MuscleMeat

Contest Log From little to lethal

Een gebalanceerd voedingsschema, snel feedback op vragen. Trainingsschema dat past bij de fase waarin ik ben. En vooral een plan hebben. Dit scheelt mij best wel stress omdat ik daar zelf continue mee bezig was.

Dan gaan we morgen voor de garde en al geleerd dat zuinig met water zijn ook niet werkt 😅
Voor de beste cor en oat tips moet je bij @Tommyx zijn. Garde is inderdaad een aanrader. Evenals een schaal/kom die groot genoeg is.

Herken het wel dat je zoveel mogelijk wilt doen in de tijd dat de kinderen slapen. Met een gezinsleven is het soms moeilijk te combineren aangezien je niet naast werk alle tijd aan de sport wilt spenderen en het vooral in prep soms behoorlijk veel tijd kost. Scheelt dat de side effect van tren #nosleep is, ik deed van cardio ook vaak smorgens en vooral eerste prep op tren E sliep ik 5/6 uurtjes max en ging ik om 03.00 de cardio al doen dagelijks 😂
“Rustdagen” bestaan ook niet met kinderen kwam ik al snel achter.

Het is ff volhouden ook qua energie kan het soms tricky zijn. Had er zelf vanaf 6/7 weeks out lastig mee en laatste weken was het naast werk gewoon geen energie meer voor dagje (al was het maar paar uur) ergens heen te gaan dus was het vaak spelen thuis of in de tuin maar zeker weten geen weekend avonturen.

Je bent dichtbij, laatste weken ff doorhalen en vanaf 2/3 weeks out ruik je de eindstreep al en word het “makkelijker”.

• Topic Starter Topic Starter
Die tren slaap isninderdaad een voordeel, sochtends gelijk energie en de eerste cardio doen. Meteen tijd om ontbijt voor iedereen te maken. Dus het heeft zo ze voordelen. Heb een kantoor baan waar ik 4-5k stappen per dag zet, dus de 10k aantikken per dag is dan nog wel lastig. De weekenden zijn niet te doen als we een verjaardag ofzo hebben ben ik kapot, totaal leeg. Alleen dan een dutje doen lukt me niet. Ik ga liggen maar in me hoofd staat alles nog aan.

De kinderen zijn er gewoon, negeren lukt niet en ze verdienen ook aandacht. Gelukkig pakt me vrouw echt veel op om me te ontlasten. Dus daar ondertussen maar iets voor bedenken om haar te bedanken. Vakantie en uit eten staat al gepland maar toch nog even iets erbij voor haar.

Ben nu 6 weeks out, dus ga het merken haha, moet nog zeker 2 kilo vanaf dus wordt nog even doorbijten. Ben ontzettend benieuwd naar de laatste fase. Tot nu toe begin ik het te merken maar heb er nog echt plezier in.

Eigenlijk vindt ik het leukste tot nu toe wel kloten met die kleine maaltijden om er toch elke keer echt wat lekkers van te maken.

De kinderen zijn er gewoon, negeren lukt niet en ze verdienen ook aandacht. Gelukkig pakt me vrouw echt veel op om me te ontlasten. Dus daar ondertussen maar iets voor bedenken om haar te bedanken. Vakantie en uit eten staat al gepland maar toch nog even iets erbij voor haar.
Zo deden wij het ook, vandaar kort na de wedstrijd vakantie om de quality time in te halen. Voor sommige zal dit egoïstisch klinken, maar als je zo diept wilt/kunt gaan heb je steun (en vooral begrip) vanuit thuis nodig.

Je zal nu in de laatste fase zit, nog paar weken dan word alles beter.

Klopt helemaal, als ik nu ook net zoveel moet doen als normaal wordt het voor niemand gezelliger.

Eindstreep komt al in zicht dus daarna wordt het weer anders. Nu eerst de laatste fase eens leren kennen ben benieuwd hoe die gaat. Tot afgelopen weekend ook elk weekend nog wat leuks gedaan met ze alle. Daarvan heb ik nu wel gezegt dat ik het niet meer vol hou.

Benieuwd naar je ervaring met clen, merk jij daar iets van? (verhoogde hartslag, nervositeit, trillen...)
Ik zit op 40mcg ED en nergens last van!
Sorry helemaal vergeten te reageren. Op 40mcg kan ik licht trillerig worden de eerste paar dagen. Van af 80mcg vindt ik het eigenlijk niet leuk meer. Dus hopelijk hoeven we niet naar die dosis 🤣

• Haha
Waarderingen: Onit
Seated leg curl 9/15 x50/40
Hack squat 10/14 x120/100
Leg press 10/14 x150/120
Leg Extension 11/14 x90/70
Hip abductor 11/14 x100/80
Seated Calf raise 9/ x80/65
Single Leg calf raise 16/14 x80

Vandaag 2e sessie met het nieuwe schema. Benen voelen goed. Zijn vol en het gevoel dat ik wat gedaan heb. Gaat tegenwoordig ook lopend naar de sportschool en de terug was was 3 minuten langzamer door het gestrompel🤣

Net voor de 2e keer cor gemaakt. Dit gaat in een pannetje op het vuur een stuk beter als in de magnetron. En de garde is een super tip geweest @Tommyx. Morgen eens maken voor ik ga sporten. Kijken hoe het is als het koud is.

Gisteren weer poseerles gehad. Mooie vooruitgang weer.
1000052375.jpg
1000052378.jpg
1000052381.jpg

Vandaag geen tijd gehad om te oefenen, donderdag is een ruk dag wat dat betreft. Morgen maar 2x oefenen. Ik werk toch thuis dus dan is dat makkelijk te plannen.

Vanuit poseerles naar Wouter gereden om even kennis te maken. Dat hoeft gelukkig niet elke week, bijna 3 uur rijden..

Cardio doel is bijgesteld:
Elke dag 45 min cardio
10k stappen. De 10k stappen zijn wel het lastigst met me kantoor baan. Vandaag wel gehaald. Zit nu op 19,2k.
Clen is verhoogd naar 40mcg.

Checkins zijn tegenwoordig op donderdag, dus bij deze:
Gewicht gemiddeld: 74kg
Gewicht vanmorgen: 73,3
Buikomtrek 78,5
Lengte: niet veranderd,

Bloeddruk is redelijk stabiel met 125/80. Met een rusthartslag van 65-73.

lijkt allemaal goed te gaan, nu nog even doorzetten en proberen alles in mijn dagindeling te houden.
Merk dat de dag steeds voller wordt met wat ik allemaal moet doen. Dus eens efficiënter gaan plannen.

Sochtends eet ik havermoutpap. Dit kook ik savonds zodat het de volgende morgen lekker ingedikt is. Weet iemand hoelang dit houdbaar is ? Anders kan ik dit al voor paar dagen maken scheelt me dat weer tijd.

Seated leg curl 9/15 x50/40
Hack squat 10/14 x120/100
Leg press 10/14 x150/120
Leg Extension 11/14 x90/70
Hip abductor 11/14 x100/80
Seated Calf raise 9/ x80/65
Single Leg calf raise 16/14 x80

Vandaag 2e sessie met het nieuwe schema. Benen voelen goed. Zijn vol en het gevoel dat ik wat gedaan heb. Gaat tegenwoordig ook lopend naar de sportschool en de terug was was 3 minuten langzamer door het gestrompel🤣

Net voor de 2e keer cor gemaakt. Dit gaat in een pannetje op het vuur een stuk beter als in de magnetron. En de garde is een super tip geweest @Tommyx. Morgen eens maken voor ik ga sporten. Kijken hoe het is als het koud is.

Gisteren weer poseerles gehad. Mooie vooruitgang weer.
1000052375.jpg
1000052378.jpg
1000052381.jpg

Vandaag geen tijd gehad om te oefenen, donderdag is een ruk dag wat dat betreft. Morgen maar 2x oefenen. Ik werk toch thuis dus dan is dat makkelijk te plannen.

Vanuit poseerles naar Wouter gereden om even kennis te maken. Dat hoeft gelukkig niet elke week, bijna 3 uur rijden..

Cardio doel is bijgesteld:
Elke dag 45 min cardio
10k stappen. De 10k stappen zijn wel het lastigst met me kantoor baan. Vandaag wel gehaald. Zit nu op 19,2k.
Clen is verhoogd naar 40mcg.

Checkins zijn tegenwoordig op donderdag, dus bij deze:
Gewicht gemiddeld: 74kg
Gewicht vanmorgen: 73,3
Buikomtrek 78,5
Lengte: niet veranderd,

Bloeddruk is redelijk stabiel met 125/80. Met een rusthartslag van 65-73.

lijkt allemaal goed te gaan, nu nog even doorzetten en proberen alles in mijn dagindeling te houden.
Merk dat de dag steeds voller wordt met wat ik allemaal moet doen. Dus eens efficiënter gaan plannen.

Sochtends eet ik havermoutpap. Dit kook ik savonds zodat het de volgende morgen lekker ingedikt is. Weet iemand hoelang dit houdbaar is ? Anders kan ik dit al voor paar dagen maken scheelt me dat weer tijd.
Klinkt goed! Welke COR gebruik je?

Heb de salted caramel cookie en die cookie en cream. Alleen nog met de salted caramel cookie geprobeerd. Vanavond de cookie en cream eens proberen.

Misschien de volgende keer zelf rijst vermalen en dan met flavour powder gaan kloten.

Machine fly 14/14 x50/45
Incline dumbell press 9/13 x 42/34
Flat plate load Chest Press 9/17 140/110
Plate loaded Shoulder press 9/14 x90/70
Cuffed crucifix lateral raises 13/11/9 x10
Tricep pushdown 20/13/12 x20/25
Overhead Rope extension 14/11/10 x21
Cable crunches 16/13/11 x28
Leg raises 14/11/10

Vandaag wat eerder gegaan, heb ik de avond vrij ook een keer lekker. Heerlijke sessie, goede pomp. Zomaar een keer pre workout genomen. Heb hem alleen met caffeine, savonds is geen optie. Nog maar eens 1 zoeken zonder cafeïne. Moet toegeven dat dit nieuwe schema me goed bevalt. Ga vol de gym uit maar hou wel energie over

Cardio doel is al behaald, dus al het extra is bonus.

Thanks!

Ik vind trouwens wel echt een groot verschil in upper body voor en na de poseerles!

Klopt helemaal, ben Henri dankbaar voor de tips die hij geeft. Zie het in het oefenen ook al terug! Wil niet zeggen dat het makkelijker wordt. Wat een onnatuurlijke houdingen je aan moet houden. Kan wel een paar oefeningen gebruiken om wat flexibeler te worden🤣

Hip abductor 10/13 x100/85
Seated leg curl 11/15 x50/40
Romanian dead lift 9/13 x130/104
Bulgarian split squat 9/14 x40/32
Leg press wide high stance 12/14 x100/90
Leg extension 9/13 x94/78
Single leg calf raise 12/14 x100/90

Zondag morgen workout, zoals gewoonlijk lekker vroeg, 8:30 binnen. Dus om 7 uur me pre workout meal gehad. Om 7 uur sochtenda warme rijst met groente en kip is toch wel even wennen. Niet verkeerd maar ben in de ochtend toch meer van de wkark/havermout dingen. Mag er 20gr pindakaas bij, dus de pindakaas in kokend water gedaan en daar me rijst in gekookt, precies genoeg water dus hoefde niet af te gieten. Dit is eigenlijk best lekker😂

Workout ging lekker, begin de sets en gewichten al wel te vinden. Her en der nog wat fine tuning nodig. Energie was vanmorgen laag, nog steeds niet optimaal maar wel te doen. Straks even een dutje doen na de verjaardag van me opa. Vanmiddag komen de schoonouders op bezoek en daar ga ik voor bbqen. Wel gek ik mag praktisch niks eten en sindsdien be ik alleen nog maar aan het koken voor iedereen. Daar haal ik wel energie uit en vind het leuk om te doen. Totaal geen moeite om er niet van mee te eten dus dat scheelt. Komt straks wel weer.

Gewicht is t.o.v. donderdag nog maar 0,2kg gezakt dus morgen extra check in. Ontlasting is niet meer wat het was. Normaal elke dag en nu 1x per 2 dagen. Daar kan al een groot aandeel in zitten. En oog ook voller als voorheen. Dus misschien maak ik me zorgen om niks maar beter even een extra check-in dan.

Cardio en stappendoel tot nu toe elke dag gehaald. Gemiddeld aantal stappen per dag 16,3k dit is inclusief me fasted morgen walk.

Hoe dieper de cut/prep hoe meer je chefkok skills automatisch unlocked 😜

Hoe dieper de cut/prep hoe meer je chefkok skills automatisch unlocked 😜
Dat blijkt haha. De uitgebreidste diners komen op tafel. Denk dat de kinderen al weken geen brood meer hebben gehad als ontbijt. Verzin elke dag wel wat anders 😂

Vanmiddag weer even aan het oefenen geweest, wel direct na de maaltijd wat misschien noet het beste idee was. Maar lichaam voelde uitgerust dus mooi moment om even bezig te gaan. Thuisnoefenen is toch anders als wanneer iemand je wijst op je aandachtspunten. Bij het terugzien van de fotos zie ik wel wat is mis deed. Dus vanavond bij de volgende oefen sessie weer focus op leggen. Heb het advies gekregen te oefenen zonder spiegel zodat je beter leert voelen wat je doet.

Af en toe nog wel voor de spiegel, met de ogen dicht om te kijken als ik mijn ogen open doe ik ook sta zo als dat ik wou.

Gaat in mijn optiek steeds beter, voor deze wedattijd wordt het gewoon voor zover ik het onder de knie krijg. Mocht ik hierna qeer een wedatrijd gaan doen (waar het tot nu toe wel opnlijkt, vindt het best leuk om te doen de prep, ondanks alle ups en downs). Heb ik meer tijd om te oefenen en eventueel meer lessen te nemen.

Nu 6 weeks out dus er moet nog wel wat gebeuren zoals je ziet.

1000052698.jpg
1000052701.jpg
1000052699.jpg
1000052700.jpg

Gaat lekker man! Leuk om te zien.

Wellicht een idee om het poseren te filmen, zodat je achteraf kan terugzien welke punten je kan verbeteren.

Terug
Naar boven