Fitness Seller

Contest Log From little to lethal

Goeie shape al idd, mooi in balans. Gaat goed hier! :flex:

Welke lamp heb je gekocht?

• Topic Starter Topic Starter
Ik merk altijd dat mijn benen aardig vol blijven zitten de dag na de workout, waar ik al snel merk dat ik last krijg van vermoeidheid. Thuis kan ik daar wel omheen werken. Maar als je intensief met een coach gaat oefenen lijkt het me wel fijn om fris te zijn.

Heel simpel een ringlamp gekocht van 26cm. Om te kijken wat een betere lichtinval doet. Keek al naar daglichtlamp e.d. maar die zijn best groot en een stuk duurder.

Moet al die zooi ook ergens kwijt kunnen zonder in de weg te hebben staan. De ringlamp kan ik het statief van inklappen en past die precies tussen de kast en de muur 👌

Incl. Chest Press (dumbell) 14/9/6 x44
Standing military press 10/9/7 x50
Seat single arm row cable 14/12/10 x43,5
Single arm lat pulldown 9/8/6 x38,5
Dumbell Pullover 12/9 x44
Seated lateral raises 14/12/9 x14
Chest supported rear delt fly 15/12/10 x18
Preacher curl 13/11/8 x18
Dumbell curl 10/9 x16
Tricep Pushdown 11/8/7 x49

Afgesloten met cardio, ze hebben nieuwe fietsen wat een kut dingen. Zadel tikt de hele tijd als je fiets. Bloedhekel aan dat soort dingen, maar goed het is niet anders..

Workout ging echt lekker. In vergelijking met vorige keer niet heel veel verbeterd maar het algemene gevoel is goed. Iets te lang bezig geweest omdat mensen graag vragen stellen ook al heb ik een koptelefoon op.

Slaap is de afgelopen 2 nachten een 10/10.
Honger gevoel is er nog niet echt. Leef wel van maaltijd naar maaltijd maar dat heeft meer met me energieniveau te maken, die is wisselend. Op werkdagen is die stabieler dan in het weekend met 2 kleine kinderen die de hele dag oorlog hebben om speelgoed.
Merk dat ik het wel sneller koud heb als normaal.

Morgen poseerlessen om 13:15 zal kijken of ik wat fotos kan maken. Heb er zin in!

Laatst bewerkt:
Goede shape al.Posingles zal je shape en plaatsing goed doen verwacht ik

Succes morgen!

Vandaag dus de eerste poseerles gehad. Was wel 2 uur heen en 2 uur terug sturen. Maar dat mocht de pret niet drukken. Boel huiswerk meegekregen en veel inzichten hoe het ander kan en moet. Focus op quarter turns gelegd en na een paar aanpassingen zag het er al een stuk beter uit. Van de week veel oefenen en het advies gekregen mobiliteit oefeningen te doen. Met de side pose behoorlijk moeite met ver genoeg doordraaien. Ook me borst optillen is een dingetje, nog genoeg te doen.

Eerste foto is binnen, als ik de rest heb zal ik ze delen.

1000051867.jpg

Laatst bewerkt:
Alsof je hele andere armen en benen hebt 😲

Vandaag dus de eerste poseerles gehad. Was wel 2 uur heen en 2 uur terug sturen. Maar dat mocht de pret niet drukken. Boel huiswerk meegekregen en veel inzichten hoe het ander kan en moet. Focus op quarter turns gelegd en na een paar aanpassingen zag het er al een stuk beter uit. Van de week veel oefenen en het advies gekregen mobiliteit oefeningen te doen. Met de side pose behoorlijk moeite met ver genoeg doordraaien. Ook me borst optillen is een dingetje, nog genoeg te doen.

Eerste foto is binnen, als ik de rest heb zal ik ze delen.

1000051867.jpg
Groot verschil al! Netjes.

Wat betaal je voor zo’n poseerles als ik vragen mag?

• Like
Waarderingen: Onit
Goed poseren maakt of breekt een fysiek en een top klassering.
Ik ben van mening dat het verschil kan maken op BENELUX niveau tussen plek 1 of 5 puur door poseren.

Alle fotos binnen. Volgende week kijken of deze poses goed zijn blijven hangen en zelf oefenenen vanzelfsprekend. Daarna door naar met de andere verplichte poses. Dat zal ook een wereld aan verschil gaan maken.
1000051904.jpg
1000051903.jpg
1000051902.jpg
1000051901.jpg

Ben zelf jaren terug ook begonnen bij Henry, vooral de mandatory poses.

Uiteindelijk geef je toch je eigen draai en is dit een kwestie van zoveel mogelijk herhalen en doen. Als je elke week paar keer elke pose doet dan zit de basis er al snel in en vanuit daar finetune je wat voor jou het beste werkt.

Zou wel als tip aangeven dat als je elke pose kent probeer deze dan 20 sec aan te houden aangezien on stage dit ook kan gebeuren en men onderschat hoeveel energie dit kost. Ook qua ademhalen tijdens de poses zorg dat je midsectie strak blijft.

Ben zelf jaren terug ook begonnen bij Henry, vooral de mandatory poses.

Uiteindelijk geef je toch je eigen draai en is dit een kwestie van zoveel mogelijk herhalen en doen. Als je elke week paar keer elke pose doet dan zit de basis er al snel in en vanuit daar finetune je wat voor jou het beste werkt.

Zou wel als tip aangeven dat als je elke pose kent probeer deze dan 20 sec aan te houden aangezien on stage dit ook kan gebeuren en men onderschat hoeveel energie dit kost. Ook qua ademhalen tijdens de poses zorg dat je midsectie strak blijft.
Ik las eerst 20 minuten, de 20 seconden klinkt beter haha. Merkte het gister inderdaad al dat dit volhouden wel wat oefening gaat vereisen. Bedankt voor de tip!

De ervaring zal het leren, het nu eerst op deze manier aanleren en wie weet met meer ervaring ik inderdaad er een eigen draai aan kan gaan geven

Hack Squat – 12/9/7 x 150
Single Leg press – 12/10/8 x 120
Leg Extension – 12/9/8 x 80
Standing Calf Raise – 14/13/12/9 x 150
Seated Leg Curl – 14/12/11 x40
Hip Adduction – 12/11/8 x80

Lekkere leg day gehad. Zit de afgelopen dagen weer goed in me energie. Dat merk ik in de trainingen ook. Slaap kan wel beter, elke dag rond 4 uur half 5 klaar wakker. Van af dit weekend ga ik beginnen met een middagdutje, in ieder geval even plat liggen en uitrusten. De weekend vindt ik qua energie moeilijk te managen, het ritme is dan anders.

Honger valt mee, vandaag wel een 7e maaltijd gehad, klein bakje kwark met havermout en bosvruchten. Wel een gouden ontdekking gedaan, hier een eetlepel kloppudding ingooien, 10 minuten in de koelkast en de kwark is een stuk dikker🤤. 2 weken geleden begonnen met aardappelen ipv rijst in me mealprep. Alleen me maaltijden worden erg waterig waardoor het niet goed vult. Elke dag vers bereiden vind ik teveel werk. Dus weer terug naar de rijst.

Hack Squat – 12/9/7 x 150
Single Leg press – 12/10/8 x 120
Leg Extension – 12/9/8 x 80
Standing Calf Raise – 14/13/12/9 x 150
Seated Leg Curl – 14/12/11 x40
Hip Adduction – 12/11/8 x80

Lekkere leg day gehad. Zit de afgelopen dagen weer goed in me energie. Dat merk ik in de trainingen ook. Slaap kan wel beter, elke dag rond 4 uur half 5 klaar wakker. Van af dit weekend ga ik beginnen met een middagdutje, in ieder geval even plat liggen en uitrusten. De weekend vindt ik qua energie moeilijk te managen, het ritme is dan anders.

Honger valt mee, vandaag wel een 7e maaltijd gehad, klein bakje kwark met havermout en bosvruchten. Wel een gouden ontdekking gedaan, hier een eetlepel kloppudding ingooien, 10 minuten in de koelkast en de kwark is een stuk dikker🤤. 2 weken geleden begonnen met aardappelen ipv rijst in me mealprep. Alleen me maaltijden worden erg waterig waardoor het niet goed vult. Elke dag vers bereiden vind ik teveel werk. Dus weer terug naar de rijst.
Hoe maak je de maaltijden met aardappels klaar? Ik heb daar nooit problemen mee gehad eigenlijk.

Hoe maak je de maaltijden met aardappels klaar? Ik heb daar nooit problemen mee gehad eigenlijk.
Ik heb gewoon gekookte aardappelen, vastkokend. Zou ze nog droog kunnen bakken denk ik. Die goiet ik af, even 10 minuten uitlekken en dan de bakjes in. En invriezen als het afgekoeld is.

Als jij een andere manier hebt hoor ik die graag.

Terug
Naar boven