XXL Nutrition

Fruit in bodybuilding dieet?

Goed punt eigenlijk lol. Dat mannen denken met die shit te kunnen compenseren voor hun lelijkheid was al bekend. Maar het valt mij de laatste jaren enorm op dat vrouwen dit ook doen. Letterlijk 99% van de vrouwen met een goede ass heeft een mediocre of fucking lelijk hoofd.

Dat is ook maar logisch natuurlijk. Meisjes met het ideale poppengezichtje krijgen van jongs af aan alle aandacht van het andere geslacht. Die hebben weinig redenen om aan hun lichaam te werken, ook al hebben ze een saggy ass en zijn ze totaal out of shape: er zijn genoeg wanhopige debielen die daar voor in de rij staan.

Het zijn de meisjes met zichtbare mankementen die het moeten hebben van hun lichaam om voor die flaws te compenseren.

Persoonlijk heb ik liever een chick met een B-gezicht maar aan A-lichaam dan andersom.

1 appel per dag, afentoe aardbei,blauwe bessen. Soms eens een banaan voor of na de training. Merk toch wel een verschil qua energie als ik het niet neem/vergeet mee te nemen.

Dat is ook maar logisch natuurlijk. Meisjes met het ideale poppengezichtje krijgen van jongs af aan alle aandacht van het andere geslacht. Die hebben weinig redenen om aan hun lichaam te werken, ook al hebben ze een saggy ass en zijn ze totaal out of shape: er zijn genoeg wanhopige debielen die daar voor in de rij staan.

Het zijn de meisjes met zichtbare mankementen die het moeten hebben van hun lichaam om voor die flaws te compenseren.

Persoonlijk heb ik liever een chick met een B-gezicht maar aan A-lichaam dan andersom.
Dat is zeker een meewegende simp factor. Wij moeten daadwerkelijk iets doen om op een bepaald niveau te komen, de meeste vrouwen die er goed uitzien hoeven alleen te behouden wat ze hebben.

Is ook een beetje afhankelijk van wat je er mee van plan bent imo. En een lichaam kun je veranderen, een gezicht wat moeilijker. Al moet ik zeggen dat dit wel lastiger is als je haar niet hebt ontmoet toen ze zelf al bezig was met sport etc. De meeste vrouwen zijn fucking lui af als het om die shit gaat.

make-up doet ook veel bij vrouwen natuurlijk
e58eb056ea540311719e41256e01c87c.jpg

Dat is zeker een meewegende simp factor. Wij moeten daadwerkelijk iets doen om op een bepaald niveau te komen, de meeste vrouwen die er goed uitzien hoeven alleen te behouden wat ze hebben.

Is ook een beetje afhankelijk van wat je er mee van plan bent imo. En een lichaam kun je veranderen, een gezicht wat moeilijker. Al moet ik zeggen dat dit wel lastiger is als je haar niet hebt ontmoet toen ze zelf al bezig was met sport etc. De meeste vrouwen zijn fucking lui af als het om die shit gaat.

Ja lol, probeer een gemiddelde chick maar de gym in te krijgen als die daar nog nooit is geweest en daar ook zelf geen interesse voor heeft.

Zelfs gewoon een voorzichtige aanpak a la “misschien moet je het eens proberen…” of “je kan wel een keer met mij mee als je wil” zal zeer waarschijnlijk stuiten op zwaar verzet.

Dan begint gelijk het “oh, dus ik ben zo niet goed genoeg” verhaal :roflol:

Maar met zulke vrouwen moet je sowieso niks te maken willen hebben.

make-up doet ook veel bij vrouwen natuurlijk
e58eb056ea540311719e41256e01c87c.jpg
Ik heb altijd vriendinnetjes gehad die geen (bijna) make up dragen. Ik doe nog meer zalfjes, olie enzo op dan mn vriendin nu. Als ik dit zie en alle volgeplamuurde mensen voor me zie heb ik grote blij.

Volgens mij zit dat niet in bevroren ananas (want koud rot ofzo). Maar je kan makkelijk checken of dat klopt: als het er wel in zit, dan gaat je zuivel al vrij snel schiften door die bromelaïne (niets mis mee als het dat doet)

Zit ook in kiwi's, dacht ik
Net bij de super geweest; geen melk te krijgen natuurlijk.
Heb ff zo een stuk ontdooid, zit wel de bittere smaak aan.
Daarom neem ik aan dat er gewoon bromelaïne in zit.
Zal later eens weer kijken als ik toevallig zuivel in huis heb.
Mocht er geen bromelaïne in zitten dan koppel ik het terug,

Dat van de kiwi wist ik helemaal niet!
Begrijp uberhaupt niet waarom ik ze zo weinig eet eigenlijk.
Ik ga er wat mee doen..

Ik zal jullie nog even een droevig waargebeurd verhaal vertellen.

Ik heb een vriend die nu al een jaar of 2-3 getrouwd is. Die meid van hem was altijd gewoon redelijk normaal qua uiterlijk. Absoluut geen 10/10 en ook totaal niet mijn smaak, maar wel gewoon okay.

Toen na een jaartje huwelijk begon die chick uit huis een soort bakery. Via Instagram verkocht ze allerlei verjaardagstaarten en gebakjes en weet ik veel wat allemaal. Werd ook vrij snel redelijk succesvol.

Maar je raadt het al: ze werd echt FUCKING DIK. Letterlijk van een kilo of 55 @ 170cm naar 90 ofzo, lol. Echt, disgustingly fat.

Die “vriend” van mij is een echte softie pur sang. Hij neukt haar waarschijnlijk al 2 jaar lang 1x per maand met tegenzin, maar kan er niks van zeggen / tegen doen omdat hij totaal gedomineerd en gemanipuleerd wordt door dat wijf.

Hij probeerde wel eens van die subtiele pogingen te doen door er met haar over te praten en shit, maar zij verdraait de situatie ook nog eens dusdanig dat ze vervolgens tegen haar vriendinnen / onze vriendengroep die kerel neerzet als een soort abuser die haar niet accepteert zoals ze is. Zij is het slachtoffer van haar man.

Best wel leedvermaak als je dat soort dingen van een afstandje observeert.

Maar anderzijds ook heel droevig.

Dit is het lot van elke karakterloze en onzekere man.

Ik heb een vriend die nu al een jaar of 2-3 getrouwd is. Die meid van hem was altijd gewoon redelijk normaal qua uiterlijk. Absoluut geen 10/10 en ook totaal niet mijn smaak, maar wel gewoon okay.

Toen na een jaartje huwelijk begon die chick uit huis een soort bakery. Via Instagram verkocht ze allerlei verjaardagstaarten en gebakjes en weet ik veel wat allemaal. Werd ook vrij snel redelijk succesvol.

Maar je raadt het al: ze werd echt FUCKING DIK. Letterlijk van een kilo of 55 @ 170cm naar 90 ofzo, lol. Echt, disgustingly fat.

Die “vriend” van mij is een echte softie pur sang. Hij neukt haar waarschijnlijk al 2 jaar lang 1x per maand met tegenzin, maar kan er niks van zeggen / tegen doen omdat hij totaal gedomineerd en gemanipuleerd wordt door dat wijf.

Hij probeerde wel eens van die subtiele pogingen te doen door er met haar over te praten en shit, maar zij verdraait de situatie ook nog eens dusdanig dat ze vervolgens tegen haar vriendinnen / onze vriendengroep die kerel neerzet als een soort abuser die haar niet accepteert zoals ze is. Zij is het slachtoffer van haar man.

Gewoon greenpeace bellen voor zo'n walvis

Ja lol, probeer een gemiddelde chick maar de gym in te krijgen als die daar nog nooit is geweest en daar ook zelf geen interesse voor heeft.

Zelfs gewoon een voorzichtige aanpak a la “misschien moet je het eens proberen…” of “je kan wel een keer met mij mee als je wil” zal zeer waarschijnlijk stuiten op zwaar verzet.

Dan begint gelijk het “oh, dus ik ben zo niet goed genoeg” verhaal :roflol:

Maar met zulke vrouwen moet je sowieso niks te maken willen hebben.
Voorzichtige aanpak heeft inderdaad geen zin. Je moet dat spelletje ook op hun manipulatieve level spelen. Zolang jij die shit niet begrijpt en zij niet bang is om jou te verliezen is dat inderdaad hopeloos. Voor de meeste vrouwen zijn er maar een paar echte motivaties om iets te doen aan hun lichaam.

1. Ze zijn single en hopen een man aan te trekken met een beter lichaam
2. Ze wilt er goed uitzien op haar trouwerij en/of op vakantie
3. De gast waar ze momenteel mee is en daadwerkelijk van houdt staat op het punt om te vertrekken.

En daarbij is een vrouw die wel een goed lichaam heeft ook geen zekerheid. Heb vaak genoeg gezien die ook ineens content worden en vervolgens 20-30kg aankomen omdat ze geen motivatie meer hebben.

Bij het invriezen van ananas gaat bromelaïne niet verloren.

Wel bij ananas in blik/pot. Die wordt namelijk verhit (gepasteuriseerd of gesteriliseerd), waarbij bromelaïne (en een aanzienlijk deel van de vitamine C) verloren gaat.

Praten/discussiëren heeft geen zin bij vrouwen. Die shit ga jij toch niet winnen. Alleen daadwerkelijke constructieve acties hebben zin. Maar goed, in principe geldt dit voor de meeste mensen. Als jij niet daadwerkelijk laat zien dat er ook bepaalde consequenties/gevolgen zijn verbonden aan bepaalde acties/handelingen dan nemen de meeste mensen je niet serieus.

Hier in nederland komt dat ook voor, maar is meestal als vrouwen een kind krijgen en ineens een opskeer kapsel nemen en zich kleden als een hippie. De aangekomen zwangerschap kilo”s worden dan aangezien als herinnering vd zwangerschap en hangen er nog steeds aan na x aantal jaar.

Terug
Naar boven