AndroidHealthClinic

Fungames 2010

moest je weten op hoeveel wedstrijden er op het laatste moment of tijdens de wedstrijd zelf veranderingen of aanpassingen worden gedaan....je zou verschieten.
En als er plots een onderdeel inzit dat niet op voorhand aangekondigd werd, nou ja en dan...het blijft toch voor iedereen hetzelfde. Zoals bvb die ovums...waarschijnlijk zullen slechts enkelingen deze ondingen (ik zal het zelf maar zeggen) al vast gehad hebben. MAW ze zijn nieuw voor bijna iedereen. Dus als je nu op voorhand weet dat deze bollen erbij zijn of niet, maakt dat dan uiteindelijk nog verschil uit.

Als sterkste man moet je op alles voorbereid zijn. Het gaat uiteindelijk om de sterkste. Als je naar de regels van de NSMB kijkt, dan worden hun onderdelen pas x aantal weken op voorhand bekend gemaakt. Is dat dan beter? En wat ga je dan voor die weken doen, niet trainen op onderdelen en enkel wat powerliften ofzo?

Over die yoke dat geen 280 maar slechts 250 kg woog. Zoals ik begrijp werd dit gewicht verlaagd wegens het slechte weer. Daar zie ik dus niets slechts in. Integendeel. Er word gedacht aan de veiligheid van de deelnemers. En stel nu dat het toch 280 blijft en niet de helft van de deelnemers in staat is om nog deftig te lopen met de yoke. Is dat dan beter voor de wedstrijd?

Ik herinner mij nog een wedstrijd met Ted Van Der Parre, laatste onderdeel, atlas stones, de stones moesten eerst enkele meters gedragen worden om ze op het platform te leggen (houten vaten). Plots begon het te regenen. De organisatie besliste toen om de stones net voor de vaten te leggen, zodat ze niet gedragen moesten worden. Je ziet, overal en overal kunnen er aanpasingen komen, vooral als het in openlucht is.

Je hebt hier natuurlijk wel een punt, maar het gaat er om dat het niet nodig is! Wanneer er goede onderdelen zijn en een planning is gemaakt en uitgevoerd, hoeft dit niet!

• Topic Starter Topic Starter
We hebben in ieder geval weer enkele punten waar we aan kunnen werken.
Het afbreken van de pin bij de timber was klote, en ik ben blij dat hier niemand door geblesseerd is geraakt.
Verder wil ik het persoonlijk hier bij laten.

foto's van onze fotograven moet ik nog krijgen, wel zijn er al foto's te vinden op:

http://oypo.nl/marksphotostock

en

http://celine-navi.hyves.nl/ (alleen als je vrienden met haar bent, zijn ze te zien).

Als je naar de regels van de NSMB kijkt, dan worden hun onderdelen pas x aantal weken op voorhand bekend gemaakt. Is dat dan beter? En wat ga je dan voor die weken doen, niet trainen op onderdelen en enkel wat powerliften ofzo?

Waarom weer de NSMB erbij betrekken?
Trouwens de onderdelen van verschillende wedstrijden zijn al van voor nieuwjaar bekend, dat is een half jaar of meer op voorhand. Ik wil niet haten op jou, maar hoeveel weken op voorhand waren de onderdelen van jouw wedstrijd vorig jaar bekend?

We hebben in ieder geval weer enkele punten waar we aan kunnen werken.
Het afbreken van de pin bij de timber was klote, en ik ben blij dat hier niemand door geblesseerd is geraakt.
Verder wil ik het persoonlijk hier bij laten.

foto's van onze fotograven moet ik nog krijgen, wel zijn er al foto's te vinden op:

http://oypo.nl/marksphotostock

en

http://celine-navi.hyves.nl/ (alleen als je vrienden met haar bent, zijn ze te zien).

Kunnen die foto's alleen tegen betaling verkregen worden? Heeft er toevallig ook nog iemand gefilmd?

Kunnen die foto's alleen tegen betaling verkregen worden? Heeft er toevallig ook nog iemand gefilmd?

Ik kreeg vandaag van Mark, die fotograaf die bij deze link hoort een mail met deze link.
Zelf heb ik nog nooit van hem gehoord, ik zag ook dat ze alleen tegen betaling te krijgen zijn.
De foto's van onze huisfotograaf moet ik nog krijgen en die zijn gratis.
Ik zal je laten weten als ik ze heb, dan PM ik je wel even.

Ik kreeg vandaag van Mark, die fotograaf die bij deze link hoort een mail met deze link.
Zelf heb ik nog nooit van hem gehoord, ik zag ook dat ze alleen tegen betaling te krijgen zijn.
De foto's van onze huisfotograaf moet ik nog krijgen en die zijn gratis.
Ik zal je laten weten als ik ze heb, dan PM ik je wel even.

Kan je mijn foto's ook naar me mail sturen?

Waarom weer de NSMB erbij betrekken?
Trouwens de onderdelen van verschillende wedstrijden zijn al van voor nieuwjaar bekend, dat is een half jaar of meer op voorhand. Ik wil niet haten op jou, maar hoeveel weken op voorhand waren de onderdelen van jouw wedstrijd vorig jaar bekend?

een maand of 2-3-4 zeker (ik weet dat niet meer ze), maar wel vanaf de moment dat alle onderdelen klaar en/of gekozen zijn. Ik kan ze ook ni vroeger meedelen dan dat. Das een beetje logisch. En ik doelde hiermee op de sterkste man van België.
Zeg, en ik spreek hier geen slecht van de NSMB he jongen. Ik refereer naar de NSMB want de NSMB is een soort referentiepunt geworden. Vooral in België dan. En daarnaast ging ik gewoon verder op hetgeen shampoo83 zei.

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

Je hebt hier natuurlijk wel een punt, maar het gaat er om dat het niet nodig is! Wanneer er goede onderdelen zijn en een planning is gemaakt en uitgevoerd, hoeft dit niet!

Dat is natuurlijk ook waar.

Komen de uitslagen en de foto s niet op realdutchpower ofzo?
Ben ik een keer 2de en dan krijgen we helemaal geen herkenning lekker dan.

Komen de uitslagen en de foto s niet op realdutchpower ofzo?
Ben ik een keer 2de en dan krijgen we helemaal geen herkenning lekker dan.

Ik heb ze doorgestuurd aan Jan, en hij mailde me vanavond eraan te gaan werken.

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

Kan je mijn foto's ook naar me mail sturen?

Komt voor elkaar.

Blij dat we geen laatste zijn geworden. :roflol:

Idd, mooi dat er nog verschillende teams achter je staan terwijl je maar 1 onderdeel gedaan hebt :roflol:

die rinus souiza is een ouwe maat van me, zit hij hier op het forum?

Dat niet alleen die man had een paar handen niet normaal zo groot haha
Wel een gezellige kerel erg sportief.

Waar blijven de foto's Michel

Terug
Naar boven