Fitness Seller

Fruit voor slapen

Bezoekers in dit topic

revange

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2011
Berichten
415
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal.

Ik vroeg me af fruit in me kwark voor het slapen kwaad kan ivm de suikers die erin zitten. En dan heb ik het over 50g ongeveer.

Wil wat fruit door me kwark gooien.

Gr.
 
Je kunt ook van je kwark, fruit en sap een lekkere smoothie maken. Drinkt lekker weg zo voor het slapen gaan.
 
Hallo allemaal.

Ik vroeg me af fruit in me kwark voor het slapen kwaad kan ivm de suikers die erin zitten. En dan heb ik het over 50g ongeveer.

Wil wat fruit door me kwark gooien.

Gr.
50 gram suiker of 50 gram fruit?
 
Je kunt ook van je kwark, fruit en sap een lekkere smoothie maken. Drinkt lekker weg zo voor het slapen gaan.

Ja zal ook wel lekker zijn ja. Vind kwark ook echt niet vies. Maar kwam op het idee om me kwark in de diepvries te gooien en wat gemalen aardbeien erdoor en wat noten. Dacht mischien is het wel lekker. Haha
50 gram suiker of 50 gram fruit?

Bedoel 50g fruit.
 
50 gram fruit => plusminus 5 gram suiker (afhankelijk van het soort fruit). Ik zou het er op wagen....;)
 
50 gram fruit => plusminus 5 gram suiker (afhankelijk van het soort fruit). Ik zou het er op wagen....;)

Oke top! Hoeveel gram mag je zo op een dag dan ongeveer?
 
Wat dan?
 
Mwa, goede richtlijn is ongeveer <10% van je totaal aantal kcal dat je op een dag eet.

Ik zat gister op 45% suiker :roflol: van mn carbs. Wel lactose meegerekend, maar zonder dat zal nog steeds wel 25% zijn.

Galen approved :o
 
Kcal in vs kcal out. Niet zo moeilijk doen.
 
Ja dacht dat fructose vaak een no go was omdat je er snel vet kan worden.
Heb ik het dus mis gehad.

Bedankt voor de reacties allemaal. Weet genoeg.
 
Ik eet me kwark altijd rauw met niks ertussen, vraag me af hoe jij het lekker maakt met fruit en welke fruitsoorten?, of bedoel je gedroogd fruit ? Gewoon nieuwsgierig want kwark met niks erdoorheen is niet het lekkerste wat er is haha
 
Kwark met 10gr choco casseine, 25gr amandelen , 15gr pure choco vlokken heerlijk
 
Back
Naar boven