XXL Nutrition

Sterkste man van de Oostelijke Mijnstreek

Ik had het al gezegd Kelvin iedereen ver achter zich gelaten terwijl ie paar dagen ervoor zelfs door z'n rug was gegaan.

4 mensen afgemeld? Dus een wedstrijd met 3 deelnemers?

jammer dat er zich dan weer mensen hadden afgemeld.
het weer hadden jullie inderdaad mooi mee.
was even langsgelopen maar was er nog niet veel te doen

geweldige prestatie van kelvin als ik lees dat hij door de rug is gegaan paar dagen ervoor

:roflol: idd....

niets dan lof voor Kelvin... maar je begrijpt het wel...;)

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: idd....

niets dan lof voor Kelvin... maar je begrijpt het wel...;)

Ik begrijp dat er voor Kelvin, nauwelijks tegenstand was, zonder de afmeldingen hadden we waarschijnlijk wel tegenstand voor hem gehad.
Maar we hadden toch aardige beginners op deze wedstrijd, en ik neem aan dat iedereen ooit een begin heeft moeten maken.

Ik heb er respect voor dat Kelvin toch aan deze wedstrijd heeft meegedaan, is voor de beginende atleten toch een manier om iets van te leren.:)

Wil alleen ff zeggen,dat als je echt door je rug bent gegaan,een paar dagen voor de wedstrijd,dan was je nu niet in staat,om de wedstrijd te doen!!???

Wil alleen ff zeggen,dat als je echt door je rug bent gegaan,een paar dagen voor de wedstrijd,dan was je nu niet in staat,om de wedstrijd te doen!!???

:wave: Niet haten Jan.

Kelvin had een verkeerde beweging gemaakt op werk en had er wel degelijk last van. Maar hij wil koste wat kost dit soort dingen doen, hij is nog jong en koppig. Maar het was ook niet zo erg dat ie niet eens meer rechtop kon staan cq een hernia.

Hoe is het met jou verders?

Waarom de wereldkampioen niet?

In dat geval had toch onze wereldkampioen de titel moeten pakken! :eek:
Ik ben blij dat Kelvin hem toch heeft gepakt; is beter voor de sport!

Terug
Naar boven