MuscleMeat

Frustrerende vecht-dromen ?

Maar eh, hoe weet jij zo zeker dat het niks betekent? Iets waarvan het jou niet lukt om het te verklaren is daarmee nog niet "onverklaarbaar".
Dit is gewoon de algemene houding van de wetenschap tot op heden; dat het ontstaan onverklaarbaar is. Maar er is wel een consensus: ze hebben geen betekenis en willen je nergens op wijzen ofzo.

Ik heb de laatste tijd echt supervaak dat ik wakker wordt en 1 arm is compleet verlamd, ik voel er niks mee en ik kan er ook niks mee. Ik moet dan rechtop zitten en langzaam stroomt het bloed weer in en begint m'n arm te tintelen, dan duurt het meestal nog een paar minuten voor het weer normaal is.

Omg wtf moment van de dag, dat heb ik dus ook zo vaak!

Een .0.44 magnum? :S:D

Haha herkenbaar, alles verkrampt en die klappen komen niet hard aan. Maar het leukste is om je eigen dromen te besturen, dus dat je weet dat je droomt en dat je dan gewoon random mensen gaat neerhoeken:D.

Dat is zo irritant. Maar dat is echt heel lang geleden dat ik dat heb gevoeld tijdens het dromen.

Maar het is geen fijn gevoel, pure onmacht op dat moment.
:mad:

Dat lucide dromen heb ik ook wel is gehad, kon gewoon op internet en fappen in m'n droom! Als ik honger had brak ik ergens in en plunderde ik de koelkast, zo chill. Maar hoe kan je dat leren dan? Gebeurt dat niet gewoon bij toeval?

Dat heb ik ook wel eens, dat ik wakker wordt al trappend met m'n benen of ook sla tegen m'n muur omdat ik in m'n droom zodanig woedend wordt en iemand aanval en wil vermoorden.

Ik geloof btw wel dat bepaalde dromen een betekenis hebben. Zo heb ik bijna 2 jaar lang enkele keren per week gedroomd dat ik aan het zweven/vliegen was terwijl ik dit nu bijna nooit meer heb. Achteraf gezien besef ik nu dat dit kwam door mijn mentale toestand op dat moment.

Shit man, dat heb ik altijd als ik een droom heb waarin ik in een gevecht geraak.

Ik sla raak, maar er zit geen kracht in men slagen... Of soms komen mn slagen niet aan en dan kijk ik naar beneden en zitten mijn handen nog in mn zakken... Al dikwijls gehad dergelijke dromen.

Dat lucide dromen heb ik ook wel is gehad, kon gewoon op internet en fappen in m'n droom! Als ik honger had brak ik ergens in en plunderde ik de koelkast, zo chill. Maar hoe kan je dat leren dan? Gebeurt dat niet gewoon bij toeval?

heb je dan ook het gevoel alsof je echt iets eet ? en ja lucide dromen kan je leren maar dat gaat niet op 1 2 3 , zijn bepaalde technieken voor en soms kan het ook wel eens toevallig voorkomen , je moet gewoon beseffen dat je droomt
www.LD4all.com voor meer info

Haha ik heb precies het zelfde als ts... bij mij iets van 3 keer gedroomd dat ik heel zacht sloeg.

Hebben jullie ook altijd als je in je droom vecht, dat je heel zacht slaat ?
Ik heb dat echt altijd, er komt maar geen kracht uit. terwijl irl kan ik vrij goed vechten en hard slaan.

Erg frustrerend in een droom en heb er geen lekkere nachtrust door, jullie weleens problemen mee ?

HAHA, ik heb dat ook wel eens gedroomd.

shit idd

...

Laatst bewerkt:
heb ik ook wel eens, meestal in stressperiodes. vorige week heb ik mezelf nog een paar keer uit een nachtmerrie moeten schreeuwen en enkele dagen erna werd ik wakker met m'n kussen in een houdgreep terwijl ik er hard op aan het slaan was. mijn dromen gaan vaak over moorden, vechten, pesten,... allesbehalve leuk, vaak echt beangstigend.

you need help!

...

Laatst bewerkt:
...ga dagelijks blowen, dan droom je nog maar amper. (of onthoud je ze iig niet meer)

Hebben jullie ook altijd als je in je droom vecht, dat je heel zacht slaat ?
Ik heb dat echt altijd, er komt maar geen kracht uit. terwijl irl kan ik vrij goed vechten en hard slaan.

Erg frustrerend in een droom en heb er geen lekkere nachtrust door, jullie weleens problemen mee ?

verkapt-kijk-mij-eens-sterk-zijn topic

maargoed, post hierboven zeg het. Blowen is het beste denk ik, nooit last van vervelende dromen.

Terug
Naar boven