Cable Pullover 12/17 x 31,5/24,5
Barbell row 9/13 x 100/80
High row 10/14 x120/100
Standing uni row 11/14 x50/40
Rear lateral fly machine 15/14/13 x25
Dumbell curl 14/10/10 x16/14
Lower Cable curl 15/13/10 x7,5
Cable crunches 15/14/12 x25
Leg raises 15/14/13
Vandaag eerste sessie met het nieuwe schema gehad. Andere manier van trainen waar ik wel aan moet wennen. Ben er wel positief over. Trainingsduur is naar beneden met toch een goed gevoel de training afsluiten. Veel oefeningen lang niet meer gedaan dus weer even wennen en zoeken naar gewichten. Verwacht dat de volgende sessie alles wel weer goed heb staan.
Qua voeding zijn de verschillen niet enorm gelukkig niet alles van me mealprep weg hoeven gooien de helft was nog bruikbaar. De aardappelen uit de bakjes gegooid en het voldeed alweer! Qua avond maaltijden is er wel meer veranderd. Dit maak ik toch altijd vers als ik voor de rest aan het koken ben, dus kan ik zo meepakken. Soms wat tekort aan pan ruimte maar goed, de oven en een stoommandje zijn nog opties.
Nog nooit van me leven cream of rice gehad, net me eerste kom leeggegeten. Wel even zoeken naar de juiste verhoudingen en goed roeren, had nog een lekker dikke brok op me lepel zitten. Maar dit had ik eerder moeten ontdekken, makkelijk en vullend.
Dus tot nu toe eigenlijk positief gestemd over de nieuwe koers die ik ben ingeslagen.
Vanavond me oude coach ook op de hoogte gesteld. Dus dat is ook weer afgehandeld.
Gewicht vanmorgen was 74,1kg, afgelopen weekgemiddelde was 74,5. Het daalt nog steeds.
Energie is eigenlijk best goed, zolang ik in mijn normale ritme kan blijven. De weekenden zijn wel wat taaier omdat er dan een ander ritme is. Van het weekend ook een middagdutje geprobeerd maar dan lig ik daar klaar wakker zal even oefenen zijn ofzo😅
Honger gevoel heb ik geen last van. Als ik eenmaal aan het eten ben wil ik wel graag meer, maar ja het bakje is leeg dus ik moet wel stoppen.
Slaap gaat redelijk. Ben vroeg wakker rond 04:00-04:15. Besloten deze tijd effectief in te zetten met een fasted walk. Zodat ik mijn ontbijt ook uit kan stellen. Sinds gister aan de revive MD sleep, eens kijken of dat op termijn wat ondersteuning geeft.
Gear atm:
50mg test p (ed)
80mg mast p (ed)
28mg tren a (ed)
12,5mg aromasin eod
29mcg clen ed.
Morgen weer poseerles en daarna richting wouter.