Seated leg curl 9/15 x50/40
Hack squat 10/14 x120/100
Leg press 10/14 x150/120
Leg Extension 11/14 x90/70
Hip abductor 11/14 x100/80
Seated Calf raise 9/ x80/65
Single Leg calf raise 16/14 x80
Vandaag 2e sessie met het nieuwe schema. Benen voelen goed. Zijn vol en het gevoel dat ik wat gedaan heb. Gaat tegenwoordig ook lopend naar de sportschool en de terug was was 3 minuten langzamer door het gestrompel🤣
Net voor de 2e keer cor gemaakt. Dit gaat in een pannetje op het vuur een stuk beter als in de magnetron. En de garde is een super tip geweest
@Tommyx. Morgen eens maken voor ik ga sporten. Kijken hoe het is als het koud is.
Gisteren weer poseerles gehad. Mooie vooruitgang weer.
Vandaag geen tijd gehad om te oefenen, donderdag is een ruk dag wat dat betreft. Morgen maar 2x oefenen. Ik werk toch thuis dus dan is dat makkelijk te plannen.
Vanuit poseerles naar Wouter gereden om even kennis te maken. Dat hoeft gelukkig niet elke week, bijna 3 uur rijden..
Cardio doel is bijgesteld:
Elke dag 45 min cardio
10k stappen. De 10k stappen zijn wel het lastigst met me kantoor baan. Vandaag wel gehaald. Zit nu op 19,2k.
Clen is verhoogd naar 40mcg.
Checkins zijn tegenwoordig op donderdag, dus bij deze:
Gewicht gemiddeld: 74kg
Gewicht vanmorgen: 73,3
Buikomtrek 78,5
Lengte: niet veranderd,
Bloeddruk is redelijk stabiel met 125/80. Met een rusthartslag van 65-73.
lijkt allemaal goed te gaan, nu nog even doorzetten en proberen alles in mijn dagindeling te houden.
Merk dat de dag steeds voller wordt met wat ik allemaal moet doen. Dus eens efficiënter gaan plannen.
Sochtends eet ik havermoutpap. Dit kook ik savonds zodat het de volgende morgen lekker ingedikt is. Weet iemand hoelang dit houdbaar is ? Anders kan ik dit al voor paar dagen maken scheelt me dat weer tijd.