemaal geen extra VVM heb opgebouwd de laatste 2 jaar. Maar ik zit nu op 80,8 kg en ben nu al behoorlijk droog, ik denk dat ik nog 2, heel misschien 2,5 kg lichter wil worden en dan foto's ga maken
De foto's ga ik (denk ik) hier posten met een vergelijking van de vorige cut en toen ik op m'n zwaarst was. Mijn armen meten nu 40 (L) en 41 cm (R)
Dit is mijn dieet die ik nu ongeveer volg:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Op mijn refeeddag eet ik over de hele dag zo min mogelijk KH"s (alleen de kh's uit de noten en de lactose van de 250 gram kwark) en eet dan savonds vaak zoiets:
30 gram dextrose
150 gram brood (afbakbroodjes

) 1 met hagelslag en de rest met kipfilet
100 gram cornflakes
100 gram havermout
500 ml magere melk
soms een Mars of een ander snoepje