MuscleMeat

Sterkste man van de Oostelijke Mijnstreek

Ik denk een C en volgens mij doet niemand van hier mee

Er zijn tot op heden 12 inschrijvingen, eind van deze week zal ik deze hier publiceren.

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----

ben benieuwd naar deze lijst wie zich allemaal hebben ingeschreven

same for me !.

Weet ik nog niet.. Als het weer zo organisatie is als Nk dan nO way ! en zoiezo de onderdele vracht wage trekke 2 x beval tme niet zo mja ff kijke of dingen nog wat duidleijker worden ik wil nie tmet 0 graaden buite staan en of / veel regen op weg dek met medley enz enz.. Blesure gevoelig dan met die kou....

Even kijke dus !..

het lijkt me idd niet fijn om in de kou en dan vooral met regen dan buiten wat te doen

Idd. Ik wil even optijd wat meer info over deelnemers lijst enz enz over de medley ( yoke / timbers enz enz..)

Grtz The ninja

Dat zou voor mij ook een reden kunnen zijn dat ik wel of niet mee doe

Weet ik nog niet.. Als het weer zo organisatie is als Nk dan nO way ! en zoiezo de onderdele vracht wage trekke 2 x beval tme niet zo mja ff kijke of dingen nog wat duidleijker worden ik wil nie tmet 0 graaden buite staan en of / veel regen op weg dek met medley enz enz.. Blesure gevoelig dan met die kou....

Even kijke dus !..

Zou je niet eerst weer eens de sportschool induiken ?

Jij komt pa som 7 uur ben ik allang klaar :)... Was er vandaag nog mja, Dus np m8

aahzo ;) dan heb ik niks gezegd

Haha maak niks.. Toevallig gister nog 5 x 80 kg paused. Lijkt wel als ik hoger ga dat ik dan sterker ben :/.. 60 kg x 8 is voor mij zwaarder..

Nja Maar zo te zien krijge we geen respons van koek. Dus houd het hier op..

Grtz Fausto

deelnemerslijst zal wel al vol zijn xD

hahah ja :P

We zien wel ik doe al niet meer mee!

beetje slap om 7 dagen van te voren nog niet te weten welke onderdelen en wat er in zit te weten.

Medley : Zwaare voor werpen zoals wasmachine...??? Yoke / timbers / wasmachine / duckwalk....?
2 x truk pulls 12 ton :/...
timber walk 100 kg.. Appart of in de medley :?.....
Deathlift Begrijp ik dan weer wel !!..

Grtz ,!

Beetje meer info was idd wel leuk geweest ja

vraag het me af of t wel nog doorgaat zie ook niks van advertenties waar het wordt vermeld

idd..

• Topic Starter Topic Starter
Sorry dat ik nog niet eerder gereageerd heb, maar ben een paar dagen niet online geweest.
De wedstrijd gaat door, maar door verschillende festiviteiten in Brunssum hebben wij de wedstrijd moeten verplaatsen naar Heerlen.
Iets wat de gemeente Brunssum ons ook eerder had kunnen meedelen, maar ja....

Onderdelen en deelnemers aangepast in begin topic.

goeie zaak... eughum... dus nu is het oostelijke mijnstreek in heerlen op een kak locatie

Kelvin en Wout gaan ook heel NL door voor zulke wedstrijdjes :eek:

Terug
Naar boven