Fitness Seller

Sterkste man van de Oostelijke Mijnstreek

Laat race is heel leuk! een keer een afwisseling. Alleen doe ik zeker niet mee ik bodoel wat max ook al zij Oostelijke mijn streek in Heerlen..? En dan ook nog buiten op een schoolplein .. Helaas guys!!.

suc6 met de game !

Fausto moet terug naar school

heb geen idee maxiation kan richard dirven geloof ik niet we zullen het volgende week zien

Ja ik kom zoiezo wel kijken... ik kan het moeilijk inschatten maar denk dat kelvin zoiezo punten zal laten liggen op max log lift... en richard duwt wel 120 dacht ik zo... en deadlift 260 ofzo... dus op die 2 dingen zal die punten weten te behalen. Laadrace kan alle kanten op en timbers heb ik ook geen idee van... maar zoals je het al zegt we zullen het zien :p

ga zeker ook even kijken ..wel weer leuk even een wedstrijd in de buurt

ik wil niet k*t doen maar stel je hier niet te veel van voor

Waarschijnlijk weer 1 voor Kelvin. Iedereen onderschat hem. Tot nu toe heeft hij bv al een 180 steen geladen en ook de 265 al gedeadlift tijdens een wedstrijd. Hij is daarbij serieus in training om zijn overhead omhoog te krijgen. Heeft nu ook bijna zijn eigen boom.

het is blijft gewoon een sterke reus :eek:

Waarschijnlijk weer 1 voor Kelvin. Iedereen onderschat hem. Tot nu toe heeft hij bv al een 180 steen geladen en ook de 265 al gedeadlift tijdens een wedstrijd. Hij is daarbij serieus in training om zijn overhead omhoog te krijgen. Heeft nu ook bijna zijn eigen boom.

dat wist ik nie :p ik denk dat ik me woorden terugneem dan :p

ben benieuwd zondag

Zo te zien zijn de onderdeelkeuzes al wel wat beter dan bij voorgaande wedstrijden. Gaat de goede kant op iig

• Topic Starter Topic Starter
Jarno Wonnink ook al een paar keer in actie gezien ... erg alround ...
doet zeker mee voor de top 3 ...

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

heeft het een speciale reden dat deadlift er niet meer bij is ???

Deadlift zit er gewoon nog bij, misschien over het hoofd gezien???;)

update RDP 25 OKTOBER:

Sterkste Man van de Oostelijke Mijnstreek
Brunssum - zaterdag 31 oktober 2009

Op zaterdag 31 oktober wordt in Heerlen de Sterkste Man van de Oostelijke Mijnstreek gehouden. Deze wedstrijd wordt georganiseerd door Marco Nafzger. De wedstrijd wordt gehouden op het terrein van de Broederschool, Kerkraderweg 7 te Heerlen. De aanvang van de wedstrijd is 14.00 uur.
Scheidsrechters: Wout Zijlstra en Ted van der Parre.
De onderdelen voor deze wedstrijd zijn:
1) Boomstam tillen (maximaal gewicht)
2) Timberwalk (2 keer 100 kg)
3) Vrachtwagentrekken harnas pull (12.000 kg)
4) Laadrace (4 voorwerpen wasmachine, stones 90, 100 en 105 kg op 1.20 m hoogte)

Voor informatie en/of deelname aan de Sterkste Man van de Oostelijke Mijnstreek kun je contact opnemen met Michel Koekoek, bereikbaar op 06-33136077 of per e-mail
info@thefungames.nl.

Vandaar :D

Die had ik dus nog niet gezien, maar de deadlift zit er gewoon nog in.:)

wens iedereen veel succes vandaag toe

kom misschien ook even kijken

1. Kelvin de Ruiter 40 pnt
2. Gerwin de Haas 29,5 pnt
3. Marco Nafzger 25,5 pnt

4 deelnemers hadden zich vlak voor aanvang nog afgemeld.
Kelvin de Ruiter won alle onderdelen en liep vrij gemakkelijk met de overwinning naar huis.
Het was droog weer en een mooie vlotte wedstrijd.

Terug
Naar boven