Fitness Seller

Fruit in bodybuilding dieet?

Bezoekers in dit topic

integendeel bij mij, smorgens de 2 eitjes + banaan geeft me ± 2-3u voldoening, daarna kwark + appel van het zelfde :)
Heb ik ook, 1 appel vult mij beter dan 100gr havermout. :roflol:
 
Ik word altijd super bloated en gassy van vele fruitsoorten, zoals appels en kiwi’s. En van citrusvruchten krijg ik maagzuur :o Best wel fucked up want er gaat niks boven een lekker appeltje of een sinaasappel…

Bananen kan ik wel hebben. Nu in de bulk standaard 2 soms 3 per dag. Dadels zijn ook erg chill, handig om je carbs mee te verhogen.
 
Eet altijd vrij veel fruit, 6 stuks per dag. In een cut is het het eerste dat ik schrap.
 
Eet altijd vrij veel fruit, 6 stuks per dag. In een cut is het het eerste dat ik schrap.

Tel je het wel als kcals of is dat allemaal extra wat je aan fruit binnenharkt?
 
Tel je het wel als kcals of is dat allemaal extra wat je aan fruit binnenharkt?
Ik tel het een beetje. Dieet tegenwoordig op gevoel, schrap pas eten als t nodig is.
 
Ik reken alleen 100Kcals voor 1 banaan, ga echt geen gepelde banaan wegen
 
Ja hoor fruit is ideaal. Sowieso superfijn om je dagelijkse zoete trek te stillen tijdens een cut of reboundfase waarbij hongergevoel groot is.
Tijdens een bulk ook wel nice, maar soms minder praktisch om veel fruit te eten doordat het wat meer ruimte inneemt in je maag.
 
Veel mensen die blauwe bessen eten. Zelf eet ik ook standaard elke ochtend 100g aan blauwe bessen door mijn havermout. Hoog in antioxidanten, fucking lekker en tal van andere voordelen.
Zit je nou elk berichtje te liken? Het is hier godverdomme geen facebook.
 
Fruit plan ik meestal rond pre en/of post workout. Ben trouwens ook benieuwd naar de reden achter appelazijn. Dacht dat dit achterhaald was?
 
Volgens mij is het als bodybuilder belangrijk om meer groente en/of fruit te eten dan normaal.
Sporten zorgt voor een verhoogde productie van vrije radicalen.
Antioxidanten helpen hiertegen beschermen, en zitten onder andere in fruit.
Zelf eet ik fruit zo gevarieerd mogelijk, niet perse veel.
Van groente eet ik meer, omdat hierin doorgaans minder suiker zit.
Fruit neem ik van verschillende geslachten (zoals citrusvruchten) en verschillende kleuren.
Het geslacht en de kleur zijn indicaties van het soort antioxidant dat het fruit bevat.
Hiernaast neem ik dagelijks druivenpitextract.

Voor mij verdient (diepvries)ananas een speciaal plekje in de m'n dieet.
De stof bromelaïne die erin zit is een enzym dat eiwitten helpt afbreken.
Ik heb ook studies gevonden waaruit blijkt dat het testosteronniveaus hoger helpt houden.
Daarom mik ik iedere ochtend een paar stukjes ananas in m'n smoothie.

Rauwe groente, fruit, soja-eiwit, knoflooktabletten.. ik laat soms scheten waar een hond zich voor zou schamen.
 
Voor mij verdient (diepvries)ananas een speciaal plekje in de m'n dieet.
De stof bromelaïne die erin zit is een enzym dat eiwitten helpt afbreken.
Volgens mij zit dat niet in bevroren ananas (want koud rot ofzo). Maar je kan makkelijk checken of dat klopt: als het er wel in zit, dan gaat je zuivel al vrij snel schiften door die bromelaïne (niets mis mee als het dat doet)

Zit ook in kiwi's, dacht ik
 
Volgens mij zit dat niet in bevroren ananas (want koud rot ofzo). Maar je kan makkelijk checken of dat klopt: als het er wel in zit, dan gaat je zuivel al vrij snel schiften door die bromelaïne (niets mis mee als het dat doet)

Zit ook in kiwi's, dacht ik
Thnx voor de tip! Zat sowieso niet in blik weet ik. Zal het van de diepvries even controleren. Anders heb ik 2kg ananas waar ik niets aan heb:scold:
 
Alsof knappe mensen zich gaan lopen uitsloven in de sportschool hahahaha
Goed punt eigenlijk lol. Dat mannen denken met die shit te kunnen compenseren voor hun lelijkheid was al bekend. Maar het valt mij de laatste jaren enorm op dat vrouwen dit ook doen. Letterlijk 99% van de vrouwen met een goede ass heeft een mediocre of fucking lelijk hoofd.
 
Goed punt eigenlijk lol. Dat mannen denken met die shit te kunnen compenseren voor hun lelijkheid was al bekend. Maar het valt mij de laatste jaren enorm op dat vrouwen dit ook doen. Letterlijk 99% van de vrouwen met een goede ass heeft een mediocre of fucking lelijk hoofd.
Ach... de één gaat naar de sportschool, de ander arrogant doen.
 
Ach... de één gaat naar de sportschool, de ander arrogant doen.
Ik snap je punt niet. Is er dan geen mogelijke link tussen die twee?

Enige verschil is wel dat de meeste vrouwen hier wel wel mee weg kunnen komen, omdat mannen vaak wanhopiger zijn en meestal ook meer om het lichaam geven. Als je als man een lelijk hoofd hebt, dan kun je zoveel liften als je wilt, maar dan kom je alleen maar over al een compenserende try-hard.
 
OT: elke dag 50-100g blauwe bessen door de kwark en/of havermout.
3x per week 200g ananas
2x per week frambozen of aardbeien (150g per keer)
2x per week 2 mandarijnen
5x per week pink lady appel
2x per week kiwi
3x per week banaan

best veel fruit als je het zo opsomt.

Ananas vind ik eigenlijk het lekkerste. Houd ervan om te variëren in het fruit.
En ananas heeft natuurlijk ook voor je vrouw het mooie effect:
Spermanas

:dope:

In de kwark en havermout is het fruit voor wat meer/andere smaken erdoor.

Voor de rest fruit voor de gezondheid. Redelijk lage kcal/100g en veel volume.
& oxidanten.
 
Back
Naar boven