MuscleMeat

Frustrerende vecht-dromen ?

Toch kun je dromen linken aan dingen dat zich afspeelt in je gedachten. Zo kun je er dus een interpretatie van maken. Desalniettemin zijn dromen verwerkingsprocessen.

haha no shit. Ik heb dit ook wel eens gehad. Iemand waar je dan bij denkt die kan ik makkelijk aan. :P en dan sla je hem en dan word je gewoon uitgelachen. Maarja dromen zijn bedrog:)

wtf dit heb ik ook paar keer gehad dan denk ik in de droom zelf ik kan toch veel harder slaan :S hoe kan dit nou? haha dit heb ik echt ewl is gehad:D

ik heb het ook weleens:P

Toch kun je dromen linken aan dingen dat zich afspeelt in je gedachten. Zo kun je er dus een interpretatie van maken. Desalniettemin zijn dromen verwerkingsprocessen.
Ik denk dat het gewoon een neveneffect is, dat het soms zaken bevat uit wat je hebt meegemaakt of doet irl is eerder toeval dan dat de droom een soort van relevantie zou hebben waar je rekening mee moet houden.

Lucid dromen leren , kan je doen wat je wil.

Waarom denk je dat dromen, ''dromen'' zijn genoemd? ..Juist, omdat hersencellen met zichzelf spelen(herstellen), waardoor je beelden gaat zien, wat dus als eindigt als droom, of nachtmerrie.

• Topic Starter Topic Starter
Lucide zijn of incubatie lijkt me inderdaad zwaar chill, kan je alles uitproberen om daarna irl te doen :D vrij zielig though

Ik heb weleens zo'n gierige droom dat ik op et punt sta om een chick te nken en er komt ALTIJD wat tussen!! Grrrrrrr

Ik heb weleens zo'n gierige droom dat ik op et punt sta om een chick te nken en er komt ALTIJD wat tussen!! Grrrrrrr
Die komt nog best vaak voor denk ik bij mannen, idd zeer frustrerend :D

Helpt ook niet om oordopjes in te doen tegen lawaai oid, je wordt alsnog uit jezelf wakker ???

Tijd geleden wakergeworden terwijl ik tegen de muur voluit sloeg en me knokkel letterlijk aan gruis geslagen. Daarna hele tijd met kapote knokkel rondgelopen die zo zacht aanvoelde alsof er grind in zat ofzo..nu zit er nog zo kuiltje in maar het is weer helemaal goed hehe..

haha herkenbaar.
Dat je heel veel moeite moet doen of moet zoeken naar coïtus, maar een nooit toe komt.
Als puberale stud droomde ik ook vaak van ellelange verkrachtings/rooftochten door mijn dorp :roflol:. achja bij een ontluikende jonge man slaat de fantasie altijd een beetje op hol en je dromen keren zich daar ook naar zeker.

Lucide zijn of incubatie lijkt me inderdaad zwaar chill, kan je alles uitproberen om daarna irl te doen :D vrij zielig though

Je kan oneindig veel meer doen dan irl. Zielig? Juist bruut dat jij kan doen wat je wil terwijl de gemiddelde mens al blij zijn als ze een heldere droom hebben.

dat zwak slaan heb ik ook.. vroeger echt wel een paar keer per week dat ik dat droomde hoor :o
net zoals dat 's morgens wakker worden en nog paralyzed zijn .. had ik toen ook vaak last van :p

lately zijn het alleen maar leuke dromen voor zover ik me kan herinneren :D

Hebben jullie ook altijd als je in je droom vecht, dat je heel zacht slaat ?
Ik heb dat echt altijd, er komt maar geen kracht uit. terwijl irl kan ik vrij goed vechten en hard slaan.

Erg frustrerend in een droom en heb er geen lekkere nachtrust door, jullie weleens problemen mee ?
Lol, heb ik ook wel eens, of ook zo dat je altijd mist

Ik weet niet wat erger is: mensen die zich afvragen wat een droom betekend, of mensen die echt serieus gaan uitleggen wat een droom volgens hen betekend...

Dromen betekenen helemaal geen f*ck en zijn gewoon een onverklaarbare werking in de hersenen terwijl die zich herstellen gedurende de slaap, zodat je de volgende dag weer optimaal kan presteren.

Het ergste, mensen die zich zowel afvragen wat het betekent als er zelf een verklaring bij zoeken en daarmee natuurlijk geen enkele "neurose" genezen ? :p

Maar eh, hoe weet jij zo zeker dat het niks betekent? Iets waarvan het jou niet lukt om het te verklaren is daarmee nog niet "onverklaarbaar". Ik geloof ook niet dat het altijd een diepere betekenis heeft, maar als normaal verwerkingsproces ligt het voor de hand dat bepaalde dingen waar je mee zit er ook in gepresenteerd worden. Als je daar zo fel op tegen bent, zou ik haast gaan denken dat je duidelijk zaken verdrongen hebt en die in je dromen gezien hebt en nu ijverig probeert om de betekenis daarvan weg te nemen.:D
Als je trouwens verder geen "neurotische symptomen" vertoont kun je waarschijnlijk ook maar het beste fijn doorgaan met verdringen. ;)

Lucid dromen leren , kan je doen wat je wil.

Dat heb ik 1 keer heel duidelijk gehad, het kostte me nog steeds moeite om mezelf te overtuigen dat echt alles kon. Maar om dat uit te testen ben ik een eindje gaan vliegen, ging best aardig, maar af en toe alsnog bang dat de zwaartekracht in de droom ook zou kunnen toeslaan.:o Gelukkig niet dus, dus misschien durf ik de volgende keer wel meer en hoger (niet dat ik vanaf de hoogte die ik nu geprobeerd heb niet had kunnen doodvallen als het echt was geweest:o)

Haha , zeer herkenbaar. Heb ook eens gehad dat ik behoorlijk hoog zat en echt hoopte dat ik niet zou vallen maar verwachte het om één of andere reden. En natuurlijk gebeurde dat toen ook. Was nog in de begin periode.

Ja, en de lekkere vrouw variant, of de lotto variant :P ik zal welheel wat te verwerken hebben.

haha serieus, dit heb ik ook 3/4x gedroomt.
Had ik ruzie met iemand in mn droom wou ik hem slaan en verkrampt mn hele arm en geef ik em een licht tikje, wil ik em schopen verkrampt mn been etc..

Haha herkenbaar, alles verkrampt en die klappen komen niet hard aan. Maar het leukste is om je eigen dromen te besturen, dus dat je weet dat je droomt en dat je dan gewoon random mensen gaat neerhoeken:D.

Laatst bewerkt:
Had vroeger wel eens van die dromen gehad. Dan probeerde ik iemand te slaan...met een close-up op je vuist in 3rd-person in slowmotion.

Maar sinds ik aan BB doe ben ik altijd de king in mn dromen natuurlijk :D

Terug
Naar boven