The Ninja
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kelvin en Wout gaan ook heel NL door voor zulke wedstrijdjes![]()

Waarschijnlijk weer 1 voor Kelvin. Iedereen onderschat hem. Tot nu toe heeft hij bv al een 180 steen geladen en ook de 265 al gedeadlift tijdens een wedstrijd. Hij is daarbij serieus in training om zijn overhead omhoog te krijgen. Heeft nu ook bijna zijn eigen boom.
ik denk dat ik me woorden terugneem dan 
Jarno Wonnink ook al een paar keer in actie gezien ... erg alround ...
doet zeker mee voor de top 3 ...
---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------
heeft het een speciale reden dat deadlift er niet meer bij is![]()

update RDP 25 OKTOBER:
Sterkste Man van de Oostelijke Mijnstreek
Brunssum - zaterdag 31 oktober 2009
Op zaterdag 31 oktober wordt in Heerlen de Sterkste Man van de Oostelijke Mijnstreek gehouden. Deze wedstrijd wordt georganiseerd door Marco Nafzger. De wedstrijd wordt gehouden op het terrein van de Broederschool, Kerkraderweg 7 te Heerlen. De aanvang van de wedstrijd is 14.00 uur.
Scheidsrechters: Wout Zijlstra en Ted van der Parre.
De onderdelen voor deze wedstrijd zijn:
1) Boomstam tillen (maximaal gewicht)
2) Timberwalk (2 keer 100 kg)
3) Vrachtwagentrekken harnas pull (12.000 kg)
4) Laadrace (4 voorwerpen wasmachine, stones 90, 100 en 105 kg op 1.20 m hoogte)
Voor informatie en/of deelname aan de Sterkste Man van de Oostelijke Mijnstreek kun je contact opnemen met Michel Koekoek, bereikbaar op 06-33136077 of per e-mail info@thefungames.nl.
Vandaar![]()