- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha no shit. Ik heb dit ook wel eens gehad. Iemand waar je dan bij denkt die kan ik makkelijk aan.en dan sla je hem en dan word je gewoon uitgelachen. Maarja dromen zijn bedrog
![]()

Ik denk dat het gewoon een neveneffect is, dat het soms zaken bevat uit wat je hebt meegemaakt of doet irl is eerder toeval dan dat de droom een soort van relevantie zou hebben waar je rekening mee moet houden.Toch kun je dromen linken aan dingen dat zich afspeelt in je gedachten. Zo kun je er dus een interpretatie van maken. Desalniettemin zijn dromen verwerkingsprocessen.
Die komt nog best vaak voor denk ik bij mannen, idd zeer frustrerendIk heb weleens zo'n gierige droom dat ik op et punt sta om een chick te nken en er komt ALTIJD wat tussen!! Grrrrrrr

Ik heb weleens zo'n gierige droom dat ik op et punt sta om een chick te nken en er komt ALTIJD wat tussen!! Grrrrrrr
. achja bij een ontluikende jonge man slaat de fantasie altijd een beetje op hol en je dromen keren zich daar ook naar zeker.Lucide zijn of incubatie lijkt me inderdaad zwaar chill, kan je alles uitproberen om daarna irl te doenvrij zielig though
Lol, heb ik ook wel eens, of ook zo dat je altijd mistHebben jullie ook altijd als je in je droom vecht, dat je heel zacht slaat ?
Ik heb dat echt altijd, er komt maar geen kracht uit. terwijl irl kan ik vrij goed vechten en hard slaan.
Erg frustrerend in een droom en heb er geen lekkere nachtrust door, jullie weleens problemen mee ?
Ik weet niet wat erger is: mensen die zich afvragen wat een droom betekend, of mensen die echt serieus gaan uitleggen wat een droom volgens hen betekend...
Dromen betekenen helemaal geen f*ck en zijn gewoon een onverklaarbare werking in de hersenen terwijl die zich herstellen gedurende de slaap, zodat je de volgende dag weer optimaal kan presteren.

Gelukkig niet dus, dus misschien durf ik de volgende keer wel meer en hoger (niet dat ik vanaf de hoogte die ik nu geprobeerd heb niet had kunnen doodvallen als het echt was geweest
)