XXL Nutrition

Fruit in bodybuilding dieet?

Bezoekers in dit topic


Ik zou het als een vrijbrief zien om vreemd te gaan / mijn opties te verkennen.

Je hebt toch niks te verliezen dan, alleen maar te winnen. Of je dikke wijf komt tot inkeer en begint je te waarderen en te respecteren uit angst om je te verliezen, of je geraakt van dr af en kan op zoek gaan naar een nieuwe.
 
Ik zou het als een vrijbrief zien om vreemd te gaan / mijn opties te verkennen.

Je hebt toch niks te verliezen dan, alleen maar te winnen. Of je dikke wijf komt tot inkeer en begint je te waarderen en te respecteren uit angst om je te verliezen, of je geraakt van dr af en kan op zoek gaan naar een nieuwe.
Jij hebt vooral veel alpha online praatjes volgens mij. Uit je logje kan je opmaken dat je vooral een beta bent die weinig kan doen van zijn vriendin
 
Jij hebt vooral veel alpha online praatjes volgens mij. Uit je logje kan je opmaken dat je vooral een beta bent die weinig kan doen van zijn vriendin

Oke kuitje
 
Ik zou het als een vrijbrief zien om vreemd te gaan / mijn opties te verkennen.

Je hebt toch niks te verliezen dan, alleen maar te winnen. Of je dikke wijf komt tot inkeer en begint je te waarderen en te respecteren uit angst om je te verliezen, of je geraakt van dr af en kan op zoek gaan naar een nieuwe.
💯. Maar in mijn optiek moet je het niet eens zo ver laten komen. De meeste mannen durven hun vriendin/vrouw niet terecht te wijzen, omdat ze bang zijn om hun kutje te verliezen. Daar begint het meestal bij imo. Door die shit verliezen ze alle respect voor je.

Je ziet het ook in die shows. Letterlijk elke vrouw wilt een man die tegengas kan geven en niet bang is om zijn mannetje staan.

die weinig kan doen van zijn vriendin
Story?
 
Je hoeft niks meer te zeggen behalve: hoeveel kcals heb jij al op vandaag? Althans dat werkt bij haar wel , en andersom ook.
Hoeft ook niet respectloos gezegd te worden.
Een scherphoudertje moet toch kunnen?
Moet er niet aan denken dat ik mn vriendin niet aan kan spreken. Doe het toch wel .

De koekjes verdwijnen dan weer heel snel in de kast🤣
 
Hier in nederland komt dat ook voor, maar is meestal als vrouwen een kind krijgen en ineens een opskeer kapsel nemen en zich kleden als een hippie. De aangekomen zwangerschap kilo”s worden dan aangezien als herinnering vd zwangerschap en hangen er nog steeds aan na x aantal jaar.

Och och och wat zijn er hier veel van, niet te doen!
Als je dan eens op facebook zit, en er komt zoon ding voorbij van "ik ben maat XXXL en voel met goed in lijf" geneuzel.. Dan reageren ze in koor:roflol: of zoon "ik ben trots op mijn lichaam na de geboorte van mijn (KOTS) wondertje" Dan de reacties van "waauw stoer zeg, ik zou willen dat ik er zo uitzag na mijn 2 wondertjes(KOOOOTS)"

Gelukkig ben ik zelf perfect dus kan ik dit zeggen.
Maar het lijkt alsof sommige vrouwen of na huwelijk of na geboorte denken van.. zo dat zit erop, fuck alles.

On topic.

Banaan.
 
Och och och wat zijn er hier veel van, niet te doen!
Als je dan eens op facebook zit, en er komt zoon ding voorbij van "ik ben maat XXXL en voel met goed in lijf" geneuzel.. Dan reageren ze in koor:roflol: of zoon "ik ben trots op mijn lichaam na de geboorte van mijn (KOTS) wondertje" Dan de reacties van "waauw stoer zeg, ik zou willen dat ik er zo uitzag na mijn 2 wondertjes(KOOOOTS)"

Gelukkig ben ik zelf perfect dus kan ik dit zeggen.
Maar het lijkt alsof sommige vrouwen of na huwelijk of na geboorte denken van.. zo dat zit erop, fuck alles.

On topic.

Banaan.
Zo ken ik er ook 1. Was ooit een goede vriendin, maar de meid had altijd commentaar als ik iets afsloeg, ging sporten of gewoon niet mee deed met d'r vreetfestijnen. Ik zou ook nooit bereiken wat ik wilde bereiken volgens haar, want tja, je hebt blijkbaar nooit tijd om te sporten als je 2 van die 'wondertjes' hebt. Ook commentaar dat ze me nu niet meer mooi vond, omdat ik te mager zou zijn en elke keer als ik daar kwam kreeg ik taartjes en shit toegeschoven, want "je moet echt aankomen hoor, een beetje genieten van het het leven". Ze is inmiddels 30 kg erbij aan het genieten en volgens mij is ze nog lang niet klaar. Zonde voor d'r vent🤷‍♀️
 
Zo ken ik er ook 1. Was ooit een goede vriendin, maar de meid had altijd commentaar als ik iets afsloeg, ging sporten of gewoon niet mee deed met d'r vreetfestijnen. Ik zou ook nooit bereiken wat ik wilde bereiken volgens haar, want tja, je hebt blijkbaar nooit tijd om te sporten als je 2 van die 'wondertjes' hebt. Ook commentaar dat ze me nu niet meer mooi vond, omdat ik te mager zou zijn en elke keer als ik daar kwam kreeg ik taartjes en shit toegeschoven, want "je moet echt aankomen hoor, een beetje genieten van het het leven". Ze is inmiddels 30 kg erbij aan het genieten en volgens mij is ze nog lang niet klaar. Zonde voor d'r vent🤷‍♀️
If they ain't hating you're doing something wrong. Ik zou me juist zorgen maken als er geen haat zou zijn.

Mannen zijn in mijn optiek nog erger met haat/afgunst. En zijn meestal ook niet zo geweldig in het verbergen ervan lol. Jullie vrouwen geven elkaar tenminste nog nep complimenten.
 
Om on-topic te blijven, ik eet zo'n tweemaal per week 825 g mango (3 bakjes van 275 g).
 
Om on-topic te blijven, ik eet zo'n tweemaal per week 825 g mango (3 bakjes van 275 g).
Dat kun je beter EOD eten, voor een stabiel Mango level :laugh:
 
Dat kun je beter EOD eten, voor een stabiel Mango level :laugh:
Idee is een bakje per dag als ik naar de AH ben geweest, maar ze redden het nooit tot de volgende dag. :(
 
Idee is een bakje per dag als ik naar de AH ben geweest, maar ze redden het nooit tot de volgende dag. :(
Ik ben dus niet de enige die het fruit al in de auto opeet. Schat je had toch ook aardbeien meegenomen......Shit Busted:angstig:
 
Idee is een bakje per dag als ik naar de AH ben geweest, maar ze redden het nooit tot de volgende dag. :(
Je kan ze ook met schil kopen, dan blijven ze langer goed.
 
Vaak in het weekend bij goed weer, in een cocktail.
Anders vooral in een smoothie 's morgens als ik dag ervoor te stevig ben uit geweest of gewoon te lui ben om eten te maken.
Gewoon los fruit eigenlijk weinig, geen idee waarom eigenlijk. Vind het lekker.
Vroeger was er vaak fruit op het werk maar bij de nieuwe job zijn het alleen maar appels, maar dan geen lekkere appels dusja.
 
Ben ik de enige man die in mijn relatie gewoon op een botte manier tegen mijn vriendin zegt dat het nou wel genoeg is met dat gevreet omdat ze anders veel te dik wordt en ik andere wijven aantrekkelijker ga vinden?
 
Ben ik de enige man die in mijn relatie gewoon op een botte manier tegen mijn vriendin zegt dat het nou wel genoeg is met dat gevreet omdat ze anders veel te dik wordt en ik andere wijven aantrekkelijker ga vinden?
Jij moet deze week op de bank slapen !
 
Ben ik de enige man die in mijn relatie gewoon op een botte manier tegen mijn vriendin zegt dat het nou wel genoeg is met dat gevreet omdat ze anders veel te dik wordt en ik andere wijven aantrekkelijker ga vinden?

Nee hoor.
 
Back
Naar boven