XXL Nutrition

Fungames 2010

koek

Cool Novice
Waardering
11
4 April 2010 The Fungames aanvang 14:00 uur

Op de Guido Gezellestraat in Heerlen, word deze wedstrijd gehouden in combinatie met een braderie en andere activiteiten o.a. live optredens.

Vandaar dat wij deze datum al vast hebben kunnen zetten.

The Fungames is een wedstrijd voor teams van 2 personen, alle onderdelen worden ook uitgevoerd door beide teamgenoten.
Hoe dit inhoudelijk eruit gaat zien publiceren we t.z.t nog hier.
De onderdelen zijn inmiddels wel al bekend en staan nu definitief vast.

-Wheelflip 350 kg (zovaak mogelijk flippen in 45 sec. per persoon)
-Yoke race 280 kg
-Timberwalk 2 x 100 kg
-One handed Dumbbellpress 45 kg (herhalingen 45 sec. per persoon)
-Stones of strenght (90-100-110-120 en 130 kg) Stones zullen metalen bollen zijn (bekend van de wedstrijden in Merchtem Belgie).

Scheidsrechters:

Ted van der Parre
Wout Zijlstra
Roy van Forst

Deelnemers:

Guido Stevens & Piet Zaal
Michel Koekoek & Henk Jan Bunschoten
Johan Kok & David Panders
Bert Thoonen & ???
Marco Nafzger & Teun Tielemans
Berry de Kruif & Dominique Janssen
Leon Nijenhuis & Robin Broens
Roy van der Wulp & Mark Hanegraaf
Ninja Bakermans & Donny Habraken
Wesley Ortega & Cees Varkenvisser
Rico Paardekooper & Kevin Pothof
Jarno Wonnink & FerD. Vader
Rinus Souisa & Richard Dirven
Kenneth Schins & Carlo de Bruijn
Frits Larooi & Marco Stoelwinder

voor meer info of inschrijven: info@thefungames.nl

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit

Ziet me deze keer wel een fijne wedstrijd uit. Geen saaie en eentonige events meer enzo. Goed bezig mannen!

Ziet er idd uit als een goede all round wedstrijd. Alleen misschien nog een tikkie te zwaar voor mij. Maar wie weet hoe ik er in april voor sta.

ff kijken wie zich aanmelden... looks like fun sowieso

Mmmhh misschien wel!

is die iets voor een 1ste wedstrijd?

Ziet er idd goed uit alleen denk ik dat 1 minuut per persoon wel erg lang is, ik zou het op 30-45 sec houden. Anders kom je op 10 flips per persoon en 15 OH presses per persoon......

Dominique en ik doen waarschijnlijk mee:D

40 kg dumbbell is imo wel erg licht... ik zou er persoonlijk een 45-50 kg van maken.

wat ze bij de sterkste team van kampen deden met rocklift:
1,5 of 1 min waarbij de 2 deelnemers tegelijk mochten proberen zoveel mogelijk reps te maken op een 70 of 80 kg stone. 1 rep met 80 stone was altijd meer dan x reps met de 70 kg stone. Misschien kun je zoiets ook doen voor dit onderdeel met een 40 en 50/55 kg dumbbell?

En idd 2x60 sec is wel erg veel... zou eerder gewoon 1,5 min voor beiden tegelijk doen en onbeperkt wisselen (minimaal 1x zonder maximaal ;) )
Misschien dat ik ook wel mee wil doen, ligt een beetje aan wat de definitieve onderdelen worden.

One handed db press is nooit strict Erwin op een SM wedstrijd. Logpress / vikingpress / Axle press is ook altijd push/jerk.

Ik heb me zonet ingeschreven :)

maakt toch niks uit dat het 1 minuut is. De beste allround atleet zal winnen.
iig dit lijkt me wel wat, ga opzoek naar een teamgenoot.

Mannen, ga anders eens de fat bar dumbbell van Jules vragen voor dat onderdeel. Ik heb wel zin in nog eens een meeting met dat rotding :)

Is denk ik te vroeg in het jaar voor mij. Onderdelen zijn in ieder geval wel goed gekozen, Michel !

Zal via het forum sowieso genoeg animo zijn denk ik.

rond april is sterkste limburger ook en die gaat mij voor ;) bovendien vind ik wheelflips flippen tot je neer valt nergens op slaan en zo te zien hebben jullie je motivatie van sterkste man van limburg... succes ermee !

uit nieuwsgierigheid :

hoe gaan jullie aan degelijke stones en yoke komen ???

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit zeker een verbetering.
Momenteel ben ik nog niet sterk genoeg, misschien volgend jaar als er dan nog plaats is natuurlijk.

ziet er nice uit :D
leuke onderdelen ook :p

Terug
Naar boven