AndroidHealthClinic

Frustrerende vecht-dromen ?

Heb dit ook wel eens in een droom. Ook heb ik wel eens dromen waarin ik ren, maar totaal niet vooruit kom en helemaal uitgeput ben. Gelukkig heb ik het niet super vaak dus dat scheelt wel.

Heb ik ook supervaak

- niet hard kunnen slaan
- niet kunnen lopen/ alsof ik heel langzaam tegen een gladde berg op loop en amper vooruit kom
- belangrijke dingen kwijt zijn
- niet kunnen horen
- mensen kunnen mij niet horen terwijl ik keihard probeer te schreeuwen

In mn droom dan heah :cool:

ik droom over oorlog, weilanden, groene akkers, paardrijden, een blonde vrouw van mijn leeftijd die me vastneemt en wenend vraagt nooit meer weg te gaan en ik ineens het gevoel heb haar jaren te kennen en tranend "ok" antwoord, gebergten, hevig zonlicht, uitgaan met meisjes die me vroeger intresseerden, terug weer die blonde vrouw, weer akkers, weilanden en dan uiteindelijk weer oorlog waar alles lijkt weg te gaan buiten mezelf....

maar overigens heb ik die welbefaamde "no power dream" eens gehad maar dat is echt al bijna 7 of 8 jaar geleden. Ik weet alleen nog dat als ik sloeg ik inderdaad ook geen kracht kon zetten en die klojo gewoon recht bleef staan :s

ik word de laatste tijd half wakker, terwijl bijv. mijn bovenbeen ontzettend jeukt, alleen is dit meer een ander soort jeuk. Geen huid jeuk, maar meer een jeuk wat er wel is, maar heel diep aanvoelt. Alsof het eigenlijk gewoon innerlijke pijn is ofzo:S Voelt heel vervelend. Nog rotter dan normale huidjeuk.

in mijn dromen wordt ik gewoon altijd vastgebonden zoals een bezetene , omdat ze anders geen schijn van kans hebben :mad: wacht maar

Ja dat heb ik ook vaak in me dromen dat ik keihard aan het stoten ben.
Maar op het moment dat ze wil komen word ik altijd wakker.

haha, heb ik ook soms
Of dat ik in school aankom en mijn schoenen heb vergeten aan te doen. :/ dan lacht iedereen me uit

• Topic Starter Topic Starter

Grrr als ik jou eens tegenkom in een droom weet ik dat ik wel met bovennatuurlijke krachten sla :mad:

misschien dat ik dan toch problemen heb idd :p

Net zoiets als Travis Pastrana, hij durft alles is nergens bang voor, maar 's nachts heeft ie nachtmerries van kinderen die verbranden. Zn psychiater zei dat het compressed fear is.

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

haha, heb ik ook soms
Of dat ik in school aankom en mijn schoenen heb vergeten aan te doen. :/ dan lacht iedereen me uit

Mwhahah die had ik idd ook een keer, dat ik naakt op school was en vergeten was me aan te kleden, alleen gelukkig kon ik als een ninja mezelf voortbewegen en zagen ze me niet zoveel.. echt vaag mijn dromen ???

Zo droom ik ook vaak van dat ik pizza het eten ben ofzo en dan dag erna eet ik daadwerkelijk pizza:/ echt raar mja haha:p

meestal als ik iets nieuws doe (nieuw werk, nieuwe game spelen heel de dag) dan droom ik daar snachts over... maar dan ben ik echt mega slecht...! in real life i Rock!!

Ja, dat ken ik wel, maar ik betwijfel of het in het echt veel beter is:o
Of in een auto zonder remmen rijden, ook erg chill. En dan wel dwangmatig gas blijven geven om het nog beter te maken. Ook heb ik eens rondgereden met een belachelijk volgeladen fiets, iedere mogelijk onzin had ik eropgeladen en kon totaal niet zien waar ik reed. Na allerlei levensgevaarlijke situaties reed ik me uiteindelijk klem in een of ander totaal onwaarschijnlijk, door anderen opgesteld obstakel. Of ik ging op een of ander gevaarlijk roofdier jagen door hem zonder enige bewapening op een belachelijk gammel houten klimrek op te wachten.:rolleyes:
Maar als ik ergens voor wegren in een droom heeft dat bijna altijd succes, ren veel harder dan ik in het echt kan en houd dat enorm lang vol. En doodgaan of zelfs maar pijn krijgen is ook niet mogelijk, als ik opgegeten word word ik wakker...

Dat slaan heb ik niet ,wel dat ik schrik in mijn droom en dan gelijk recht op in mijn nest zit en klaar wakker ben , zo vervelend :rolleyes:

ik heb bijna nooit een droom

Sinds ik in me drome sla en niet vooruitkom maak ik de gains van me focking leven

Ik droom nu nooit meer, als kind wel veel gedaan. Toen was ik nog labiel, verlegen en onzeker. Komt denk ik doordat ik nu een stabiele, evenwichtige, zelfverzekerde, geile moiboi ben in mijn prime.:cool:

Ik heb ooit gedroomd dat ik ruzie had met men broer, we stonden elk aan een kant van een tafel. Ik wou er over springen om hem te grijpen. Wat ondertussen in real life gebeurde, was dat ik rechtop zat in bed, en de muur naast mijn bed een keiharde kopstoot gaf. Ik was instant wakker, er zat een klein putje in de muur, en ik had barstende koppijn :p

Dat willen lopen maar niet vooruitkomen heb ik ook soms. Hebben jullie dan ook dat je op de duur op handen en voeten gaat lopen om op die manier toch wat sneller te gaan?

Wat ik ook soms heb, is dat je gewoon je dag aan het doorkomen bent en ineens een helder moment krijgt en denkt "ik heb deze exacte situatie volgens mij al eens gedroomd!". En op dat moment zelf kan je je die droom levendig herinneren, en een minuut later is het weg. Echt rare shit :D

Ik weet niet wat erger is: mensen die zich afvragen wat een droom betekend, of mensen die echt serieus gaan uitleggen wat een droom volgens hen betekend...

Dromen betekenen helemaal geen f*ck en zijn gewoon een onverklaarbare werking in de hersenen terwijl die zich herstellen gedurende de slaap, zodat je de volgende dag weer optimaal kan presteren.

Terug
Naar boven