Cable Pullover 15/13 x 30
Barbell row 11/14 x 100/80
High row 8/13 x124/104
Standing uni row 9/13 x55/50
Rear lateral fly machine 14/12/10 x45/40
Dumbell curl 15/12/9 x16
Lower Cable curl 15/14/12 x12,5
Cable crunches 14/13/12 x28
Leg raises 16/14/13
2e keer dit schema, bij alles iets kunnen verhogen of repje meer. Begin de juiste gewichten bij de oefeningen wel te vinden. Moet alleen bij sommige oefeningen steeds een andere Cable pakken. Dan liggen de verhoudingen met gewicht weer net anders. Maar ga geen 5 minuten wachten op die lui.
Energie was/is laag, het was warm voelde niet als mijn dag. Totaal uitgeput vanavond. Workout ging daarentegen enorm goed. Bij thuiskomst me bakje cor en voel me eigenlijk wel weer energiek! Ondanks dat ik op trainingsdagen 250kcal minder mag eten.
Cravings zijn enorm besloten geen lekkere dingen meer voor het gezin te maken. Dit test mij wilskracht enorm. Voor vanavond nog even uitgepakt met zelf nasi kruidenmix maken, de kip goed marineren en gepocheerde eitjes erbij. Als toetje dit gemaakt:
Dit bananen pudding recept heeft maar 5 (!) ingrediënten en staat in een mum van tijd op tafel. Snel klaar, weinig af was en overheerlijk!
www.kokerellen.be
Wat echt een aanrader is als ik iedereen mag geloven. Dus dit staat op mijn bucketlist na de wedstrijd.
Van Wouter nieuw voedingsspanning gekregen waarmee ik op trainingsdagen dus +-250kcal minder eet. Geen zin om het verschil precies uit te rekenen. Clen is met 20mcg verhoogd dus op 60mcg nu.
Voor het eerst in 3 dagen weer eens flink op de pot gezeten, had de laatste 3 dagen last van weinig ontlasting en winderigheid. Wat misschien de stijging in mijn gewicht kan verklaren.ik ga het zien morgen op de weegschaal.
Krijg ondertussen ook opmerkingen van mensen dat ik goed droog ben en een smal bekkie heb. Zie het zelf eigenlijk niet zo maar leuk om te horen. Daar moet ik ook naartoe.
Vandaag iets teveel caffeine gedronken dus hopelijk gaat het slapen goed. Merk wel dat sinds ik revive md sleep neem ik rustiger in bed lig en makkelijker ga slapen.
Over het algemeen:
Energie 4/10
Honger 3/10 niet echt honger maar gewoon zin om te eten.
Motivatie 8/10
Slaap 6/10
Concentratie 2/10
Middagdutje wil nog steeds niet lukken, dus plof even op de bank, film aan en gewoon rustig liggen. Het beste wat ik ervan kan maken.
Probeer elke 2 uur een rondje te lopen van 20 min, sochtends om 4:14 heb ik 45min fasted walk. Wacht nog steeds op me yohimbine, hopelijk komt dit 1 dezer dagen eens binnen.
Gemiddelde stappen per dag 16300 (incl. Fasted walk). Voeten beginnen ondertussen wel kut aan te voelen maar goed het is niet anders.
Morgen weer naar Eindhoven voor les 3, volgende week de laatste. Ben blij dat ik het gedaan heb maakt een wereld van verschil voel me een stuk zelfverzekerder in de poses! Nu nog de transities onder de knie krijgen. En weer tijd vinden om mijn eigen routine te oefenen. Wel de minst belangrijke maar toch ook die wil ik gewoon voor elkaar hebben. Hij is al klaar en veel geoefend, alleen door de poses hoe ik ze nu geleerd heb merk ik dat de routine wat moeilijker is geworden.