Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
Ey mensen,
Ik begin de laatste tijd steeds meer positieve reacties te lezen over FB.
Ik wil ook een tijdje overstappen op FB alleen ik kan nergens een overzichtelijk stukje info vinden.
Aan gezien er ook verschillende methodes zijn en veel engelse sites begin ik na een tijdje niet helemaal meer te begrijpen (ik doel dus op het echte technisch engelse taalgebruik).
Wie kan mij helpen met wat info.
Ik ben niet te lui om zelf mijn schema in elkaar te zetten dus daar hoef je niet over te zeuren
.
Ik kan 3x per week gaan trainen, soms 4 keer.
Ik moet alleen ff weten waar ik op moet letten,
Hoeveel % van mijn 1RM enzo ik moet gebruiken op welke dagen.
En hoeveel oefeningen er ongeveer ideaal zijn voor een FB training.
Heeft iemand wat Tips of een overzichtelijk stukje info voor mij? want ik kan niet echt iets vinden wat ik helemaal begrijp.
Ik train haast 2 jaar nu.
ik ben +/- 1.82 bij 93kg.
DL: 8x 120
BP: al lange tijd niet gedaan
SQ: 8x 120 zit meer in.
Groetjes,
Xto
EDIT: zie dat ik hem volgens mij in de verkeerde sectie heb gepost? sorry daarvoor)
Ik begin de laatste tijd steeds meer positieve reacties te lezen over FB.
Ik wil ook een tijdje overstappen op FB alleen ik kan nergens een overzichtelijk stukje info vinden.
Aan gezien er ook verschillende methodes zijn en veel engelse sites begin ik na een tijdje niet helemaal meer te begrijpen (ik doel dus op het echte technisch engelse taalgebruik).
Wie kan mij helpen met wat info.
Ik ben niet te lui om zelf mijn schema in elkaar te zetten dus daar hoef je niet over te zeuren
.Ik kan 3x per week gaan trainen, soms 4 keer.
Ik moet alleen ff weten waar ik op moet letten,
Hoeveel % van mijn 1RM enzo ik moet gebruiken op welke dagen.
En hoeveel oefeningen er ongeveer ideaal zijn voor een FB training.
Heeft iemand wat Tips of een overzichtelijk stukje info voor mij? want ik kan niet echt iets vinden wat ik helemaal begrijp.
Ik train haast 2 jaar nu.
ik ben +/- 1.82 bij 93kg.
DL: 8x 120
BP: al lange tijd niet gedaan
SQ: 8x 120 zit meer in.
Groetjes,
Xto

EDIT: zie dat ik hem volgens mij in de verkeerde sectie heb gepost? sorry daarvoor)
Laatst bewerkt: